Diskuze
Konec běhu do letadel. Poslední velký dopravce začne přidělovat místa
Děkujeme za pochopení.
M84i83c89h24a17l 96M36i69l71l71e89r
kdyz u protinozcu zacal letat Jetstar jako lowcost Qantasu, mista se nepridelovala a do letadle se bezelo zabrat sedadla.
Nejvycuranejsi pasazeri Jetstar byli Cinane, kteri se tradicne usadili pres dve sedadla a tvrdili, ze to maji pro pribuzneho/kolegu. Byli to take predevsim oni, kteri trvali na tahani velkych kufru do letadla, aby usetrili za podaci poplatek zavazadel a zabirali tim cele skrinky.
Nastvani spolucestujici vypraveli cele famy o buranskem a sobeckem chovani Cinanu.
Letam normalne s Qantasem a s Jetstar nebo Virgin pouze tehdy, kdyz je to na posledni chvili a v Qantasu zbyvaji jen ta nejdrazsi sedadla. Kdyz jsem prvne letel s JS, uz se poucili a sedadla pridelovali predem, takze o ne nebyla rvacka s Cinany, ale ty jejich velke kufry do letadla jsem videl.
V28a11c41l98a69v 56V47a57v72r95a
hahahaha v Evropě je možné všechno ... i dobytčí letadla.
Úroveň cestování na nule. Hurá pro letenky skoro zadarmo...
Dík nechci, jsem Amík, chci své pohodlí, své místo, péči letušek o moje pohodlné cestování. Nejsem dobytek. Rád si za to zaplatím u (pokud možno) renomované slušné letecké společnosti s vyloučením všech charterů (pokud možno i aeroklubu ČSA). Nelétám každý den, ale občas.
M26i28c54h69a96l 58M66i63l30l24e97r
v Australii se sedadla prideluji i v lowcostech a letusky se o pasazery staraji i v nich. Nic necivilizovaneho, jak si predstavujes.
Pasazer lowcostu ma na vyber jestli si koupi neco k jidlu/piti na letisti pred odletem, v letadle od ochotnych letusek nebo let precka a koupi si neco na druhe strane. Ja davam zasadne prednost letat s narodni aerolinkou Qantasem na domacich linkach, ale tech par letu ktere jsem absolvoval s Jetstar nebo Virgin Australia protoze nic jineho nebylo, bylo nanejvys civilizovanych.
O97l13d54ř88i34c85h 32J51a57n76e36č52e87k
Já s nástupem bez přidělených míst nikdy neměl problém a opravdu mi to přišlo rychlejší než nástup s 'místenkami' - protože když se nastupuje prstem a jen vepředu, nejprv nastoupí lidi co mají místa vpředu do uličky, pak ti vpředu u okna a pak se začnou hrnout ti, co sedí vzadu, jsou z toho opravdu nehezké zácpy. Ale na dobu pobytu letadla na zemi má nejspíš minimální dopad, jestli nástup trvá 7 nebo 15 minut.
Mimochodem, zrovna včera jsem letěl s Wideroe a ti nástup bez přiděleného místa mají a přitom to rozhodně není nízkonákladovka a bylo to velmi kultivované (a rychlé). Jenže to byl stroj pro 40 lidí a zaplněný byl cca. z půlky... (btw. ti nelétají nikde v rovníkové Africe, nýbrž regionální spoje v Norsku - čili je to něco jako jet v Česku dálkovým autobusem)
M85a36r48e86k 37Š94i14m23o68n
To nastupování se dá urychlit přednástupním seřazením podle míst, jsou na to i nějaké výzkumy a zrychlí se to na dvojnásobek, ale za sto chce komandéra před nástupem.
R65o44m53a19n 47L68i16p50s57k91ý
Nedovedu si představit, že bych létal s nízkonákladovkou. Když už musím použít hromadnou přepravu, chci mít pohodlí od A do Z, od pohodlného nákupu jízdenky z domu, přes výběr sedadla, odbavení zavazadla, občerstvení a další služby až po příjemné prostředí. Dělám to tak u vlaků i autobusů, tak proč bych měl ze svého pohodlí slevovat u letadla?
