Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČD Cargo chystá další propouštění, mluví se až o 560 nadbytečných lidech

Státního nákladního dopravce čeká v příštích měsících zřejmě opět další propouštění. I když není ještě definitivní návrh na stole, kvůli rostoucí konkurenci a klesajícím tržbám firmě nic jiného nejspíše nezbyde. Na tuto hrozbu upozornili železniční odboráři ve svém časopise Obzor. Už dříve mluvili o 260 lidech, teď je číslo dvojnásobné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P72a22v87e20l 96P64o10k96o70r78n86ý 2616164610962

Logicky je tam nadbytečných více.

0/0
2.8.2015 9:20

P13e93t89r 82C32i48b97u79l96k13a 1506777329388

pri dalsim propousteni tem zbylym hrozi prace, toho se odborari nejvic bojej

+2/−4
12.6.2015 8:14

D63a77v46i36d 31P34e40c48a 1415824791776

Začínám se obávat že dokud bude Cargo státní půjde přesně na ruku konkurenci. Ať už silniční nebo železniční. Prostě že vedení je prolobovane aby státní Cargo pridusilo. A odbory jen hrají kompars.

+1/0
12.6.2015 7:50

K73a71r23e37l 92M49a40r51č93a12n 4934563502622

:-)Nejvíc nadbyteční jsou většinou manažéři a jejich aparát včetně mnoha zbytečných kancelářských funkcí.

+8/−1
12.6.2015 7:46

O73n42d89ř17e56j 86M77a67r17e11k 9502350837369

Jistě, firmu by měli řídit zkušení posunovači.

+5/−2
12.6.2015 7:50

Z65d63e61n17ě12k 54H74a36n65z68l 1201106462804

jaký, už jich moc neni

+1/0
12.6.2015 7:52

K44a60r82e88l 84M67a60r97č57a34n 4354913982152

těch je věřím mín,než těch v kancelářích,moc šéfu na málo lidí,to je dnešní trend:-)

+3/0
12.6.2015 8:52

R64o22m86a66n 65J13e84s39c49h86k53e 9948875467765

Před 30 lety jsem mluvil s panem továrníkem z první republiky. Před znárodněním měl 120 zaměstnanců a 4 úředníky. Dneska je 1 úředník na 2 pracující.

0/0
2.8.2015 8:11

V31i95k55t50o95r 33N55á27r60o49ž25n75ý 3679162378

Managament ČD Cargo má moji plnou podporu. Na jednu stranu vyjádření odborářů chápu...nicméně...i tito odboráři si musí uvědomit , že vzhledem k současnému rozložení sil na dopravním trhu jsou pouze jenom dvě cesty vývoje ČD Cargo..buď zeštíhlet a být maximálně efektivní anebo ukončit svoji činnost...Pokud Cargo zkrachuje , přijde o práci 10.000 lidí (nikoliv pouze 550) a troufnu si říci , že většina z těchto lidí žádné podobné uplatnění na trhu práce nenajde. Uplatnění najdou pouze strojvedoucí...armády pokladních či disponentů věkově 50+ už nikoliv...

Odboráři si bohužel nic takového nepřipouštějí a tím dělají vše možné proto , aby jejich firma zanikla...

+7/−3
12.6.2015 7:40

D80a19v54i68d 70P52e81c53a 1435424941146

Dnes už jen přes 7000 zaměstnanců. 10000 dávno ne.

0/0
12.6.2015 7:46

Z20d95e45n88ě79k 23H30a36n37z79l 1511136812184

To už nemají 80 tisic?To už je davno.

0/0
12.6.2015 7:54

Z93d36e27n49ě37k 27H33a22n16z43l 1501286742334

50+ je potřeba se zbavit,přitom tito lidé mají největší zkušenosti. Já, už bych se vlakem bál jet.Strojvedouci důchodového věku, minimální údržby kolejí a techniky.To bude brzo pěkná hromada

0/−1
12.6.2015 7:49

M48a52r21t17i11n 28H45a31n24z59a45l 8628479789985

Dopnil bych jeste jednu profesi: Vozmistri. Marne shanime, stale nemame...

