- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Automobilka chce změnou designu oslovit i klienty prémiových značek."
takže obyčejný zákazník co si přišel pro hloupou fabku se může otočit na podpadku, protože prodejce mu leda hodí do ruk katalog "a ztrať se joudo, já čekám na lepšího zákazníka"?! Takové chování jsem zažil u renaultu, ale že už ho bude chtít praktikovat i škoda..
Ja osobne idem radsej k malemu predajcovi, kde panuje skoro komorna atmosfera, nepotrebujem okazale velke haly, kde je hromada ludi a jeden by sa tam stratil... Skor to vnimam ako sito na slabsich predajcov, vo vyspelych zapadnych krajinach s mnoho krat predavaju auta viacerych znaciek pod jednou strechou v nie zrovna unifikovanych predajnych priestoroch a nikoho to netrapi...
Myslim si že to je velmi rozumný a potřebný krok.až zákazník vstoupí do nového salónu bude tak ocarovan a oslepen množstvím led světel ze si hned bez váhání koupi vůz u kterého bude po dvou letech a 30 tis km rozvodovy řetěz jak ksanda a preskocenej.tohle je marketing na jedničku s hvezdickou.
Tak chytrý krok automobilky, přenesly výdaje na prodejce
mám takové tušení, že to všechno zaplatí kupec.
Hmm, takze nezrekonstruovani prodejci prejdou k Hjonde?
No jo, článek o Škodovce, tak to Bača nesmi chybet.
Neco k tematu?
Pokud ne, sedni do te sve vylitane boleslavske krabice co mas na dvorku u slepic a jed se provetrat.
"Automobilka chce změnou designu oslovit i klienty prémiových značek. "
Vtip dne.
Osazenstvo co si tyhle perly kupuje je jasne dano a nikdo normalni a na urovni si skodovku nekoupi.
Skoda, ze neskoncili vsichni prodejci Skoda.
To by clovek nemusel na kazdym kroku tyhle obludny tuctovy krabice potkavat.
Problém je, že EU a ČR umožňuje monopol na prodej aut. Dát auta jako USA v 70. letech volně do prodeje, třeba v supermarketech a ceny padnou dolů...
... a dál už nic nepíši, protože mi předchozí příspěvek smazali jako nevhodný
Mám vyhlídnutý červený Mustang, počkám až bude v Globusu.
Automobilka chce oslovit i klienty prémiových značek. Tak to je hlod přímo galaktických rozměrů.
Už vidím někoho, kdo jezdí léta s MB, Lexus, BMW, nebo Audi, jak si řekne: "Sakra, to je ale pěkný showroom, půjdu tam a koupím si Škodu Rapid." Ta nabubřelost Škodováckého marketingu je enormní.
Normální auto + nenormální glorifikace + extrémní marketing = Škoda
Proti hjundé je to pořád učiněná slabota