Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letadlo ČSA nouzově přistálo v Hamburku. Stroj měl poruchu motoru

Letadlo ATR 42 v barvách Českých aerolinií, které mířilo do Prahy z dánského Billundu, muselo mimořádně přistát v Hamburku. Turbovrtulový stroj, který je nejmenším ve flotile dopravce, má zatím nejasnou závadu na jednom z motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P83e57t58r 74A84d84l60e14r 8983672936641

tomu rikam cestina: ticketing ... identifikuji zavadu a provedou jeji odstraneni ... dobra, dobra, veta v uvozovkach take zni skvele, a vynetim z uvozovek by bylo mozne ji take prepsat do cestiny, ale tohle!

+1/0
5.5.2015 18:28
Foto

P22a49v37e77l 42M87a41k15o15v41e78c 8678535601

ČSA byly jediné aerolinie z východního bloku, které měly vysokou úroveň bezpečnosti provozu a nebáli se s nimi cestovat i cestující z vyspělých zemí...Bylo by smutné, kdyby byla faktická likvidace ČSA jeho vlastníkem (vláda zastoupená ministerstvem financí) završena leteckým neštěstím...:-(

+2/0
5.5.2015 12:59

M49i71c92h65a16l 74P56a29v72l40á65t 9263243314239

To se tyka pouze 80. let. Do te doby stejny bordel jako v jinych komunistickych zemich, stejne katastrofy atd.

+2/−4
5.5.2015 14:08
Foto

P33a55v68e61l 44M86a57k13o72v29e10c 8688585811

A i let dalších...(od té doby až téměř do současnosti...).:-)

+1/0
5.5.2015 16:41

M52i78c89h30a33l 45P87a20v43l61á29t 9173913754959

Od 90. let Vase tvrzeni neplati. Naopak v 50. - 70. letech byla uroven bezpecnosti provozu v CSA podobne tragicka, jako v jinych komunistickych zemich. Tudiz jsme u toho, ze Vas vyrok je platny jenom a pouze pro ta 80. leta..

0/0
6.5.2015 18:15

M22i26c73h20a91l 80P85a20v16l18á73t 9903673294459

PS: Nesouhlasicim doporucuju seznamit se s fakty. Vse je snadno dostupne..

0/0
6.5.2015 18:16

L15e15o97p47o30l61d 75H94o89r84á34k 4222218169422

ČSA bohužel nasazuje tato malá a nekomfortní letadla i na delší lety, na kterých obvykle létá Airbus 320. Kromě toho, že cesta trvá prakticky jednou tak déle, je to velmi nepohodlné a subjektivně se v něm necítím bezpečně :-(. A jako palubní občerstvení se podává výtečná müsli tyčinka!  Bohužel jsou to lety, kde není konkurence :(

+1/−1
5.5.2015 12:29

M36i93c80h17a60l 12P36a58d65ě10r65a 7680822210597

Treba proto, ze velke letadlo se nerentuje? Jinak lehky snack je u CSA legendarni. U Lufthansy muzete snist relativne dobrych sendvicu co hrdlo raci, u CSA to je balicek cca 6 orisku. Vyjimokou pouze linka do Bruselu, kde se podava tortila.

+2/0
5.5.2015 12:33

M53a29r90t96i55n 23H19o53u55b44a 6453311829348

to jsou tezke nesmysly, co tu pisete. ATR leta tam, kam se to vyplati. Tato turbovrtulova letadla se vyplatiprave na kratsi trate (ostatne dolet techto letadel delsi neumoznuje), na delsi jiz nikoliv.

Jestli me osobne neco vadi na kratsich letech, tak je to prave obcerstveni. Na co potrebuju na cca hodinovy let neco jist. Kdyz si predtavite takovy 60-90minut let, tak po dobu, kdy jde letadlo nahoru a dolu (2xcca15min), tam ma byt clovek prikurtovany. A kdyz uz to leti rovne, tak letusky ucpou chodbu a porad musite davat pozor, aby vam nekdo neco nechrstnul do klina.

