Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Student Agency získala licenci na vnitrostátní dopravu v Německu

Společnost Student Agency může začít vozit cestující i mezi německými městy, což dosud na svých mezinárodních linkách mezi Prahou a Německem nemohla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem si vzpomněl na nadávné "Oprázki s českí hystoryje" : firma Sudet Aňemcy :-)

1 0
možnosti

To by mě zajímalo za jak dlouho bude žalovat Radim Spolkovou republiku Německo, že mu nevyšel byznys plán.:-)

6 5
možnosti

No tak to rozhodně nehrozí.... Němci nejsou ČR ty by s ním okamžitě zametli. Může být vůbec rád, že si ho tam na kousíček pustili mezi sebe. A to že jezdí pro DB je něco jiného.

0 1
možnosti

K41a63r97l 19W50e81k

24. 6. 2015 13:28

Naopak, budou populární a je to pro ně konkurenční výhoda. Obdobnou výhodu má (měla) značka ETA v Baskicku.

1 0
možnosti

J59a65n 61J27e80m94e41l12k52a

24. 6. 2015 12:53

Dobrá zpráva pro Jančuru. Jsou to ale v Německu plánovači..  tržní ekonomika:-)

1 0
možnosti
Foto

Autobusem jezdite v urcite fazi zivota vetsinou jako chudy student nebo opatrny senior. V Cesku stat takovou jizdenku velkoryse dotuje a vubec se nepta jestli student jede skutecne do skoly. A to je ten zisk.;-D

0 10
možnosti

Pro Čecha, který chce vidět obě města to bude zajímavá možnost, ale jinak bych si od toho moc nesliboval. V Německu díky dlouholetému monopolu DB  (který by patrně vydržel, kdyby ceny nešly do nereálných výšin) vznikly hlavní skupiny obyvatel. Ti co jezdí výhradně autem (a dlouho na to auto pracovat nemusí) a ti co jezdí často vlakem a ti mají BahnCard 50, případně BahnCard 100, kterou často pořídí i zaměstnavatel. S těmi kartami pak cena/kvalita vychází opravdu jinak a taková BahnCard 50 se zaplatí při pár cestách tam a zpět. Ve výsledku v tomhle systému tu pro dálkový autobus příliš místa nezbývá. Využijí jej hlavně cizinci a gastarbeitři, studenti (opět spíš ti zahraniční a z východní části Evropy) a ti, kteří zrovna železniční ekvivalent nemají (autobus projíždí místem kam se vlakem dostává těžko) a auto použít nechtějí.

8 0
možnosti

E52r76i25k 61Ž77l74u25v87a

30. 7. 2015 19:12

Inu, kdo ví, jestli Němci sami tuší, na jaké jsou rozděleni skupiny díky nějakému monopolu DB... nicméně, když na trase Berlín Drážďany nasazují jen tři největší dopravci celkem 42 spojů denně, tak ti chudáčci gastarbeitři a otrhaní východní studenti, představují celkem slušnou kupní sílu.

0 0
možnosti

kam vedou koleje nevim proc jezdit busem :-(

16 8
možnosti

A95l94a45n 38Ř20e39p23k28a

24. 6. 2015 11:12

Hodně lidí preferuje nižší cenu.

8 0
možnosti

Žádný konkurenční boj nebude. Autobusy jezdí mezi Drážďany a Berlínem poloprázdné i když si koupíte jízdenku třeba za 9 eur. Nevím co si od toho Jančura slibuje....Časově to vyjde nastejno jako když jedete vlakem. Ano cena jízdenky v buse je o dost levnější jak ve vlaku, ale ty davy lidí se tam opravdu nekonají.

1 2
možnosti

On když si člověk koupí jízdenku na vlak s předstihem na německém vyhledávači, je dost nízká i cena za vlak, hlavně ve více lidech, nemluvě o komfortu. V trase Drážďany - Berlín mohou autobusoví dopravci těžit ze dvou faktorů:

1) Trať zatím není kompletně rekonstruována na standardní německou rychlost na běžných tratích (obvykle 160 km/h). Na tom se ale pracuje, možná i na vyšší rychlost.

2) Ve směru na Berlín doplácejí cestující za zpoždění EC vlaků přijíždějících z ČR, hlavně těch od Budapešti. Na tom se bohužel zatím příliš nepracuje.

3 0
možnosti

Nebudou mít problémy kvůli zkratce (SA - Strumabteilung)?

4 2
možnosti

Pro mnohe zavan nostalgie.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině

26. dubna 2024  9:57,  aktualizováno  10:57

Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...

Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži

26. dubna 2024  10:45

Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...

Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí

26. dubna 2024

Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....

Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá

26. dubna 2024

Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!