- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kapsch má povolení na stavbu mýtných bran. To je takový problém toto oprávnění dát dalším zájemcům a pak vybrat toho nejlevnějšího? Právo stavět by jim nevzali ale mohli by stavět i ostatní a když by byli levnější volba je jasná.
A že by bylo do konce roku 2017 ve výstavbě 250km dálnic? To chci vidět
Jestli nevyjde levněji odepsat náklady na vybudování tohoto desetiletého experimentu, investovat do jejich odstranění nebo přebudování na úsekové měření rychlosti a raději jít vyzkoušenými cestami a hlavně cestami, kde může být skutečně otevřená soutěž.
Navíc ty náklady údavané za stávající mýtný systém jsou účetní a naprosto neodpovídají realitě. Odpovídají cenám z pro stát nevýhodných smluv a různých dodatků. Navíc se již dávno zaplatily - i přes to, jak málo účinný systém je...
Pokud by se nyní pořídil nový a celoplošný systém (tedy všechny silnice všech tříd, aby se jednou provždy vyřešil problém objíždění), pak se i tato "fiktivní škoda 7 mld" zaplatí za méně než za rok...
Ťok se zřejmě inspiroval pohádkou s legendární hláškou " TEĎ BUDU MÍT ŘÁDY DVA"