Diskuze

Nepotřebné airbusy po ČSA končí v Pákistánu, jeden už změnil barvu

Šestice airbusů A320, které ČSA před více než půl rokem odstavily pro nepotřebnost, míří k novému majiteli. První stroje si koupil pákistánský dopravce Pakistan International Airways (PIA). Hodnota transakce je tajná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Naprosto mimo hlavního problému turbulentního vedení firmy páně Tvrdíkem do pekel je třeba upravit tvrzení autora článku o tom, že A310 byly nahrazeny A320. ČSA potřebovala nahradit zastaralé IL62 na dálkových tratích, kterých bylo tehdy požehnaně, vláda ČSFR rozhodla v první polovině roku 1989 o koupi dvou nových A310-300, které přilétly do republiky v únoru (WAA) a březnu (WAB) 1990. Tato letadla byla nová, v letech 2003 a 2004 pak přibyly další dva kusy A310-300, jednalo se ale již o olétané a starší letouny (YAC a YAD). A310 imatrikulací WAA a WAB vydržely u ČSA do let 2009 a 2008, YAC do 2010 a YAD do 2007. Tvrzení autorovo,  že tyto strojer byly nahrazeny A320 je naproto chybné, jedná se o zcela jiné stroje, s jiným využitím, s jiným maximálním doletem a s naprosto jiným primárním určením. Mohou jistě existovat úspěšně vedle sebe, ale nelze nahradit A310 jiným A 320.

2 0
možnosti
MK

A takhle to půjde do kopru i s Činou, kde pan LuftJarda momentálně působí... Možná ho řídí CIA.

0 0
možnosti

R96a31d44e42k 98Č10o84s

8. 6. 2015 10:06

Je pravda, že Tvrdík je vrah ČSA. Ale jeho následovníci taky zrovna nezáří. Proč Kalousek prodal podíl Korejcům za částku odpovídající třídenní tržbě? Kromě toho ve smlouvě je článek o tom, že Korean Air do ČSA neinvestují ani korunu a budou je používat jako marketingového partnera. V podstatě jim šlo o to, nepustit do uvolněných slotů v Evropě konkurenta Asiana, který se tu chystal expandovat a Kalousek jim to sežral i s navijákem...

0 0
možnosti
IZ

Mohl to prodat TravelServisu, ten nabízel jednu korunu. A žádný jiný kupec tu nebyl.

0 0
možnosti
LO

kdo to tady na iDnes psal minuly tyden, ze po prodeji posledniho Boeingu uz nemaji cim CSA vylepsovat bilanci? ale maji .. Airbusy jdou taky prodavat :)

0 0
možnosti
JS

J97a51n 96S81ů60r17a

8. 6. 2015 13:45

Ta letadla už dávno nejsou ČSA, ale firmy B.Aircraft. Bilanci už vylepšil převod letadel ČSA dříve.

0 0
možnosti
PB

To uz neni letecka spolecnost ale Aeroklub s jednim reklamnim horkovzdusnym balonem ;-D

3 0
možnosti

R12a88d80e74k 90Č61o57s

8. 6. 2015 10:06

To není moc k smíchu...

1 0
možnosti
JJ

Připomeňme kdo zlikvidoval do té doby prosperující státní podnik, byla to kádrová rezerva ČSSD Jarda Tvrdík, pod odborným vedením ministra financí za ČSSD jistého Stanislava Sobotky.

8 0
možnosti
SH

a jak se tam ten Jarda vlastně dostal?? :-))...nevíte kdo mu pomohl??

0 0
možnosti

Kdykoluv slyším nějaký -istán, tak mi je blbe.

2 4
možnosti
MF

Tak smutnej a hořkej konec se nezadržitelně blíží. Když jsem u nich dělal, lítal se New York, Montreal, Havana, Kuala Lumpur, Jakarta, Bangkok, Singapur, Dubai a letadla byla plná. Navzdory tomu, že společnost okrádala armáda zástupců ve všech destinacích se vydělávalo. A teď je nejexotičtější destinace Barcelona a cenově jsou na nesmyslných částkách, o službách okolo ani nehovořím. Když chcete letět do Paříže s hokejovou výstrojí, stojí Vás to jako s Thajcema okolo světa. Tak se není čemu divit, že to jde do kopru. Jo jo Jarouši, všichni co máme letadla rádi Ti děkujeme za likvidaci jedné z nejstarších leteckých společností.

5 0
možnosti
SH

Miloši ty destinace se lítaii v době kdy byl trochu jiný režim!!:-)). A tehdy ani moc nezáleželo na tom jestli se vydělává.. V té době se všichni namlsali a pak už se špatně brzdí!!

1 0
možnosti
JZ

J91a92n 42Z68b39o68ř50i15l

8. 6. 2015 9:28

Takže ČSA teď bude lítat z rogalem nebo má ještě nějaké slušné letadlo ?

0 0
možnosti
RN

No vida, prodali pár letadel a zase jsou nad vodou. Tak takhle se to má dělat

0 0
možnosti
OV

to je myšleno ironicky, doufám?

0 0
možnosti