Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA získaly velkou zakázku: stovky letů pro Škodu díky novému superbu

České aerolinie získaly netradiční zakázku na následujících sedm týdnů. Z celé Evropy budou svými letadly svážet prodejce vozů Škoda na Sardinii na velké školení, jak prodávat nový superb. Pro dopravce je to jeden z největších charterových byznysů v letošním roce v řádu desítek milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J60i24ř86í 68K95o52c61u31r75e63k 6985784865148

Hlavně zamlčet, že motor V6 není z České republiky. Rozumíte, on by si to pak mohl kupující rozmyslet, že to auto pro něj nebude dost české, když má motor z Maďarska.

0/0
20.5.2015 23:15

M29i96c42h62a29l 12T61o97m79i22n86s34k82ý 9641795157794

Já jsem si koupil škodovku a vůbec nejsem nacionalista. Navíc, jestli kupujete čínská nebo japonská auta, tak také podporujete český průmysl - snižujete totiž kurz koruny a tím pomáháte českým exportérům :-/

+1/0
21.5.2015 1:55

Z63u21z25a62n84a 96K48a46u26f17m79a33n54o29v52á 8338734486627

Bacha Škodovko, v půlce to bude pro ČSA příliš ziskové a tak vám zruší lety :-)

Dělají to běžně.

+1/0
20.5.2015 22:43

P94e42t64r 49K67m57í61n88e87k 5827644371473

A proč vůbec na tu Sardinii nejezděj Superbem? :)

+1/0
20.5.2015 20:46

R20o83b92e97r32t 92P14a43c57i65n79a 7654459895981

Protože nějaký kpt. Nemo nedodal manuál.

0/0
20.5.2015 21:15

J88a41n 15V39a41v16ř66í27č67e77k 2597235261484

Co se ušetřilo při vývoji dožene reklama. Nová strategie Škody.;-D

+3/−1
20.5.2015 19:55

J86i57ř37í 33B25r95u16t18o68v39s74k25ý 3696909979171

Auto se musí prodávat samo,kvalitou,ne že daj do víčka nádrže škrabku;-)

0/−1
20.5.2015 19:46

A83l87e91s 26P97a88v93e32l 7317173788774

co je na tom superbu tak zazracneho?

0/0
20.5.2015 15:36

R36a79d64e24k 53J30a40n26a92t17a 9175666834912

Asi nic, proto je potřeba tak masivní marketing :-)

+11/−1
20.5.2015 15:39

M35a95r70e11k 40K50l57u75f78a 3518394374566

Napadla mne podobná otázka. Takový šrumec kvůli hromadě plechu. :-/

+3/−1
20.5.2015 19:14

Z69d59e47n39ě91k 73H98a38n89z12l 1931596542474

Hromada plechů musí uživit tisíce lidí

+1/0
20.5.2015 22:06

L77a75d66i94s83l19a41v 15H11a96š35k46a 4773466851320

Pěkný auto s evropským decentnim designem

+6/0
20.5.2015 15:31

M88i44c11h90a13l 68P32l57e68š36t90i28l 2365661795

Když vybíhala Škoda 120 nebo Favorit, žádná taková akce se kvůli tomu nedělala a jaký na ně byly pořadníky... ;-D

+39/−2
20.5.2015 14:40

P97a45v89l13a 38H11r75a71d42i71l60o28v42a 3387931471624

R^;-D

+4/0
20.5.2015 14:42

J60a53n 26P71r70o20c45h86a72z96k71a 1367495149237

Pane Vaňku, proč to mínus? Chybí vám smysl pro humor?

0/−2
20.5.2015 15:53

J82a70n 68P65r78o10c94h29a59z42k35a 1287695969717

Podle dvou mínusek, která jsem dostal,  se humor v Čechách vytrácí všeobecně.

0/0
20.5.2015 23:34

P39a36v97e95l 79M73a15t36o80u73š28e91k 5920247128734

Bože, to jsou hovadiny. Ať žije všemocný konzum a plýtvání!

+9/−4
20.5.2015 13:47

J69o45s21e23f 28J54u33h78á95s81z 1529312528

Jedním slovem: Hustý!

