Diskuze
Vlaky na Moravu letos zrychlí, Leo Express však přibrzdí nové zastávky
Děkujeme za pochopení.
M74a70r49e39k 82M80a74r43t76i97n
Co mají říkat takoví liberečtí? Vlakem do Prahy 2h 40m, do Pardubic, které zajišťuje styk "se světem" pak celé tři hodiny.
T39o68m66á50š 21V49a31v52e46r22k52a
Pha-Ostrava za 2 hodiny a 53 minut autem fakt nedám, takže
M89i39r96o25s50l75a70v 28H13a76l74t34u36f
Konečně se někdo pořádně zamyslel a udělal ten správný krok. Konečně někdo pochopil, že milion obyvatel Prahy nebydlí u hlavního nádraží, ale že pro dobrou polovinu je rychlejší při cestě na východ jet do Kolína než protisměrně do Prahy hl.n.MHD a ztratit tak víc než hodinu času. Konečně někdo pochopil, že dorpava je tady pro cestující a nikoli cestující pro dopravu. Úspěch není v rychlosti, ale v chytrosti. Držím palce, Leoši.
M82i20r82o88s57l63a43v 20Z63i30k13m45u35n21d
Tohle pochopily ČD už před řadou let, kdy se začalo zastavovat v Libni ... podobně by ovšem měly zastavovat i v Hostivaři ...
M29a79r71t26i12n 83K26o84p40ř52i23v42a
Moc si nedovedu predstavit, že by měli stavět v Kolíně, když Le má hlavní klientelu mezi velkými městy... vemte si, že nabere pulku vlaku lidmi do Kolína ... v Pardubicích dneska nenastupuje skoro nikdo , takže pojede už od Kolína poloprázdný ? Třeba až do Přerova, kde někdo pojede na Ostravu ?
O14l13d25ř73i30c64h 43J40a66n11e66č42e94k
předpokládám, že pro cesty mezi Prahou a Kolínem moc míst v rezervačním systému k dispozici nedají - i když jim vlastně může být skoro jedno, jestli s nimi ten člověk pojede za 99 do Ostravy nebo za 60 do Kolína
ale ti z Kolína do Olomouce a dál můžou být zajímaví - a tam nekonkuruje ani RJ, ani pendolino, jen EC/Ex ČD s podobnými zastávkami
A81l78a41n 35Ř19e92p79k25a
Fajn, že konečně soukromou konkurenci napadlo přidat ten Kolín, ale stejně ti co jezdí na traťové jízdenky tak zůstanou věrní drahám .. spíš budou muset
J64a51n 47K41o59b71ě50r20s97k79ý
Já předpokládám, že jízdenky na úseky jako Praha-Kolín budou hodně omezovány
J40a74n 24Z58b39o94ř89i98l
Každé zrychlení je fajn, ale ten nepoměr že Praha- Ostrava ( 351 km ) zvládnou vlaky cca za 3 hodiny a trať Praha - Plzeň ( cca 100 km ) se jede skoro dvě hodiny
J48o12s93e53f 27K23u38b31e29š
Jenže zatímco Praha - Ostrava má traťovou rychlost 160 km i pro kalsické soupravy, tak Plzeň má 160 tak maximálně pro Pendolina, k tomu spoustu vaty v jízdním řádu aby se dalo krátit zpoždění vzniklé rekonstrukcí koridoru a pomalý úsek Praha - Beroun... Navíc ne 2 hodiny ale 1,5 hodiny, což je dost rozdíl, Pendolino 1:20 a to je zde ještě obrovská prostor pro zlepšení po dokončení současné stavby Rokycany - Plzeň. A pokud se něco udělá z úsekem Praha Beroun lépe než v současné stopě, bude to ještě lepší...
O58n30d58ř42e27j 49Š61v76e41j70d91a
Hrát si s minuty je úsměvné, když většinou mají stejně zpoždění 10 - 30 minut... Teď tedy to zpoždění bude akorát větší, protože koleje rychlejší nejsou...
J68o31s36e66f 79K33u48b45e45š
Zpoždění je teď způsobeno několika výlukami - Olomoucké nádraží, Ústí nad Orlicí a Běchovice - Úvaly kde se jezdí odklonem... Až tohle bude hotovo, tak stabilita jízdního řádu bude zase někde jinde, to pochopí snad každý...
R20a53d77i30m 20Š33o33l12c
Už teď je nejrychlejší Leoš, který zvládne vlakem 1365 Praha - Pardubice za 38 minut a vlakem 1367 za 43 minut. Nechápu jak to mohl někdo takhle namalovat
O37l52d44ř35i48c58h 80J41a96n19e77č28e57k
taky jsem na to zíral, když mi to IDOS vyplivnul
I37v56a19n 73R83ö95z86l70e51r
Tedy predpokladam, ze jde jenom o preklep, ale formulace v poslednim odstavci "v jizdnim rade" je fakt masakr...
P95e66t48r 23N19e15c64h95a38n37i52c39k42ý
Taky zruší poslední IC Moravan, dříve Ostravan jedoucí do Ostravy, pal Moravan jedoucí do Olomouc, příště NIC, jen Pendolino v neděli, pak až Regiojet a Slovakia/Bohemia. Zrovna z Kolína jako přípoj R-080 fungoval dobře. Teď tam bude díra. Velmi zajímavý bude EC 111 Comenius v 5:49 z Ostravy do Varšavy. Velmi mne těší, že místo věčně zpožděného EC Praha bude klasický Ex Hukvaldy, který když před rokem jezdil jako Kysuca, tak zpoždění neměl prakticky žádné
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Průmyslová produkce Polska klesla. Je to jen krátkodobý trend, tvrdí experti
Produkce polského průmyslu v březnu zaznamenala největší propad od dubna loňského roku. V...
Pražská burza vystoupala nejvýš od roku 2008
Pražská burza vystoupala nejvýš za posledních téměř šestnáct let. Index PX posílil během úterního...
Nesnězeno zachránilo přes dva miliony balíčků jídla, funguje v několika zemích
Platforma pro záchranu jídla Nesnězeno spolupracuje s více než třemi tisíci partnery, mezi něž...
Ostře sledované sudy. Jak se v Koreji kousek od pláže skladuje jaderný odpad
Silný vítr zvedá mořské vlny, které se rozbíjejí o velké skály. Několik návštěvníků této turisticky...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!