Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express spouští linku na jih Čech. Místo vlaků pojede autobusy

Soukromý železniční dopravce Leo Express začne od neděle provozovat svoji první vnitrostátní autobusovou linku. Spojí Prahu a Český Krumlov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H48a60n71a 21Š67m90a84l74i24n31s12k25á 1780917389357

Mne to potěšilo moc,včera jsem jela z Prahy do Českého Krumlova 6 hod,,,bylo to na chcípnutí,samá výluka,,,v Boršově to totálně nezvládli dali 3 výlukové autobusy na 200 lidí,děti tam kolabovali,,,,ve vlaku z Prahy žádná klimatizace,,,nevím proč tam nešoupnou alespoň jídelňák,,,,fandím Leu H. Český Krumlov

0/0
13.6.2015 11:27

M96i64r76o73s22l69a89v 20Z67i42k18m77u77n25d 7979643594203

Mne (a patrně i další) by potěšilo, kdyby jste psala bez pravopisných chyb ... pokud tam bylo 200 cestujících, tak to ovlivnila patrně nějaká organizovaná skupina, která neráčila svoji cestu oznámit, takže se neobjednal další BUS ...

+3/−1
13.6.2015 18:28

L91u84k89a66s 92H84e22r83o24u54t 3419264184465

Je úsměvné, když kážete o psaní bez pravopisných chyb a sám tam máte hrubici

0/0
23.7.2015 9:40

D77a88v19e 56Ř75e59h13á78k 8698605535353

Nechápu, proč železniční společnosti zavádějí autobusovou dopravu tam, kde je vlak stejně rychlý nebo dokonce rychlejší...??? Pochopil bych trasy Praha-Liberec nebo Praha-Chomutov, ale zrovna na jih Čech je trať poměrně kvalitní.

+1/0
13.6.2015 10:13

P81e17t96r 97N32e46c65h67a10n52i45c40k70ý 7903616388540

Ještě to tam dost kazí občasné výluky, brzy tam ta trať kvalitní bude. Jinak souhlasím, plevelit silnice a ubírat vlaku, který tam je právě kvůli vysoké kapacitě je dost kontraproduktivní

0/0
14.6.2015 23:16

D78a50n33i71e10l 88D15r50n87e98c 6171229256382

Protože autobus pro 50 lidí se naplní snáze než vlak pro 250 a má výrazně nižší pořizovací náklady. Současné vlaky LeoExpresu jsou pouze jednosystémové (jsou levnější) a nemohou tedy na jih Čech zajíždět (pokud by je netáhla jiná lokomotiva). Osvědčí-li se mu linka v praxi, možná se za několik let dočkáme i vlaku.

0/0
15.6.2015 3:46
Foto

T22o67m12á15š 85Z25e31l93e59n49k46a 4344536780856

Autobusak. Na drahu se dostal omylem. Pastikarska nula!!

0/−4
13.6.2015 0:34

J83i96ř73í 33K34o81c13u11r19e16k 6175914805588

Zavedeme úřad, který každému zcela jasně vymezí v jakém oboru muže někdo podnikat. A systém kast. Podle toho v jaké třídě bude, tak může podnikat jen v oborech ze stejné kasty. Přičemž nejvyšší kasta budou státní zaměstnanci, potom zaměstnanci státem placených firem. Potom bude kasta prázdá. A ti co vyrábějí jídlo budou v kastě nejnižší. Protože jídlo není třeba vyrábět, stačí si ho koupit.;-O

+2/−1
13.6.2015 1:17
Foto

T65o60m86á37š 16Z27e13l88e56n51k39a 4234846890836

Vas je mi lito. Mel jste dnes svou davku koblizku a pastik??

0/−6
13.6.2015 1:33

J35i75ř45í 36K64o13c12u42r88e89k 6565184655918

Aspoň neuřážím nikoho za původ. Chápu že v jistých kruzích to patří k "vytí s vlky" ale nepovažuju to za slušnost.

+5/0
13.6.2015 1:38

K97a78r33e49l 44F92i87l58i95p 3468605820940

Krásná ukázka toho, že v čechách se úspěch neodpouští. Nabízí se pak otázka kam jste to dotáhl vy, dle vzhledu v Vašem krátkém životě? Oni přes paštiky k LE. Na Vaší fotce v pozadí bych si typl posilovnu. Že její majitel mohl být nějaký taky "paštikář" nebo světe div se posilku udělal vlastním přičiněním tak se opět nabízí proč tam lezete když Vám vadí podnikatelé. Nebo snad je posilovna v nějakém státním zařízení to pak ano a omlouvám se.

