- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naprosto mimo hlavního problému turbulentního vedení firmy páně Tvrdíkem do pekel je třeba upravit tvrzení autora článku o tom, že A310 byly nahrazeny A320. ČSA potřebovala nahradit zastaralé IL62 na dálkových tratích, kterých bylo tehdy požehnaně, vláda ČSFR rozhodla v první polovině roku 1989 o koupi dvou nových A310-300, které přilétly do republiky v únoru (WAA) a březnu (WAB) 1990. Tato letadla byla nová, v letech 2003 a 2004 pak přibyly další dva kusy A310-300, jednalo se ale již o olétané a starší letouny (YAC a YAD). A310 imatrikulací WAA a WAB vydržely u ČSA do let 2009 a 2008, YAC do 2010 a YAD do 2007. Tvrzení autorovo, že tyto strojer byly nahrazeny A320 je naproto chybné, jedná se o zcela jiné stroje, s jiným využitím, s jiným maximálním doletem a s naprosto jiným primárním určením. Mohou jistě existovat úspěšně vedle sebe, ale nelze nahradit A310 jiným A 320.
A takhle to půjde do kopru i s Činou, kde pan LuftJarda momentálně působí... Možná ho řídí CIA.
Je pravda, že Tvrdík je vrah ČSA. Ale jeho následovníci taky zrovna nezáří. Proč Kalousek prodal podíl Korejcům za částku odpovídající třídenní tržbě? Kromě toho ve smlouvě je článek o tom, že Korean Air do ČSA neinvestují ani korunu a budou je používat jako marketingového partnera. V podstatě jim šlo o to, nepustit do uvolněných slotů v Evropě konkurenta Asiana, který se tu chystal expandovat a Kalousek jim to sežral i s navijákem...
Mohl to prodat TravelServisu, ten nabízel jednu korunu. A žádný jiný kupec tu nebyl.
kdo to tady na iDnes psal minuly tyden, ze po prodeji posledniho Boeingu uz nemaji cim CSA vylepsovat bilanci? ale maji .. Airbusy jdou taky prodavat :)
Ta letadla už dávno nejsou ČSA, ale firmy B.Aircraft. Bilanci už vylepšil převod letadel ČSA dříve.
To uz neni letecka spolecnost ale Aeroklub s jednim reklamnim horkovzdusnym balonem
Připomeňme kdo zlikvidoval do té doby prosperující státní podnik, byla to kádrová rezerva ČSSD Jarda Tvrdík, pod odborným vedením ministra financí za ČSSD jistého Stanislava Sobotky.
a jak se tam ten Jarda vlastně dostal?? :-))...nevíte kdo mu pomohl??
Kdykoluv slyším nějaký -istán, tak mi je blbe.
Tak smutnej a hořkej konec se nezadržitelně blíží. Když jsem u nich dělal, lítal se New York, Montreal, Havana, Kuala Lumpur, Jakarta, Bangkok, Singapur, Dubai a letadla byla plná. Navzdory tomu, že společnost okrádala armáda zástupců ve všech destinacích se vydělávalo. A teď je nejexotičtější destinace Barcelona a cenově jsou na nesmyslných částkách, o službách okolo ani nehovořím. Když chcete letět do Paříže s hokejovou výstrojí, stojí Vás to jako s Thajcema okolo světa. Tak se není čemu divit, že to jde do kopru. Jo jo Jarouši, všichni co máme letadla rádi Ti děkujeme za likvidaci jedné z nejstarších leteckých společností.
Miloši ty destinace se lítaii v době kdy byl trochu jiný režim!!:-)). A tehdy ani moc nezáleželo na tom jestli se vydělává.. V té době se všichni namlsali a pak už se špatně brzdí!!
Takže ČSA teď bude lítat z rogalem nebo má ještě nějaké slušné letadlo ?
No vida, prodali pár letadel a zase jsou nad vodou. Tak takhle se to má dělat