Diskuze

Železnice do Krkonoš zrychlí. Modernizace bude dražší, než stát čekal

Boom železničních zakázek se začíná projevovat i na cenách stavebních prací. Za úpravy trati z Hradce Králové do Trutnova zaplatí Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) o 55 milionů korun více, než čekala.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě postavit ten železniční tunel do Polska a bude spokojenost.

0 0
možnosti

Zkrácení jízdních dob by prospěla elektrifikace ... elektrické vozidlo má přece jen větší zrychlení než motorové vozidlo ...

1 0
možnosti

Nejlepší by bylo udělat železnici do Trutnova přibližně v trase plánované dálnice, tj. přes Dvůr úplně nový úsek a ne se držet tratě navržené v roce 1850, která odbočuje do malých vesnic a kousek před Náchodem se stáčí zpět. Jenže to by stálo o hodně víc.

A pak to prodloužit do Polska směr Wroclaw.

Ale pokud se nepletu, tak podobná trasa je v plánu vysokorychlostních železnic. Jenže to jsme někde v roce 2050 (optimisticky ;-D)

5 0
možnosti

No jestli to " vylepší " jako žst. Dvůr Králové nad Labem tak pámbůh s náma. Tohle nemohl naprojektovat střízlívý člověk. A nebo byl architekt a projektant po něčem sjetej ????

1 0
možnosti

Modernizovaný "Dvůr" jsem neviděl, bohužel ten, kdo to projektuje je mnohdy svázán rozumově nesmyslnými předpisy (normami), které sice mají rozumnou alternativu, ale s tou předpis / norma nepočítá nebo - a to je mnohdy největší překážka - je to moc drahé ... nebo se to tak nikdy nedělalo ...

0 0
možnosti

Říkám si, zda toto řešení má vůbec cenu? Nebylo by lepší se soustředit na reko HK-Broumov, která je významnější ve stálých přepravních proudech, Trutnov dovážet do Dvoraa současnou trať v úseku Starkoč-Trutnov nechat jak je... Trutnov - Hk je lepší přímým busem nebo přes Dvůr , Trutnov- Praha vlakem je to samé co Praha - Liberec, akorát , že zde i jde jet durch... Co by mělo asi jediný význam, ale to by se muselo maknout více je rameno HK-Broumov a k němu do kříže Trutnov - Choceň...

1 3
možnosti

J73a94n 19S36l14o56v68í97k

26. 6. 2015 13:16

Nejvíce by prospělo, kdyby se konečně upravila trať u Starkoče tak, aby vlak do Trutnova i Náchoda mohl jezdit přímo - bez václavické úvratě.

6 0
možnosti