0/0
13.6.2015 22:56

J49a31n 92Z20b95o22ř27i83l 3409707659

A na Plzeň možná taky vyšle Leo autobusy, které budou navazovat na jeho vlaky R^R^

+2/−2
12.6.2015 15:34

A26l54a63n 27Ř96e47p58k18a 4465956

Jo, kdyby hned ty svoje tramvaje koupil vícesystémové, tak se nemusel teď prát s konkurencí na jedné trati a mohl poslat do Budějovic klidně ty vlaky :)

+8/−1
12.6.2015 14:07

M58a72r16t73i49n 95K94a75r79á97s74e81k 9178613218948

A konkurovat dotovanym vlakum CD? To asi dost tezko....

+1/−2
12.6.2015 17:19
Foto

T78o59m94á47š 18Z66e17l66e33n89k39a 4704616570876

Nekdo slysel slovo dotace a orosil se az na zadku???

+1/−4
13.6.2015 0:34

M51a45r98t90i58n 86K46a56r26á32s17e60k 9728893438468

Nejaky konstruktivnejsi prispevek by nebyl?

0/0
13.6.2015 1:39

J11i16ř11í 67K97o23c97u86r90e65k 6485494595668

Vono to do nic pude asi domontovat. Vony totiž tyhle tramvaje v Švajcu vozí trafo. A trafo na 25 kV 50 Hz nebude větší jak trafo na 15 kV 16,7 Hz.

0/0
13.6.2015 1:14

D34a24v31e 20Ř32e46h18á70k 8618185425133

Alane, dle vašich příspěvků železnici celkem rozumíte, tak proč plácáte takové nesmysly o nějaké "tramvaji"? 

1) V německu jezdí tyto flirty jezdí jako osobní vlaky (ale jeden region v německu je velký třeba jako celá naše ČR)

2) leo provedl vnitřní úpravu na dálkovou verzi, takže pokud jste někdy jel premium třídou, byste tohle v životě neřekl

3) ukažte mi tramvaje, ve kterých se dá jet stejně pohodlně jako v premium LE

4) neexistuje lepší sedačka na železnici v evropě než má LE ve své premium (ta napodobenina v railjet premium je směšná)

+2/0
13.6.2015 10:18

M78i25r11o16s43l75a88v 52Z37i63k59m89u89n38d 7469223984913

Jenomže v tuzemsku se dostalo černé soupravě přezdívky TRAMVAJ .... tak jako se něčemu říká Hurvínek, něčemu jinému Loďák nebo Kredenc ..

O lepších sedačkách bych raději nediskutoval. Co taková německá kupátková jednička, v současné době v rámci "deklasifikace" vozů na dvojky jezdí jako nejluxusnější dvojky v Evropě ... třeba IC 2020/2021/2041

Skvělé jsou švýcarské jedničky, rovněž tak francouzské ...

Ve švédských vozech na dálkových vlacích na sever - do Narviku nebo Luleá jsou jen dvojky, ale předčí mnohé jedničky "dole" v Evropě ... hlavně nejsou z tvrdé kůže nebo koženky, ale měkoučké čalounění ...

0/0
13.6.2015 18:35

J95i96r59k97a 91D38v62o67ř96á38k 4405530923348

Ani ne, "tramvaj" prosazuje spíš pár lidí, co se jim to prostě nelíbí. A spíš soukromničení na železnici jako takové, než jen ten vlak.

0/0
16.6.2015 9:17

P94e43t82r 84N83e31c71h60a16n38i69c63k41ý 7293926988950

1) Ano jeden tamní osobák, resp. regional express sice ujede vzdálenost jako Leo u nás, ale je určený především jako přibližovák blízkých měst. Většinou vyjede z nějakého městečka, pak projíždí metropolí a stejnou vzdálenost jeden do dalšího městečka na opačném konci kraje.

2) Premium myslíte těch pár sedaček? Pro většinu cestujících je měřítkem třída druhá.

3) Je to "příměr" a z pohledu dálkové dopravy to v Economy tu tramvaj připomíná. Především "citlivostí" na každé výhybce nebo horším spoji na trati.

4) Což je fajn, ale je to jako dát do fabie dozadu jednu sedačku z Mercedesu S. Pořád to z ní ten Mercedes neudělá.

Pokud bych narážel na nesmysly ve výše zmíněném příspěvku, tak by mohl přemýšlet proč by tam LE stejně nejel. Především z kapacitních důvodů (ještě tam je dost jednokolejek a silná příměstká u Prahy na nezrekonstruované trati) a stále ještě kvůli častým totálním výlukám, kdy by stejně ty autobusy musel shánět. Do toho vám nikdo na vlastní triko nepůjde (na objednávku to je jiná).

