- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže za nějaké dva roky bude končit D1 z obou stran před Přerovem a samotný obchvat Přerova bude chybět. A několik dalších let se tam bude postávat na semaforech a kličkovat okolo přerovského autobusáku, protože po dostavbě zmíněného úseku už spousta řidičů alespoň jednou zkusí jet tudy namísto současně používané trasy přes Olomouc.
BTW: Kdo dělá na ŘSD plánování staveb, nějaká pologramotná uklízečka z východní Evropy?
Nechápu napojení Praha - Ostrava? To se snad dal bude jezdit přes Olomouc ne?
pokud pojedete Praha - Ostrava (pojedete časem) D11 - D35 - D1 (Praha - HK - Olomouc - Ostrava) Pokud Pojedete Ostrava - Brno, pak byste měl jet po D1 (Ostrava - Lipník nad Bečvou - Přerov - Hulín - Kroměříž - Kojetín - Vyškov - Brno) no a právě tady je ten zádrhel - stávající část D1 od Prahy končí u Říkovic (jižně od Přerova) a stávající část D1 od Ostravy končí u Lipníka - nyní to Skanska protáhne do Přerova a bude chybět část poslední - obchvat Přerova spojující obě části a tedy napojení Ostravy na zbytek D1 na Brno a Prahu - tak už snad chápete ;-)
"Stavba chybějícího úseku by měla vyjít na 2,7 miliardy korun, což je zhruba polovina ceny odhadované Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD)"
Když Skanska nabídne za něco polovinu ceny je to v pořádku a když Italové nabídnou o 1/3 nižší cenu za opravu dálnice jsou z tendru vyloučeni za příliš nízkou cenu?
Něco tady smrdí....
čti pořádně. Italové byli vyloučeni, protože nezdůvodnili nabídku. Ne kvůli nízké ceně
Do ceny dálnice se u nás počítají i její přivaděče,,, a jsme u toho... u nás má sjezd každá horní dolní,, jedu z Ostravy do Olomouce - po D1 je to 80m2 a je tam 10 sjezdů,,, tzn. co 8km sjezd...
Zkuste se v německu projekt na podálnici, každé piměsto má sjezd, nord, mitte, west......
Dle udaju RSD je 1 km dalnice prumerne za 226 mil, tj. 3,1mld za 14 km. 2,7mld mi nepripadaji jako polovina ceny.
odkaz na RSD - dokument ceny vystavby dalnice
Je třeba zdůraznit, že jen výběrové řízení trvá tři roky, z toho dva jdou na vrub neschopnosti vyhlašovatele a špatne přípravy. Tak uvidime, jak dlouho se to ještě povleče.
nesmysl - 1. výběrové řízení vyhlášené v květnu 2012 v říjnu 2013 zrušil ÚOHS, takže ŘSD vypsalo zcela novou soutěž 21. července 2014 a tam byly podány cenové nabídky 11.2. 2015 a otevřeny a od té doby do dneška vládní hodnotící komise procházela nabídky a vybírala vítěze soutěže, který byl dnes vybrán a zveřejněn, nyní poběží lhůta na odvolání, ale tendr tedy běží "pouhých" 10 měsíců ...
Kdyby tunel Blanka na začátku odhadli na 80 miliard, tak se teď mohli být v prsa jak to udělali levně
Prostě udělá se větší odhad a pak se to dá se slevou . Je to jako se zbožím v obchodě.
no pokud se nikdo neodvolá, tak se snad konečně dočkáme dalších 14 km dálnice D1 mezi Ostravou a Brnem (chybět bude posledních 10 km - obchvat Přerova) už, aby to bylo