+1/0
20.5.2015 13:38

P20e76t19r 67T12y10č10k96a 6225162269132

Tak to, že má Superb dva deštníky mohli poslat prodejcům i emailem. (p.s. nadsázka)

+8/0
20.5.2015 13:38

P96e62t38r 96D36v75o36ř66á28k 9334537102610

Proč je Superb napsán malým a zároveň velkým písmenem?

+2/0
20.5.2015 13:30

O59n25d17ř52e72j 10B76u33k83á59č30e18k 8246829550981

Když je to obecný označení (v Boleslavi jezdí hodně superbů), tak je malý, pokud označení modelu (Premiéra Škody Superb), pak velký. To je jako Škodovka = fabrika, škodovka = auto.

+1/0
20.5.2015 15:08

M72i68c47h97a16l 12T51o36m26i66n83s25k54ý 9251535587854

obecný označení ?

0/0
21.5.2015 1:51

M23i12c48h49a80l 15T63o53m12i29n38s54k46ý 9151675227834

V Boleslavi žije hodně čechů ?

+1/0
21.5.2015 1:53

O72t33a80k40a23r 61V19a15l10e46k 6826192495672

Ve finale celou tuhle saskarnu zaplati zakaznik. ;-)

+18/−2
20.5.2015 13:07

R15a15d63e65k 95K41l95o34s 4295660918520

a pak že ty plechy nejsou předražený co

+7/0
20.5.2015 13:19

M58a49r16e86k 22S46u19c86h13á69n84e62k 2421716358879

Vždy v konečné fázi to zaplatí zákazník.

+1/0
20.5.2015 14:28

J71i10ř62í 16N28o20v88o85t41n10ý 8149557868408

A kdo jinej? Máte lepší nápad?

+2/0
21.5.2015 9:35

P36a55v21e56l 68Ř66a56p60e39k 7952966129585

Automobilismus je novodobá Potěmkinova vesnice naší ekonomiky, a tenhle článek to jen potvrzuje.

+6/−8
20.5.2015 12:46

B28o11r93i79s 43P97o33u98z40a94r 5918888515307

Jakou má kadenci ?

+2/0
20.5.2015 12:48

R95a96d35e14k 18J82a56n82a54t35a 9865606784282

Tohle spíš než absurditu automobilismu ukazuje absurditu přebujelého marketingu.

Vždyť celá tahle drahá akce je jen o tom, jak že se trénuje, jak vnucovat zákazníkovi, aby si koupil naše zboží a ne to, co by si jinak vybral sám ... zákazník to pak sám zaplatí v ceně zboží ...

+6/−3
20.5.2015 12:53

J14a53n 12P76o32l22á86c37h 2230981190757

Tohle není žádná absurdita, takhle to prostě chodí a naopak by absurdita byla, kdyby to Škoda nedělala, pokud je to zisková věc.

+9/0
20.5.2015 13:09

R52a41d13e56k 79J60a75n76a14t40a 9435976704962

To je ale právě ta absurdita. Teorie, proč volný trh funguje tak dobře, je založena (mj.) na tom, že si zákazník vybírá to zboží s nejlepším poměrem cena/výkon.

A marketing tuto ideu narušuje tím, že do chování zákazníka vnáší iracionalitu, emoce, atd. Prostě "lidi kupujou to, co vlastně ani nechtěj".

+4/−3
20.5.2015 15:01

V49i45k53t20o35r 18N21á72r30o21ž89n48ý 3869742968

R^

+2/−1
20.5.2015 15:22

M82i20c97h90a19l 72V80e39s22e32l39ý 1803279

Ale to je přece na každém, jestli se nechá tímto tlakem ovlivnit nebo ne.

+2/0
20.5.2015 15:23

R51a37d48e71k 42J33a51n88a87t77a 9545976504442

Schopnost odolat tlaku reklamy má jen málokdo.

To je jako byste řekl, že je zcela v pořádku, že se důchodci dají ovlivnit různými "obchodníky", že je to přece na nich. Každý prostě není a nikdy nebude dost bystrý.