+4/0
5.5.2015 14:32

K67a67r73e13l 72N81e78d20o60p68i43l 7778566419464

Jist pravda nepotrebuji. Ale pro obchodniho pasazera je to prijemne vylepseni cestovniho komfortu. Pokud plati firma, tak je mi jedno zda let stoji o 100 eur vic. Letim linkou, kde mam komfort. Ten CSA nenabizi. Jidlo nula. S ATR komfort nula, pocit bezpeci nula, navic nelze pouzit s rukavem, takze cesta busem po letistni plose. Tj. +2x15 minut pri cestovani navic.

CSA se bohuzel vyhybam.

+1/0
5.5.2015 17:31

M63i92r91o82s39l41a14v 31Z23i60k28m27u49n35d 7719243804533

Furt lepší nouzově přistát pro nejasnou závadu motoru než havarovat pro jasnou závadu, s níž si nedokázala posádka poradit ...

+10/0
5.5.2015 12:26

M33i97c41h90a65l 19P39a80d43ě67r31a 7630772650777

http://www.flightradar24.com/2015-05-05/05:33/12x/CSA501/62d2e40

+1/0
5.5.2015 12:10

M16i90r51o52s47l53a92v 62K45o60n52e53č63n38ý 2835880535617

KFP, skoro desetiletý stroj... to není skoro žádný věk na letadlo :)

+2/0
5.5.2015 12:15

M34i33c42h15a72l 37P81a53d57ě96r45a 7100582810627

Asi jste chtel reagovat jinde, ne?:)

0/0
5.5.2015 12:34

M49i43r43o30s71l43a10v 40K45o95n40e23č64n74ý 2525580785777

šlo by to, ale i vzhledem k odkazu ke konkrétnímu stroji jsem to napsal sem :)

0/0
5.5.2015 12:40

P12e52t42r 44S11t28r24a69k93a 9947947265453

Po asi deseti letech jsem pred nekolika dny letel s CSA. Myslel jsem, ze uz ATR nepouzivaji...? K memu prekvapeni stale ano. Pred 25ti lety jsem v nem absolvoval svuj prvni let a jiz v te dobe to byla postarsi letadla. Prekvapeni druhe... 15kg zavazadlo? To opravdu mysli vazne? U letu ktere nejsou jako lowcost bych toto nepredpokladal (letenka stala 7k z Nemecka do Prahy). Musel jsem prestupovat v Nemecku a CSA me pekne nechalo zaplatit 30 EUR... Tak si zase dam na deset let od CSA oraz... Nastesti jsou i jine volby. Skoda. Kdysi jsem s nimi rad letal.

+3/−7
5.5.2015 11:47

M11i69r90o24s94l50a67v 81K28o34n91e96č18n41ý 2245260775157

ČSA mívají 23kg, Travel service 15 kg, neměl jste sloučený let s Travelem?

+1/0
5.5.2015 11:55

O47n66d32ř56e39j 29Z14d41e25r16a11d48i15č44k29a 6594385523738

Nene, CSA uz fakt na spouste linek operovanych jejich strojema ma doopravdy 15kg... Ne na všech, ale na vetsine..

+2/0
5.5.2015 11:58

M60i56r18o21s94l82a28v 50K47o91n85e10č52n26ý 2885570595237

Ano, již na to koukám, je to rozděleno do 2 oblastí. "Vtipné" je, že třeba 15 kilo je i pro let s airbusem do Říma a 23 kg s ATRem do Frankfurtu....

http://www.csa.cz/cs/portal/info-and-services/travel-information/baggage2.htm

0/0
5.5.2015 12:02

P53e40t71r 20S63t34r60a79k78a 9287567775583

nee. Normalni samostatny let CSA (OK....)... 20-23kg jsem predpokladal a tak jsem balil mene, ikdyz muj predchozi let byl 30kg.

0/0
5.5.2015 12:04

Z13u70z52a26n57a 38K54a36u73f20m78a66n48o39v16á 8588324256867

Stačí se přihlásit do věrnostního programu OK plus a limit se navýší na 23 kg u všech destinací, bez ohledu na to, kolik má člověk nalítáno.

