Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Na pěti úsecích dálnic by se nemuselo platit. Ťok to navrhne vládě

Ministr dopravy Dan Ťok chce vyjít vstříc řidičům. V nejbližších týdnech přinese na jednání vlády návrh, který by na pěti úsecích dálnic a rychlostních silnic kolem měst zrušil poplatky. Tvrdí, že přínos pro řidiče bude větší, než případná ztráta na výběru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zrušení zpoplatnění od Kývalky po Brno chápu, uleví to Bosonohám. Ale nechápu proč v rámci úlevy dopravy v Brně se nenavrhuje zrušení placení i úseků jižní tangenty Brna? tedy mezi  190-203, naopak zrušení placeného úseku mezi 203 po Holubice nechápu, tam je zcela souběžně krásná široká okrska.

0 0
možnosti

Ako už viacerí písali... Dodnes som nepochopil, na čo je postavená dialnica okolo Brna keď je soplatnená ?! Vodiči ktorí tak idú z jednej strany Brna na druhú (napr raz za mesiac) , sa dostávajú do zápchy v meste , miesto toho aby to mohli obísť po diaľnici. 

Takže vyberanie penazí na takýchto úsekoch nielen že spomaľuje dopravu, ale ju aj robí nebezpečnejšou. Potom je otázne či štát viac vyberie na dialničných známkach, alebo zaplatí na výjazdy záchranárov k nehodám, spôsobených prehustenou dopravou.

2 1
možnosti

Já u vás nepochopím třeba, jakým podvodem jste se dostali k EURU

0 2
možnosti

Líbí se mi situace v Maďarsku. Nejen jednoduchým bezznámkovým systémem.

Ale hlavně tím, že úseky dálnic které se používají jako obchvat měst jsou neplacené. Má to logiku - veškerý tranzit vyhnat z měst. To u nás je jiná - vemte takové Pohořelice. Když někdo jede z Brna do Znojma nebo do Mikulova a nemá známku (zase ten placený úsek není tak velký a souběžná silnice je velmi slušná) tak podle poslední úpravy musí prokodrcat Pohořelicema. Dříve byl ten 3 km dlouhý úsek volný a fungoval skvěle jako obchvat.

2 0
možnosti

To, že se musí platit na D3 mezi Měšicemi a Čekanicemi, je naprostý výsměch, když je tam provoz stažen do jednoho pruhu a 80 km/h....navíc, kdo by si to tam "zkracoval"? Při otevření úseku z Tábora do Veselí se politici plácali po ramenou, že otevřeli další úsek, ale kdy ty dva úseky hodlají konečně propojit v jeden celistvý?

0 0
možnosti

P85e68t96r 33B57á19č81a

11. 5. 2015 17:13

Naprosto k nicemu. Drtiva vetsina lidi z vetsich mest znamku stejne ma.

A tech par km co povolite pro ty socky co to objizdi po vedlejsi, ti akorat nadelaji na dalnici zmatky svymi ridicskymi schopnostmi.

1 4
možnosti

a proč rovnou socky? Když někdo potřebuje občas přejet kousek, tak si nebude kupovat známku...ale socka přeci není!

3 0
možnosti

M52a59r31t55i29n 17V96r43b19a

11. 5. 2015 12:45

Konkrétně v případě R6 je pan Ťok úplně mimo.Jím navržený úsek byl postaven na zelené louce a polích,dá se poměrně slušně objet po původní silnici.Ovšem zbytek R6 vede většinou po původní silnici 1.třídy č.6 .Objíždět je dost problém,časově i spotřebou paliva.V čem by tedy zrušení poplatku řidičům pomohlo ?  Je to jen a jen čirý populismus.:-/

1 0
možnosti

E60m98i34l 52M27i18n88á38ř

21. 5. 2015 12:19

Nemáte pravdu!! Když jedete z Aše-Fr. Lázní do Mar. Lázní, musíte projet Chebem nebo si zaplatit známku. By mě zajímalo kudy to "poměrně slušně" objíždíte po původní silnici.