0/0
12.6.2015 8:04

Z67d51e85n62ě58k 54H35a93n14z77l 1801976882114

Obory na to snad uz nejsou a stávající jsou pretezovany a platy nic moc

0/0
12.6.2015 8:09

R48o60m47a95n 86J84e67s43c11h63k72e 9718215667145

Před 100 lety se přemýšlelo , jak účtovat efektivně železniční opravy. Psaly se celky, aby se nepsala každá matička a propustili se písaři. A dneska jsou mistři písaři a píší každou matičku. A po nich to ještě další úředník na ředitelství kontroluje. Na dva pracující jeden úředník. Byť je to nemilé, jako zámečník také snad najdu práci.

0/0
2.8.2015 8:20

Z74d79e53n22ě15k 75H97a42n22z74l 1931266272124

Nemají co vozit,vše jde na kamiony

+1/0
12.6.2015 7:17

J32a46n 47N41o23v21á84k 7245504908247

za to si ale mohou sami.  I když na druhou stranu, kdyby kamionové doprava platila za ty škody co napáchají na silnicích tak by se podstatně zdražila.

0/0
12.6.2015 9:28

J42i33ř49í 32N89o85v42o68t88n39ý 2978362845837

Odboráři, jděte do zádele. V AWT mají na každém výplatním lístku napsáno toto: Přiveď k nám strojvedoucího a dostaneš bonus 10.000,- Kč"

0/0
12.6.2015 7:05

Z35d50e28n35ě30k 92H68a49n40z77l 1271356392974

Tam mělo být 100.000kc

0/0
12.6.2015 7:19

A55l29a59n 38Ř62e97p71k51a 4575196

Pro stávající bonus 10tis, ale o kolik (o co) si polepší ten strojvedoucí pokud přijde od konkurence? ;-D

+3/0
12.6.2015 7:33

M32a88r60e56k 38K72a34l19i61n57a 3869704665888

Soudruzi z odborů se mi snad zdají... Management údajně že nemá právo propustit zaměstnance, opro které nemá práci???? Muhehe...

+2/−1
12.6.2015 7:04

Z29d97e54n92ě91k 70H14a64n55z43l 1231696782684

Nemá právo si managment vyplacet statisícové odměny,když jsou prodělečny.

+5/0
12.6.2015 7:21

M73a86r22e82k 91K18a12l41i41n21a 3219674535178

To bych tak netvrdil. Někdy je kvalitní manažerský výkon i to, že např. za daných okolností není ztráta daleko větší... I takové případy jsou...

+2/−5
12.6.2015 7:25

Z72d81e20n84ě62k 70H19a63n52z78l 1581856142664

Jo,ale v Cargu to určite neplatí

+1/0
12.6.2015 7:36

M27i96r90o72s32l38a17v 18G59r20o43s43s34m15a13n44n 8972249774

Pokud vím, Cargo je v roce 2014 v zisku.

0/0
12.6.2015 7:55

Z50d88e51n64ě37k 59H37a34n92z35l 1251316132344

Obrovské dluhy jsou pořád

+1/0
12.6.2015 8:02

J89a87n 86K53a91š94p65a78r 9751353150237

A na silnicích jezdí čím dál tím více kamionů. Rv

Naší politické garnituře se od roku 1993 podařio železniční nákladní dopravu téměř zlikvidovat.

+12/−1
12.6.2015 6:38

M86a93r52e89k 44K40a18l34i58n79a 3579184105608

A není to spíše tím, že firmy spíše shledávají silniční dopravu rychleší / levnější / praktičtější?

+5/−2
12.6.2015 7:07

Z14d66e79n56ě37k 89H53a29n45z93l 1641766112104

To určitě, pak ty silnice tak vypadají

+2/0
12.6.2015 7:42

P37e76t30r 89S13t87r64n66a26d 5585603324756

no takže mi z toho plyne, že je na nákladní dopravu nízké mýtné.

+3/0
12.6.2015 8:03

Z52d42e75n43ě57k 25H61a35n66z27l 1211476342124

Zeleznice je drahá po silnici platíte cestu jen jednim směrem po železnici tam i zpět

0/0
12.6.2015 8:11

M27i60c24h22a16l 69P64a16v84l57á29t 9373903864739

Ono nejde jen o cenu. Jde i o naprostou neflexibilitu a nespolehlivost CD Carga. O tom uz bylo napsano tolik.. a sotousi a ekologiste to stale jeste nepochopili.

