Diskuze

Chybějící úsek dálnice D1 u Přerova postaví Skanska. Nabídla půlku ceny

Čtrnáctikilometrový úsek dálnice D1 mezi Přerovem a Lipníkem nad Bečvou postaví společnost Skanska. Ve výběrovém řízení porazila dalších jedenáct nabídek. Stavba chybějícího úseku by měla vyjít na 2,7 miliardy korun, což je zhruba polovina ceny odhadované Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže za nějaké dva roky bude končit D1 z obou stran před Přerovem a samotný obchvat Přerova bude chybět. A několik dalších let se tam bude postávat na semaforech a kličkovat okolo přerovského autobusáku, protože po dostavbě zmíněného úseku už spousta řidičů alespoň jednou zkusí jet tudy namísto současně používané trasy přes Olomouc.

BTW: Kdo dělá na ŘSD plánování staveb, nějaká pologramotná uklízečka z východní Evropy?

2 0
možnosti

V70í33t 36H45r95a21d65i74l

6. 5. 2015 19:15

Nechápu napojení Praha - Ostrava? To se snad dal bude jezdit přes Olomouc ne?

0 0
možnosti
Foto

pokud pojedete Praha - Ostrava (pojedete časem) D11 - D35 - D1 (Praha - HK - Olomouc - Ostrava) Pokud Pojedete Ostrava - Brno, pak byste měl jet po D1 (Ostrava - Lipník nad Bečvou - Přerov - Hulín - Kroměříž - Kojetín - Vyškov - Brno) no a právě tady je ten zádrhel - stávající část D1 od Prahy končí u Říkovic (jižně od Přerova) a stávající část D1 od Ostravy končí u Lipníka - nyní to Skanska protáhne  do Přerova a bude chybět část poslední - obchvat Přerova spojující obě části a tedy napojení Ostravy na zbytek D1 na Brno a Prahu - tak už snad chápete ;-)

0 0
možnosti

"Stavba chybějícího úseku by měla vyjít na 2,7 miliardy korun, což je zhruba polovina ceny odhadované Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD)"

Když Skanska nabídne za něco polovinu ceny je to v pořádku a když Italové nabídnou o 1/3 nižší cenu za opravu dálnice jsou z tendru vyloučeni za příliš nízkou cenu?

Něco tady smrdí.... Rv

4 1
možnosti

čti pořádně. Italové byli vyloučeni, protože nezdůvodnili nabídku. Ne kvůli nízké ceně

1 0
možnosti
Foto

J34a87n 92D13o23h92n90a89l

6. 5. 2015 13:33

Do ceny dálnice se u nás počítají i její přivaděče,,, a jsme u toho... u nás má sjezd každá horní dolní,, jedu z Ostravy do Olomouce - po D1 je to 80m2 a je tam 10 sjezdů,,, tzn. co 8km sjezd...:-/

1 1
možnosti

Zkuste se v německu projekt na podálnici, každé piměsto má sjezd, nord, mitte, west......

1 0
možnosti

P91e17t59r 52B40o71c65e60k

6. 5. 2015 13:20

Tj 200 mio za kilometr? ;-)

0 0
možnosti

P43e51t45r 23H24o59r96á70k

6. 5. 2015 12:06

Je třeba zdůraznit, že jen výběrové řízení trvá tři roky, z toho dva jdou na vrub neschopnosti vyhlašovatele a špatne přípravy. Tak uvidime, jak dlouho se to ještě povleče.

0 0
možnosti
Foto

nesmysl - 1. výběrové řízení vyhlášené v květnu 2012 v říjnu 2013 zrušil ÚOHS, takže ŘSD vypsalo zcela novou soutěž 21. července 2014 a tam byly podány cenové nabídky 11.2. 2015  a otevřeny a od té doby do dneška vládní hodnotící komise procházela nabídky a vybírala vítěze soutěže, který byl dnes vybrán a zveřejněn, nyní poběží lhůta na odvolání, ale tendr tedy běží "pouhých" 10 měsíců ...

0 0
možnosti

Kdyby tunel Blanka na začátku odhadli na 80 miliard, tak se teď mohli být v prsa jak to udělali levně ;-D

3 0
možnosti

Prostě udělá se větší odhad a pak se to dá se slevou . Je to jako se zbožím v obchodě.

3 0
možnosti
Foto

no pokud se nikdo neodvolá, tak se snad konečně dočkáme dalších 14 km dálnice D1 mezi Ostravou a Brnem (chybět bude posledních 10 km - obchvat Přerova) už, aby to bylo R^!!

2 0
možnosti