+4/−2
20.5.2015 15:41

J30a39n 35P67o70l37á89c39h 2420591870717

Žádná teorie, která by tvrdila, že si zákazník vybírá zboží tak, aby byl co nejlepší poměr cena/výkon, není. Výběr závisí na preferencích každého člověka - od toho se pak odvíjí všechno ostatní, mj. i vysoká citlivost na cenu (tj. vysoká cenová elasticita) a z ní vyplývající maximalizace poměru cena/výkon - nicméně jaksi "fundamentálně" na poměru cena/výkon teorie volného trhu založena není. Jiná věc je ta s marketingem spojená iracionalita - tam s Vámi do jisté souhlasím, je to ale čistě na zákazníkovi, pokud se tímto nechá ovlivnit. Z pohledu firmy je celá akce bezpochyby naprosto racionální a ne-absurdní :-)

+4/0
20.5.2015 15:31

L16a39d71i72s80l22a85v 80H90a13š69k62a 4103256411720

Jak ale urcite to cena/vykon?

+1/0
20.5.2015 15:33

V41i30k20t22o64r 73N39á93r90o91ž14n23ý 3569242478

Tak to víte. V obrovské konkurenci zpravidla vyhrává ten , kdo umí prodat. A vzhledem k tomu , že konkurence je rok od roka tužší a tužší tak i objem peněz do školení obchodníků musí být vyšší a vyšší...

+6/0
20.5.2015 13:32

N18i38k82o45l78a 82Č57e15c80h 9271379586

Zřejmě nemáte vůbec ponětí, co ten termín popisuje.

+4/0
20.5.2015 13:26

P48a48v32e97l 17Ř37a73p97e68k 7282666619935

Spíše vy vůbec netušíte, jaký podfuk na lidech představuje státem budovaný automobilismus.

+3/−5
20.5.2015 13:45

N74i97k43o85l31a 93Č76e77c55h 9541259916

Možná jste si toho nevšiml, ale Škoda Auto už je přes 20 let soukromá společnost.

+3/−1
20.5.2015 16:23

M85a57r37t61i47n 61M16u82r55c11i45n52a 5528806246485

Je to velmi elegantna akcia.

Ceska automobilka bude svojich predajcov zvazat na skolenie lietadlami CSA. Presne takto to ma byt...

+26/−1
20.5.2015 12:27

M86a72r19e69k 64H78r27u87b82y 6167472401168

presneji - Nemci vlastnena automobilka svazi prodejce za pomoci spolecnosti vlastnene Korejci ;-):-P

+1/0
20.5.2015 15:00
Foto

T64o71m69a75s 52C91a45b87a50k 8415655284989

"...za pomoci spolecnosti vlastnene soukromym subjektem". Nejdriv si neco nastudujte a pak piste..

0/0
20.5.2015 15:45

J86i91ř52í 41K49o77c50u95r62e17k 6675524815268

Není náhodou hromada akcií VW držena státem?

+1/0
20.5.2015 22:50
Foto

T92o57m44á58š 78J98á44r25a94i 7807806829142

ja jen nechapu proc do Italie a ne do Cech. Urcite by usetrili, kdyby letadla litala do stredu nez na okraj.

+3/−6
20.5.2015 12:22

T71o55m50a83s 68T38a97b59o27r 7111901630168

Ne kazdy chce na vsem usetrit. Taky mohli jet na kole ne?

+9/−2
20.5.2015 12:29

N90i37k23o75l17a 68Č83e49c62h 9711569826

Škodovka podobné akce jak pro prodejce, tak i pro novináře, běžně pořádá na jihu. Tradičně třeba v Portugalsku. Těch důvodů je mnoho, od prestiže značky až po takové drobnosti, jako třeba lepší podmínky pro focení aut či slabší provoz na tamních vozovkách. Asi by nepůsobilo moc profesionálně, kdyby prodejci prostáli celý týden "seznamování s autem" v koloně na rozkopané D1 v dešti.

+9/0
20.5.2015 13:32

J31o68s30e86f 56V36a45l67a 9960673903903

tady jde o prestizni lokalitu a hotely, neco jako kratka dovolena v luxusnim prostredi, bonus pro prodejce na ucet vyrobce, a na to ma CZ malou prestiz....to je bezne ve vsech branzich, uz jsem par takovych pobytu na 2 dny v luxusnim hotelu all inklusive absolvoval. Berte to tak, ze prodejci Hjundaje se budou posklebovat a cekat, az jim Korejec take neco podobneho predhodi. Ale pokud vim, tak ze zacatku se delalo skoleni taky nekde v Jizni Koree

+5/0
20.5.2015 13:34

M61i26c67h23a86l 93P97l27e57š87t45i38l 2345661675

Nebo ve středu. To jen tak na okraj.

+1/0
20.5.2015 14:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.