0/0
14.6.2015 23:23

K70a69t68e45ř16i28n27a 19V77r80á18n90o24v95á 6194657641943

Přeju mu aby s ním nikdo nejezdil, za ty sv*a co předvádí jeho otec v Radějovské oboře. Pro ty co to zajímá: http://denikreferendum.cz/clanek/20523-obora-radejov-adrenalinovy-vylet-do-realkapitalismu?fb_action_ids=1102966006396633&fb_action_types=og.recommends

+4/−4
12.6.2015 12:55

J93a63n 37J24e70m75e45l89k30a 1375370

No je to téma, ale co hlavně nechápu, jak mu to může státní podnik předat.. Ještě chráněnou oblast.. Teda chápu.. Ale nevím, že by byl někdo z lesů vyhozen. Přece někdo tam musel být podepsaný a musí tam být nějaká zodpovědná linie.. - krajské ředitelstvi.. Ředitel tuším taky tam byl do teď a údajně program "výměn" běží do dnes. Tehdy se toho zastal  ministr 

i premiér Nečas. Takže..

 To je totiž asi jediný způsob, jak získat do soukromého vlastnictví lesy, které jsou jinak státní.. Je to dnes dobrá investice. A tady je vidět, kam vede soukromé vlastnictví u klíčových pozemků (každý to hned oplotí)

+1/0
12.6.2015 13:42

K96a42t73e96ř42i68n83a 33V88r87á24n65o74v16á 6494627681913

Tak oni jsou odsud vyhazování i majitelé pozemků, které vlastní v Oboře. Nechce tam pouštět ani výletníky a houbaře, prý aby mu neplašili zvěř - a vyvádí je ozbrojená stráž. Ale to že tam jezdí džípem zvěři očividně nevadí. A paradoxně to nevadí ani ochráncům přírody, přitom je to chráněná rezervace, autem se tam normálně nesmí ale on může jezdit i po loukách kde rostou přísně chráněné orchideje. No dokud si tam budou ministři jezdit zastřílet, tak to asi dlouho nikdo řešit nebude;-O;-€

0/0
12.6.2015 14:14

J41a60n 96J75e34m98e45l68k55a 1985920

Tak já myslel vyhozen z lesů ČR..

0/0
12.6.2015 14:23

K10a25t97e88ř80i79n48a 44V92r81á37n35o42v75á 6164797971613

No on hlavně nemá právo vyhazovat nikoho ani z Obory. Patří mu tam jen část pozemků ale oplotil všechno a majitelé se na svůj pozemek nemají jak dostat. Všude jsou kamery, jakmile jeho pohůnci vidí, že je někdo u brány nebo jde přes přelez už jsou u něho. Ale má holt asi hodně dlouhé prsty, tak se o jeho chování nikde nepíše. Před časem byla o něm připravena i reportáž myslím na Nově, šla na ni i upoutávka ale odvysíláno to nebylo:-(

0/0
12.6.2015 14:40

J18i30ř22í 75K97o87c76u39r31e17k 6745614735228

Takže za činy fotra potrestáme syna. Hezky podle Stalinova pořádku.

0/0
13.6.2015 1:18

V84o40j87t72ě26c75h 93M36i11k28o74l20á14š35e64k 9100288286479

Zakopaného psa vlakové dopravy z ČB do Prahy hledejte v poslední větě článku. Tato "některá omezení" představují většinou přestup z vlaku na autobus a z autobusu na vlak, což, když s sebou máte nějaké zavazadlo, dokáže zkazit náladu. Co se ceny týká, tak se podívejte například na Studenta, který je také dražší jak vlak (165 Kč) a je zvláště v některé dny plně zamluvený týden dopředu.

+5/0
12.6.2015 12:38

J17o47s77e79f 33H27o19n21e50š 7581412690413

To zase budou arbitráže na predátorské ceny

+1/−1
12.6.2015 12:11

M17i24r49o11s86l42a62v 31Z66i80k29m93u11n86d 7839513734313

Mezi jižními Čechami a střední / severní Moravou jezdí přes Prahu denně stovky osob, které stávající modrý dopravce není schopen uspokojit a to ani v kombinaci se silničními dopravci ... Zejména občané z České Krumlova zásobují radnici stížnostmi na nedostatečnou kapacitu spojení ....

+2/−3
12.6.2015 11:42

P24e66t73r 16N60e64c55h17a63n52i77c68k57ý 7433126888840

Zde se spíš nabízí otázka. Proč takovou oklikou přes Prahu? Není spíš na vině stát, že není schopen zajistit adekvátní spojení s Brnem? Brno, Jihlava třeba mělo být dávno elektrifikováno a optimalizováno na 120kmh. Jihlava - Veselí je i přes četné dlouho trvající výluky pořád ve špatném stavu s rychlostí běžné neelektrifikované trati. 4 a půl hodiny ČB-Brno je ostuda, nemělo by to být víc než 3.

