Diskuze
Pendolina dostanou nový vnitřek, koženky zmizí do tří let
Děkujeme za pochopení.
M86a14r90e38k 95H95r80u38b12y
Vypada to, ze CD si povsimly, ze uz mame 21. stoleti Tak ted uz jenom aby ten trend dokazaly udrzet
J90i89ř85í 64F57r31o14l34e48c
Ano krasne jsou ale to je tak vsechno. Zadna kupe, vsechny sedacky otocene proti sobe, dvere mlatici do futer pri jizde, hloupe umistnene vesaky, malo mista na nohy.
J98i17ř79í 26F16r42o88l14e98c
To nepatri sem ale do diskuze o rychlicich skrz Breclav :O
J84i30ř93í 97F43r11o84l27e12c
Jeste by mohla zmizet ta predrazena cena za jizdne :-)
M13a44r70t88i29n 69K96u58b49á90t
Jel jsem Pendolinem jednou v životě a přiznám se, že mi to stačilo. Ten vlak mi prostě nějak neseděl. Snad obměna interiéru (doufám hlavně v sedadla - třeba Grammery) všechny věci mnou považované za nedostatky zmizí. Celkově je to dobře.
Co se velkoprostoráků vs. kupátek týče (jak tu občas proudí debata), považuji osobně velkoprostory většinově za lepší. Osobně jsem rád, když nemusím třeba tři hodiny mít v zorném poli někoho úplně cizího a periferně nechtěně vnímat téměř vše, co dělá. V tomto ohledu je mi opěrka hlavy sedadla přede mnou jako viděné příjemnější. Leč si myslím, že i do budoucna by měly mít soupravy i kupátka - vezměme si třeba nějakou šesti-(osmi už dle norem neprojde)-členou skupinu, která hlučí logicky více, než samostatní nebo po dvojicích cestující: je lepší, pokud mají třeba někde své soukromí a nebudou se bát, že budou obtěžovat ostatní cestující (někteří případi se ani o to nestarají), stejně jako ostatní cestující ocení izolovanost takovýchto hlučících skupin a přítomnost pouze klasického cestovního šumu.
Kdo nesouhlasí, jen do mne, rád si poslechnu nedostatky mé myšlenky.
K53r80y96š90t51o63f 71L13a11n83í50k
v pendolinu je hlavne malo mista, modernizace to zrejme nezmeni, pochybuji, ze se budou menit sedacky ci rozestupy mezi nimi. a tvar skrine uz vubec ne
ohledne prostorového usporadani s vámi souhlasim, také mam radeji "letadlo" nez kupe.
F93i55l96i93p 66S78m38o14l93a
No už by to taky chtělo poslat do šrotu ty červené lokálky, co dělají strašný randál a mají tvrdá kožená sedadla.
J72a63r27e58k 37K54a81l24i30v53o10d16a
Ty červené lokálky ovšem mají tak malé provozní náklady, že v podstatě zachránily regionální dopravu. Ale jinak je to pravda.
V18o21j38t50ě51c71h 17H45u42b63k28a
Fakt nemám rád vlaky, kde se sedí jako v autobuse
J28a93n 76K43o32b75ě40r79s20k86ý
Tak to asi budete mít problém. Kupéćkové vozy se už nevyrábí. Dnes je tlak na co nejlevnější jízdné, snižování nákladů. Do velkoprostoru se prostě vejde víc cestujících=nižší náklady. Kupéčka by však mohla zůstat aspoň v první třídě.
R13a75d88e63k 47R63a96i81d56a
Chybí mi kupéčka! Cestování ve velkoprostorovém dobytčáku už prostě nemá to kouzlo. Jet v kupéčku pěknou krajinou nějaké z vedlejších tratí mělo a má své kouzlo. Dneska jsou na takových tratích nacpány regionovy a jízda s nimi je za trest.
R82a57d83e44k 84J43a67n52a25t16a
Možní to mělo pro někoho "kouzlo" ale je to drahé a lidi nejsou ochotni si a to "kouzlo" připlatit. Velkoprostorové uspořádání totiž znamená, že do stejného vagonu nacpete o cca 25%-30% sedadel více a ještě se takový vagon snadněji uklízí. Vót ekonomika.
Proto se dnes nové vlaky s kupé nevyrábí nikde v Evropě (snad kromě lůžkových vozů, ale ty zase ustupují s rozvojem VRT).
J67a61n 19K45o97b64ě59r20s58k48ý
Jsem rád že se pohnuly ledy i na rychlících. Teď jezdí na rychlících Olomouc-Břeclav-Brno krásné vozy se zásuvkami, klimatizací a zanedlouho zde budou jezdit nové InterPantery. Jinak Pendolina i když jsou spolehlivé a služby v nich jsou na úrovni, tak je na interiéru vidět, že už má něco za sebou. Lepší interiér cestující určitě uvítají, jinak doufám, že první třída bude vypadat podobně jako LE Premium. To by mohlo přitáhnout nové cestující. Dneska totiž není důvod si za první třídu v Pendolinu připlácet.
A89l72a88n 28Ř14e44p48k86a
Ideální by bylo, aby první třída v Pendolinu byla rozdělena na dvě části jako v Railjetu, nebo v tom LE. 'Obyčejná' jednička (alá Business LE nebo Railjet) a ta lepší verze premium za příplatek.
S14t17a20n63i84s80l70a44v 59M90a98r63e33š
Já mám raději ty staré "koženky". ;) Dle mého pohodlnější a více prostoru.
K72a88r28e51l 66J53u64r81d13a
místo koženky bude látkový potah. Kupé zůstanou
J85a32n 18V92a83l93o25u79c98h
Zmizí koženky? Tedy nová vlna "humanizace vagonů" (ano, tento termín je oficiálním názvem akce před pár lety, čímž ČD doznaly, je její vlaky byly občas pro dobytek)? Tam se taky štětkou přetřel umakart a potáhla koženka, což vyšlo levněji, než letitou špínu vyčistit. A zatímco na kožence byly nečistoty vidět a případně se daly setřít ubrouskem, u látkových potahů je to (z velké části kvůli "kulturnosti" národa) loterie. Proto se taky do MHD vrací sesle nedosahující ani pohodlí vozů z první republiky...
T64o20m 97J20u14r75e37č73k63a
Četl jste ten článek vůbec? Jde o nákupy nových vlaků (InterPanter) a pak modernizaci (nikoliv jen revitalizaci, ne "humanizaci") takměř dvou stovek vagonů (ale jiných typů, než klasické rychlíkové "B")
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...