- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně zamlčet, že motor V6 není z České republiky. Rozumíte, on by si to pak mohl kupující rozmyslet, že to auto pro něj nebude dost české, když má motor z Maďarska.
Já jsem si koupil škodovku a vůbec nejsem nacionalista. Navíc, jestli kupujete čínská nebo japonská auta, tak také podporujete český průmysl - snižujete totiž kurz koruny a tím pomáháte českým exportérům
Bacha Škodovko, v půlce to bude pro ČSA příliš ziskové a tak vám zruší lety :-)
Dělají to běžně.
A proč vůbec na tu Sardinii nejezděj Superbem? :)
Protože nějaký kpt. Nemo nedodal manuál.
Co se ušetřilo při vývoji dožene reklama. Nová strategie Škody.
Auto se musí prodávat samo,kvalitou,ne že daj do víčka nádrže škrabku
Asi nic, proto je potřeba tak masivní marketing :-)
Pěkný auto s evropským decentnim designem
Když vybíhala Škoda 120 nebo Favorit, žádná taková akce se kvůli tomu nedělala a jaký na ně byly pořadníky...
Bože, to jsou hovadiny. Ať žije všemocný konzum a plýtvání!