Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pivovary hrají o hokejové fandy. V největších kampaních za deset let

Zatímco hokejisté se přetahují o puk na širokém kluzišti, pivovary zápolí o zákazníky na o poznání užším hřišti. O pozornost diváka se letos uchází několik velkých značek. Do kampaní, které jsou největší od dob minulého šampionátu, vkládají miliony korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I47m66r48i98c18h 27S91u35c39h63a35r54s82k48ý 8636253645311

Nejhorší reklamu jakou jsem viděl byla Nauč Fina Pít Kyselý Ostravar Rv:-P

+1/0
7.5.2015 17:05

P36e45t23r 33B48á12r44t18a 4818201301

Líbí se mi ta pravopisná chyba v hlavním sloganu reklamy za miliony pro Prazdroj. Děti na základní škole za to dostávají horší známky z diktátu. Kdybyste Prazdroji a reklamko nevěděli, která to je a kde, tak si zopakujte rozdíl mezi naši a naší. :-)

0/0
7.5.2015 12:48

T57o24m10á10š 53V92e19s15e34l23ý 5605988230689

kdyby radši místo do reklamy investovali do surovin a přestali ředit a urychlovat...

+1/0
6.5.2015 12:03

V36l85a44s59t61i12m40i73l 89S29v75o15b23o28d46a 7643108445814

Tak oni to mají dobře spočítané. Pro ně je prostě lepší nabízet patoky skrz hloupý marketing, než dělat dobré pivo.

Nebo nabízet průměrné pivo se zcela nesmyslnou cenou 24 Kč za 0,5 litru (Pilsner v lahvi).

Je to prostě zneužívání hloupých a líných zákazníků v přímém přenosu.

Ředění je pak podle mě spíše provozní záležitost. Marketing jim zajistil takovou poptávku, že by jim na ni nestačili varny, kdyby to vařili na originální stupňovitost.

Ať tak či tak, já kupuji piva pivovarů, které do hokejového marketingu nedaly ani korunu ;-).

+1/0
6.5.2015 15:48
Foto

Z15b81y49n34ě53k 38M55e53l19i40c18h75a45r 9105647215259

všem jmenovaným značkám se opravdový pivař vyhne velkým obloukem...

+3/0
6.5.2015 11:49

P98e57t30r 17B88ř83é33ť79a 34N48o78v90á68k 8680233256270

nejhorší pivo je žádný .....;-D

+2/0
6.5.2015 11:53

T18o86m86á61š 89V31e15s58e31l43ý 5815538400159

to nepochybně, ale tekutiny z těchto chemiček bych pivem nenazýval.

0/0
6.5.2015 12:04

P58e16t31r 64B51ř24é74ť25a 96N25o53v29á89k 8760623496700

pořád lepší aspoň tyhle značky, než kolu a jiné srágory.... ;-)

0/−1
6.5.2015 12:08

M93i59c27h90a77l 33H62i19r36k24a 4587666500513

;-DR^

0/0
6.5.2015 13:22

J36i92n42d30r83i46c14h 70K11o52l92a88r 7700170695413

Přitom jsou k nicemu, protoze lidi, pokud se budou chtit divat spolecne v hospudce, pujdou do te, co chodili uz driv, nebo do te, kde najdou televizi. Nebudou se rozhodovat podle toho, ktera reklama se jim libila vic. Pritom zvysena spotreba piva je diky mistrovstvi zarucena. Velmi dobrej tah reklamnich agentur, jak vysosat z pivovaru lehce prasule.

+1/0
6.5.2015 10:30

P38e95t81r 71R86o93h22á23n80e81k 1673559257106

Tak to rozhodně neni pravda, že je to k ničemu. Člověk si to ani neuvědomuje, ale reklama má na všechny opravdu velký vliv. Ne nadarmo jsou nejvíc prodávaná piva, která jsou nejvíc vidět v reklamách. A neplatí to jen u piv, ale úplně všude, třeba samsung, aplle a takhle bych mohl pokračovat u všech odvětví...

+1/0
6.5.2015 12:16

J26i57n56d72r27i36c56h 56K77o12l66a33r 7580740975873

Netvrdim to obecne, ale v tomto pripade si myslim, ze se pomer spotrebovanych piv nezmeni ... celkove mnozstvi vsak ano. Takze se zvysi zisky, reklamky se poplacaji po ramenou, ale i bez nich by to bylo momentalne stejne. Ale kdo vi, beru to ze sveho pohledu.

0/0
6.5.2015 12:46

P62e55t49r 94R85o61h84á77n64e41k 1803299487116

Poměr piv se samozřejmě změní, jelikož jsou oni partneři na stadionech a ve fanzonách a během těch 14 dní těch staticíce lidí toho vypije opravdu hodně, nehledě na to, že to bude mít i ten obecný dopad. Přeci jen sledovanost miliard lidí neni úplně zanedbatelný a v našich podmínkách zcela jedinečný.

0/0
6.5.2015 14:02

J78i57n55d11r36i44c41h 96K89o43l83a80r 7280780155633

Ovsem to neni dopad reklamy, ale tech partnerskych vztahu. Jinak samozrejme souhlas s vasi pripominkou.

0/0
6.5.2015 21:23

L45u46k24a91s 29P22r16i29k23r63y71l 9781185848548

Prosim o nazyvani veci pravymi jmeny. Ani v jednom pripade se nejedna o pivo nybrz o europivo. A kecy o vynikajici tankove plzni od sab milleru si nechte od cesty....

+2/0
6.5.2015 9:14

M36i17c75h33a18l 76H57i48r63k56a 4647646150203

Tak článek o pivovarech je na světě, teď ještě článek o dobrém pivu. ;-)

+2/0
6.5.2015 8:53

M14i43l16a71n 11Š95e43l15i56g80a 7651514363863

Ja piju uz jen piva z mensich pivovaru, predevsim Matusku. Nekdo muze namitat, ze je to drahy, ale jestli si mam dat za stejne penize jedno dobre pivo, nebo dva patoky, tak se vzdycky rozhodnu pro prvni moznost.

+4/0
6.5.2015 8:51

L71u72d62ě88k 14H87l56á72v51k54a 2965864865978

Krušovice ? To není pivo. To je jen výplach trubek. Člověk aby to pil konečníkem.Rv

+5/−4
6.5.2015 8:20

V60í45t 64B56e10n18e19š 4294640162178

Můžu Vám říct, že oproti tomu, co točí přímo v O2 aréně, jsou Krušky, přestože je jindy rozhodně nevyhledávám, balzám na chuťové buňky. Ten Staropramen v hale chutná jak mýdlová voda. To je opravdu k zblití. Pokud byste někdo na hokej v Praze šli, určitě se aspoň na jedno zastavte Na Staré ráně, naproti metru. Tanková P12 je tam skvostná R^

0/−3
6.5.2015 8:43

L88u21k31a60s 94N66e65m49e70c 7759900922744

A takove lidi oni potrebuji.

+1/0
6.5.2015 9:00

R60u27d62o40l91f 60P74e24k18á44r53e21k 9262191519273

... to bude spíš P11

+1/0
6.5.2015 9:19

P77a51t17r55i81k 25H75r35a22d56i87l 9409462264320

Plzen neni 12 a jestli je z tanku nebo lahvová je uplne jedno.

0/0
16.5.2015 19:11

M69i51l88a95n 81Č55e77r37n14ý 5413929799752

€patoky nechlastat!

+10/0
6.5.2015 8:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.