+1/0
5.5.2015 21:12

V68l46a84d22i11m50i92r 82Z59a24b13l98o92u69d43i82l 6397981989400

Z Nemecka do Prahy to byva nejdrazsi spojeni z cele Evropy, to by jste mohl vedet, kdyz litate... 7 tis. za letenku z Nemecka do Prahy muze dat bud jen blb, nebo bohac, kteremu je to jedno. Ja litam obcas z Hamburku do Prahy, bez prestupu s CSA za  maximalne 80€, jsou i levnejsi a spokojenost... Samozrejme kdyz objednate letenku na posledni chvili, tak zaplatite tu cenu s kazdou leteckou spolecnosti a prestupovat budete taky... Rv

+1/0
5.5.2015 12:02

P28e14t85r 79S29t92r52a25k94a 9547317565133

Letenku mi objednava moje pracovnice pro cestovani. Dam jen termin a cas... Je krasne, kdyz mate moznost casove volby. Ja to vetsinou nemam, a tak se bere to co vyhovuje casove. Cena neni vzdy podstatna a 7k mi nevadi. Jen me prekvapilo tech 15kg a to, ze jsem sedel ve starickem ATR, ktere jsem si myslel, ze uz u CSA neleta.

+2/−2
5.5.2015 12:08

M69a18r22t28i57n 50H75o64u54b94a 6213691209848

tak pak nechapu, na co si stezujete.

krom jineho, csa ma pomerne nove ATR42

+3/0
5.5.2015 12:25

J96a14n 56D76o58l32e84ž67e64l 3592142929184

Před 25 lety jste letěl verzí 200, teď mají ČSA mnohem modernější verzi 500. Jinak ATR se pořád vyrábí (ve verzi 600) a je o ně velký zájem. Takže z toho, že je ČSA mají, nejde vyvozovat žádné negativní názory.

+13/0
5.5.2015 12:07

P96e77t87r 14S92t56r95a32k61a 9317637805573

ok. Beru. Netusim ktery to byl model. Vypadalo stare a i ty kozenkove, tmavemodre sedacky, byly stejne, tak jak si je pamatuji z dob minulych.

+1/0
5.5.2015 12:10

O32n75d72ř18e74j 20H19o17r55á20k 8489774721

Před 25 lety žádné postarší letadlo ATR neexistovalo.

+5/0
5.5.2015 12:08

V33i27k11y52r 62B23o64h42u78m85i66l 89S28t23r23a61n45s82k91y 9947108986199

No jestli s tím poletuchem předtím letěl kpt. Nečas, co s námi říznul 19.4. v Paříži o beton že málem vylezly tlumiče křídlem, pak se není závadě co divit....

+1/−9
5.5.2015 11:20

O94n55d84ř92e82j 11Z50d67e49r36a29d32i78č31k18a 6684505263258

To je dost nepravdepodobny, neb CSA do Parize ATR neleta.. Procez kpt. Necas bude tezko sedet v kokpitu ATR z Billundu..

+10/0
5.5.2015 11:24

M53i88r16o28s56l96a95v 54K20o36n56e81č71n33ý 2185160965777

Možné to není, protože letadla ATR nejsou nasazována do CDG.

+2/0
5.5.2015 11:31

J29a80n 40K37a28r27l63í97č89e44k 5408361249518

Zcela určitě ne už jen proto, že ATR nemá podvozek na křídle, aby mohly vylézt ty tlumiče, ale ve spodní části trupu. Takže to muselo být jiné letadlo... ;-)

+5/0
5.5.2015 11:58

M77a83r55t29i88n 37H37o95u86b55a 6393401929538

jablka neo hrusky, vsechno je to ovoce

+1/0
5.5.2015 12:28

J57a97n 69C25e20l90l30e44r 4839266693874

Hodinky nebo holínky? Je to jedno, obojí se natahuje.

+1/0
5.5.2015 13:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.