- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zrušení zpoplatnění od Kývalky po Brno chápu, uleví to Bosonohám. Ale nechápu proč v rámci úlevy dopravy v Brně se nenavrhuje zrušení placení i úseků jižní tangenty Brna? tedy mezi 190-203, naopak zrušení placeného úseku mezi 203 po Holubice nechápu, tam je zcela souběžně krásná široká okrska.
Ako už viacerí písali... Dodnes som nepochopil, na čo je postavená dialnica okolo Brna keď je soplatnená ?! Vodiči ktorí tak idú z jednej strany Brna na druhú (napr raz za mesiac) , sa dostávajú do zápchy v meste , miesto toho aby to mohli obísť po diaľnici.
Takže vyberanie penazí na takýchto úsekoch nielen že spomaľuje dopravu, ale ju aj robí nebezpečnejšou. Potom je otázne či štát viac vyberie na dialničných známkach, alebo zaplatí na výjazdy záchranárov k nehodám, spôsobených prehustenou dopravou.
Já u vás nepochopím třeba, jakým podvodem jste se dostali k EURU
Líbí se mi situace v Maďarsku. Nejen jednoduchým bezznámkovým systémem.
Ale hlavně tím, že úseky dálnic které se používají jako obchvat měst jsou neplacené. Má to logiku - veškerý tranzit vyhnat z měst. To u nás je jiná - vemte takové Pohořelice. Když někdo jede z Brna do Znojma nebo do Mikulova a nemá známku (zase ten placený úsek není tak velký a souběžná silnice je velmi slušná) tak podle poslední úpravy musí prokodrcat Pohořelicema. Dříve byl ten 3 km dlouhý úsek volný a fungoval skvěle jako obchvat.
To, že se musí platit na D3 mezi Měšicemi a Čekanicemi, je naprostý výsměch, když je tam provoz stažen do jednoho pruhu a 80 km/h....navíc, kdo by si to tam "zkracoval"? Při otevření úseku z Tábora do Veselí se politici plácali po ramenou, že otevřeli další úsek, ale kdy ty dva úseky hodlají konečně propojit v jeden celistvý?
Naprosto k nicemu. Drtiva vetsina lidi z vetsich mest znamku stejne ma.
A tech par km co povolite pro ty socky co to objizdi po vedlejsi, ti akorat nadelaji na dalnici zmatky svymi ridicskymi schopnostmi.
a proč rovnou socky? Když někdo potřebuje občas přejet kousek, tak si nebude kupovat známku...ale socka přeci není!
Konkrétně v případě R6 je pan Ťok úplně mimo.Jím navržený úsek byl postaven na zelené louce a polích,dá se poměrně slušně objet po původní silnici.Ovšem zbytek R6 vede většinou po původní silnici 1.třídy č.6 .Objíždět je dost problém,časově i spotřebou paliva.V čem by tedy zrušení poplatku řidičům pomohlo ? Je to jen a jen čirý populismus.
Nemáte pravdu Když jedete z Aše-Fr. Lázní do Mar. Lázní, musíte projet Chebem nebo si zaplatit známku. By mě zajímalo kudy to "poměrně slušně" objíždíte po původní silnici.
Dále pak, mezi Cheb-Jih a Ypsilonkou (Jesenicí) je pak krásná souběžná rovná původní silnice. Takže by se mohl neplacený úsek zkrátit na Cheb-Sever,Cheb-Jih, ale jinak jste úplně mimo Vy pane Vrba!
Pokud si dobře vzpomínám, když se zavádělo zpoplatnění dálnic, dušovali se politici, že známka bude potřeba jen tam, kde se dá dálnice objet po silnici 1. třídy... Ano, zpočátku byly vedle dálnic silnice 1. třídy, některé se však hned nebo časem potichu převedly na silnice 2. a 3. třídy, ale dálnice zůstala zpoplatněná. Případně se dálnice postavila místo té silnice 1. třídy... Stejné to bylo s dálnicí kolem měst. Aby se centru měst ulehčilo, byly to úseky bez poplatku. Pak se to opět potichu zrušilo... Asi se známek prodávalo málo a rozpočet potřebuje víc a víc... Možná by stálo za to zavést silniční daň pro všechny a mít dálnice pro tuzemce zdarma, jako to chtějí udělat v Německu. Vrchnost by nemusela složitě rozhodovat, co zpoplatnit a co ne, a my bychom jezdili v klidu bez strachu, že vjedeme někam, kam bez štemplu nesmíme...
úplně by stačilo zrušit dálniční poplatky všude tam, kde komunikace nesplňuje normy pro dálnici, to by pak těch zpoplatněných zbyla jen asi desetina
Jednou se má platit za silnice I. třídy, podruhé se má naopak přestat platit za úseky dálnic. Většina našich politiků jsou jen populisti bojící se navrhnout nepopulární opatření, a tak jdou na ruku těm, které je nejvíce slyšet. Přitom by se za používání silnic platit jednoznačně mělo, stejně jako se platí za všechno ostatní. Nechápu, pro musí mít motoristé neustále nějaká privilegia. Tím spíše, když individuální motorismus je nejméně ekonomickou a nejméně ekologickou formou dopravy, jejíž následky odnášejí všichni. A třeba se uklikejte na minusy, už se na ně těším!
Flexibilita, dojíždění za prací, doprava zboží, materiálu - to by pane stoupla nezaměstanost a ceny by letěly nahoru.
Kdepak, použitelnost silniční sítě má přímou úměrou vliv na výkon ekonomiky a potažmo životní úroveň obyvatel a jako taková by se měla chápat jako služba placená paušálem.
...ale zejména také mnohem nebezpečnější, než kdyby jeli po dálnici.
Tok vi, ze dalnice jsou mnohem bezpecnejsi nez jine silnice. Ale zato pokuty se tam vybiraji dobre a kluci policajtsky si muzou za odmenu zahrat na Kobru 11.
A nechavat si platit za nase "dalnice" je taky drzost. Clovek dojede do Brna a hned aby menil podvozek.