+1/0
12.6.2015 11:47

J21i45ř56í 27P23l29a34v73s61k69ý 9450546291809

tak uprimne, za to si muzou cd do znacne miry tak nejak samy ... maloktera firma si muze dovolit poslat zbozi a doufat, ze dalsi den nebude misto u zakaznika nekde na prekladisti v trebove. vetsina vetsich firem funguje v rezimu jit, a na tohle se opravdu ceske drahy nehodi.

+1/0
12.6.2015 7:10

A35l48e77x58a15n49d68r 92K44o21s65t41k38a 8382488916854

Spíš další týden pojezdí po celé republice. Smutná realita ČD. DOprava týden a stojí víc než ten kamion.

0/0
12.6.2015 7:14

A70l29a34n 91Ř75e11p42k63a 4485986

No tak když má osobní doprava přednost a je jí hodně, tak co se má dělat? Má snad na každém rohu stát vlak s lidmi, aby náklad mohl projet rychleji? Rv

+1/0
12.6.2015 7:32

M16a93r46e16k 56K34a91l22i67n57a 3789184435828

No jistě...

0/0
12.6.2015 7:17

A62l66e19x93a88n19d71r 89K43o76s94t47k68a 8122718966844

Vyhodí alespoň jednoho manažera? Jednoho? Z těch 500+ lidí?

+17/0
12.6.2015 6:12

M67a15r57e17k 48K18a98l63i51n12a 3979424925298

Už statitisticky nepochybně... Když půjde tolik lidí, tak mezi nimi bude i X "Team Leadrů", apod..

+1/−1
12.6.2015 7:05

K80a80r16e56l 21M39a22r17č93a73n 4444693202852

Naivko,vsadím,že nebude,,:-)

+1/−1
12.6.2015 7:48

V44i28k97t87o43r 17N10á30r93o87ž37n83ý 3139692198

Další z naivů , který si myslí , že několik vyhozených manažerů to všechno zachrání

+2/−1
12.6.2015 7:41

A13l88e58x32a97n38d59r 41K59o61s27t37k49a 8122238226574

Možná by to zachránilo, kdyby je vyhodili komplet a zařídili do vedení pár odborníků. Jinač jasně že pár panáčků s platy 80 a víc tisíc to nezachrání, ale bývá takovou specialitkou restrukturalizace, že se vyhodí 100 normálních zaměstnanců a přijmou dva noví manažeři. Snad budete souhlasit, že takto to asi nejde.

+2/0
12.6.2015 7:53

V16i11k34t92o18r 15N52á49r69o22ž34n15ý 3419472988

Odborníky tam máte...projděte si jejich profily.

0/0
12.6.2015 10:34

A17l45e47x43a67n70d91r 87K56o37s79t31k35a 8252228156844

Ale já nemyslel odborníky na odklánění :)

0/0
12.6.2015 10:37

M77a31r56e79k 42J20a90n 2373612124782

Podle šéfa Ivana Bednárika - firma se musí chovat ekonomicky. Na kolik si snížil plat? Nebo, že by, jako na aeroholdingu?

+9/−2
12.6.2015 6:10

M32a19r52e38k 52K13a12l61i36n45a 3529124245228

Firmu takové velikosti nějak zachrání, že bude mít demotivovaného GŘ?

+1/0
12.6.2015 7:17

V76i65k37t83o27r 33N56á16r49o36ž20n89ý 3299742348

Přesně tak. Jde o velikou firmu...a má -li tato firma fungovat , musí mít dobře motivovaný management

0/0
12.6.2015 7:42
Foto

T55o15m16á68š 23J64á46r83a51i 7787316239592

To pan Baťa nato šel jinak. Například slevnil své zboží jen aby udržel lidi, tak je to alespoň napsáno v knihách a teď je to už historie.

+6/0
12.6.2015 6:04

V78i48k34t29o42r 66N64á53r63o52ž43n77ý 3319262698

Pan Baťa hlavně žil a podnikal úplně v jiné době. Přišel na tehdejší dobu z high tech řešením a jeho konkurencí byli pouze malí ševci....

+1/0
12.6.2015 7:34

J25e28n61d83a 37K37r79á40s46a 1429116578

Kdyby nebyla levnější a kvalitnější konkurence, tak by se "bašta socialismu " i s odborovými trubci v pohodě udržela ......

+2/−1
12.6.2015 5:45

V40o80j85t15a 95S19u95k 3377105127901

Nejproductivnejsi grupa lidi v [>-] a bude to na ulici bez prace.Hruza.....8-oV[>-]!!

+1/0
12.6.2015 5:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.