Dále pak, mezi Cheb-Jih a Ypsilonkou (Jesenicí) je pak krásná souběžná rovná původní silnice. Takže by se mohl neplacený úsek zkrátit na Cheb-Sever,Cheb-Jih, ale jinak jste úplně mimo Vy pane Vrba!

0 0
možnosti

P74a27v94e51l 73N71o22v68á98k

11. 5. 2015 11:21

Pokud si dobře vzpomínám, když se zavádělo zpoplatnění dálnic, dušovali se politici, že známka bude potřeba jen tam, kde se dá dálnice objet po silnici 1. třídy... Ano, zpočátku byly vedle dálnic silnice 1. třídy, některé se však hned nebo časem potichu převedly na silnice 2. a 3. třídy, ale dálnice zůstala zpoplatněná. Případně se dálnice postavila místo té silnice 1. třídy... Stejné to bylo s dálnicí kolem měst. Aby se centru měst ulehčilo, byly to úseky bez poplatku. Pak se to opět potichu zrušilo... Asi se známek prodávalo málo a rozpočet potřebuje víc a víc... Možná by stálo za to zavést silniční daň pro všechny a mít dálnice pro tuzemce zdarma, jako to chtějí udělat v Německu. Vrchnost by nemusela složitě rozhodovat, co zpoplatnit a co ne, a my bychom jezdili v klidu bez strachu, že vjedeme někam, kam bez štemplu nesmíme...

2 0
možnosti
Foto

úplně by stačilo zrušit dálniční poplatky všude tam, kde komunikace nesplňuje normy pro dálnici, to by pak těch zpoplatněných zbyla jen asi desetina

1 0
možnosti

Jednou se má platit za silnice I. třídy, podruhé se má naopak přestat platit za úseky dálnic. Většina našich politiků jsou jen populisti bojící se navrhnout nepopulární opatření, a tak jdou na ruku těm, které je nejvíce slyšet. Přitom by se za používání silnic platit jednoznačně mělo, stejně jako se platí za všechno ostatní. Nechápu, pro musí mít motoristé neustále nějaká privilegia. Tím spíše, když individuální motorismus je nejméně ekonomickou a nejméně ekologickou formou dopravy, jejíž následky odnášejí všichni. A třeba se uklikejte na minusy, už se na ně těším!

3 0
možnosti

J91o81s56e29f 77N86o19v86a30k

11. 5. 2015 10:27

Flexibilita, dojíždění za prací, doprava zboží, materiálu - to by pane stoupla nezaměstanost a ceny by letěly nahoru.

Kdepak, použitelnost silniční sítě má přímou úměrou vliv na výkon ekonomiky a potažmo životní úroveň obyvatel a jako taková by se měla chápat jako služba placená paušálem.

3 0
možnosti

...ale zejména také mnohem nebezpečnější, než kdyby jeli po dálnici.

 

Tok vi, ze dalnice jsou mnohem bezpecnejsi nez jine silnice. Ale zato pokuty se tam vybiraji dobre a kluci policajtsky si muzou za odmenu zahrat na Kobru 11.

 

A nechavat si platit za nase "dalnice" je taky drzost. Clovek dojede do Brna a hned aby menil podvozek.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun

7. května 2024

Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

Mazlení krav v ohrožení. Oblíbenou zábavu milovníků zvířat kazí ptačí chřipka

8. května 2024

Platit farmářům za to, že se přitulí k půltunovým jalovicím, je ve Spojených státech díky sociálním...

Efekt Taylor Swift. Hvězda v Paříži zastiňuje olympijské hry, zájem je obrovský

8. května 2024

Pařížské úřady se léta připravovaly na téměř 2 miliony zahraničních návštěvníků, které do Francie...

Bývalý zápasník zachraňuje podniky recenzemi na TikToku. Jen jím, tvrdí

8. května 2024

Americké restaurace, které čelí krachu kvůli nezájmu zákazníků, objevily nečekaného spasitele. Je...

KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?

8. května 2024

Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!