M67a12r38t54i80n 32J60a35n31o48u48š90e11k
Zjevne jste nikdy nizkonakladovkou neletel. To, co pisete, v nizkonakladovce dostanete taky. Teda neco z toho, co pisete, treba pohodli, nezazijete ani u normalnich aerolinek. Letani s nizkonakladovkama je desne z jinych duvodu.
J80a93n72a 40S25t43e86h12l55í83k44o87v53á
sakra, už nebude žádná sranda
J79a76n 83M81a51z35ů78r60e29k
Ten systém ma smysl v situaci kdy se lide uměji chovat jako dospělí a ne jako děti ktere si hrajou hru kdo bude mit lepší místo, letěl jsem takto a uz fakt ne děkuji. Také ji mi jedno kde sedím při hodinovém letu, ale stále by to mělo byt kultivovaně.
J11a57n80a 66N64o75v69a82k74o29v74a
lide se rvou do letadla ne kvuli mistu, ale kvuli kufrum, jelikoz kdyz budete mezi poslednimi, tak vam proste vezmou kufr u gatu a daji ho mezi naklad a pak musite cekat na letisti, specialne v rime 30 minut, takze je lepsi byt mezi prvnimi, aby jste si dala kufr nad sebe kde sedite, naposldy jsem letla s easyjetem a byla jsem mezi poslednimi, takze proste museli vzit pasazerum 20 kufru, tak jsem nastoupila do kufru vzteky bez sebe, jelikoz v rime cekat na kufr je 30-45 minut bezna doba a pak me misto u okenka, kde je ten emergy vychod, a mela jsem kabelku, na sedadli kde jsem sedela tak nebylo misto tak mi stevard rekl, ze mi musi vzit kabelku a bundu dat jinam, tak jsem zacala rvat, ze to tedy ne, ze proste nechci tady sedet, tak sel dopredu ke kolegyni a rekl, ze si mam sednout do druhe rady, tak jsem tam sedela krasne sama bez pruzeni, to same udelal take jeden kluk, ze nechtel sedet bez sveho kufru nad hlavou, tak ho tam posadili taky, takze staci,kdyz udelate vletadle scenu a sedite na rezervovanych mistech, no samozrejnme v rime u linych italu jsem musela cekat 30 minut na kufr
V42a71c24l74a38v 89W17a69n88d21e27r92e65r
delat scenu v letadle.....tak to uz je trochu moc. Presne kvůli tomu se pokud možno vyhybam lowcostum....kvůli lidem, jako jste vy.
J36a51r83o50m48i96r 23H22o50b60l91i25k
Při diskuzi o lowcostech a potřebě platit za kde co (zavazadlo, přednostní nástup, pití, jídlo,...) jen čekám, kdy některá evropská společnost začne zavádět systém ceny letenky jako jedny aerolinky v Pacifiku. Kilo hmoty na daném letu stojí 4,25$. Před nástupem si cestující stoupne se svými zavazadly na váhu a zná cenu, za kterou poletí. Dítě za málo, američan za hodně. Zbalím-li si do pinglu kostku železa a polovinu fitcentra, tak se prohnu. A aerolinky neřeší velikost zavazadel ani americké turisty, kteří normálně potřebují dvě letenky. Vážíš, zaplatíš. Podle reakcí jim vůbec nevadí, že se hmotnější cestovatelé přesunuli ke konkurenci, oni tím pádem létají při plném letadle s menšími náklady.
Pravda je že tady by koupě letenky a odbavení z domova fungovalo omezeně - dotyčný by musel asi něco přeplatit, aby se nemuselo při nástupu zdržovat doplácením.
P58e57t78r 20V42l72c19e25k
Vždyť u těchto letů je sezení v letadle často kratší než sezení na letišti před odletem, v letadle stačí, když si sednu a že nemusím stát.......pokud sedím, je to v podstatě jedno, kde :-)
O23d20s17t61r19a53n60ě27n18ý 70U17ž82i63v25a40t22e91l
R29a43d76e15k 61J91a20n31a59t78a
To se přece dělá. Pokud se nastupuje více dveřmi zároveň, tak letušky směrují cestující podle toho, jakou mají na boarding pasu řadu ...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!