- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ááá úspěšná loby CNG jede na plné obrátky..
,
co na tom, že je to horší, dražší pořízení i dražší servis než leta osvědčené LPG
.
To je sice pravda, ale CNG je realtivně neomezené množství.
LPG se sice taky dá získávat ze zemního plynu, ale to "vymražování" je dost krkolomné.
a až si tyto auta lidi koupí, tak stát zdaní plyn jako benzín.
plyn je suchý a narozdíl od nafty nebo benzínu motor nemaže. Ekologicky není o nic lepší než benzín. Tak nevím proč stát tuto zlodějinu(plyn) podporuje.
Asi se chystá privatizace ministerstva vnitra..., protože jiný smysl aut na CNG provozovaných státem nevidím. Ministerstvo vnitra ušetří přesně tolik, o kolik přijde stát na daních...Kocourkov na pokračování.
Jde o souboj Chovanec vs Babiš....to je snad jasné..
Vtipné spíš je, že do výběrového řízení se přihlásili 3 prodejci škody (fabrika, která musí mít ceny jasně nejlepší + 2 prodejci) .. i když vítám podporu "české" značky, přijde mi to "zajímavé" ..
no pokud by to tak být nemohlo, některé věci by si pomalu ani nemohl vysoutěžit, protože existuje např. 1 generální dovozce a pak několik autorizovaných prodejců
Kdyby stát nekradl 55-60% z toho, co u pumpy zaplatíme, nebylo by žádné LPG a CNG potřeba.
Nově to agent Bureš prostě protáhne řepkotunelem a nechá si to připsat na účet. Opravu motoru zničeného jeho svinstvem si ale uhradíme sami.
Je vtipné, že si ministerstvo kupuje auta na plyn, aby nemuseli státu odvádět spotřební daň za naftu a ušetřili.