+8/−1
12.6.2015 11:57

J63a22n 84J65e25m49e66l58k84a 1325390

A šlo by to? na 120? je to dost klikaté..

0/−1
12.6.2015 13:19

A34l69a76n 37Ř52e24p27k50a 4495436

A nešlo by to alespoň trochu narovnat?

0/0
12.6.2015 14:40

J31i86ř55í 66K24o13c59u46r67e84k 6935664205188

Šlo. Zhruba na 80-90 km/h. NA 120 km/h by to vyšlo stejně draho jako VRT.

0/0
13.6.2015 1:23

V12l89a97d26i17m56í74r 42S25o81k93o75l50í25k 5436254600480

Je pravda, že nějakých 230 kilometrů za 4,5 hodiny je fakt masakr. Díky bohu za zavedení SA.

0/0
14.6.2015 23:10

P50e22t89r 96N19e58c34h62a98n48i63c53k39ý 7133656288490

Jenže po takových silnicích bude jízda sebelepším autobusem krajně nepohodlná a autobus má velmi omezenou kapacitu. Mezi tak velkými městy (a kraji) jako jsou Budějice a Brno má být pořádná železniční trať

0/0
14.6.2015 23:15

J34i29n34d42ř85i74c88h 71M72o72r48á62v43e12k 51M 3345553255976

Jsem zvědav jak dlouho tam vydrží..

+4/0
12.6.2015 10:44

A27n15t79o49n91í53n 57D36o77u71b51e90k 3200319749

autobusem nikdy i kdyby byl vykladany zlatem 

:-(

+7/−2
12.6.2015 10:36

J19a95n 36J16e64m46e11l35k45a 1845850

Ale jel, jen kdyby u nás nejezdily sardinkárny 2+2 s nic moc sedadly a rychlostí omezenou na 100 .. http://www.supernice.com.my/images/fivestar_seat2.jpg

0/0
12.6.2015 12:40

P10e64t45r 22K29o83u86d66e11l44a 4530799426879

Leo expressu uz nestaci prodelavat jen na kolejich ?

+15/−1
12.6.2015 10:27

Ř38e48h21o10ř 30V81l38a41s67á92k 2554964481606

Tak pro nějakého fanatického odpůrce Českých drah nebo železnic obecně to může být užitečné spojení. Jinak smysl moc nevidím.

Leda skrz nějakou návaznost, třeba že to jede přímo do Krumlova bez přestupu. Nebo že to bude v Praze čekat na vlaky od Lea, i když budou mít zpoždění.

+7/−2
12.6.2015 10:14

N60i26k78o43l63a 15Č53e92c89h 9651519676

Jé to je ale skvělé, dopravce spouští autobusový spoj. Asi otevřu šampaňské.

+7/0
12.6.2015 9:34

L13u52k29á39š 64Š26m93a28h36e96l 2887354252134

Podle IDOSu je jízdní doba busu Praha hlavní nádraží - ČB aut.st. 2:35, ne 2:20. Z Florence ještě +5 minut navrch. Osobně nevidím důvod jet tímto spojem, když vlakem je to ve skutečnosti rychlejší, 160 Kč základní cena a 140 Kč s In-Kartou (v předstihu ještě levněji). Navíc každou hodinu.

+16/−1
12.6.2015 9:21

M57a68r95e52k 65D31e45m36č15á83k 9655204256365

Navíc ten vlak zastavuje ve více městech, takže dělá službu více lidem.

+12/0
12.6.2015 9:26

M43i44l58a55n 57L62a77š84ť21o37v38k39a 8132304343638

Chcete říci, že staví v každé díře?

0/0
13.6.2015 10:00

J36i52ř28í 60M56a84c96e47k 3985305324751

Proč se karta českého dopravce na vnitrostátní spoje jmenuje anglicky? To se zase někdo stydí za češtinu, nebo si myslí, že si z anglického názvu všichni sednou na zadek?

+14/−3
12.6.2015 9:17

N46i44k73o53l10a 66Č83e90c48h 9431769616

Ta kata platí i na mezinárodní spoje.

0/−1
12.6.2015 9:32

M34i72c56h67a24l 36K28o24h12o51u57t 6225919641794

Buďte rád, že je to Leo smile card, tedy v angličtině. Už vidím, jak lidi chtějí Leovu vysmátou kartu.;-D

+3/−3
12.6.2015 9:35

V58á47c20l55a37v 40J11o48n75á63š 8832383452463

Smile od slova smilnit?

+3/−4
12.6.2015 10:00

A42n24n92a 74T65v35a83r37ů38ž33k72o11v17á 4731936865608

Tak ať tím Češi nejezdí. Může si vozit Angličany.

+2/0
12.6.2015 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.