Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA musí létat do Paříže malými letadly. Airbus mají pronajatý v Indii

Je to dobrá i špatná zpráva zároveň. ČSA po letech nemusí řešit nadbytečnou kapacitu svých letadel, naopak se dostaly letos do situace, kdy jim letadla chybí. Na linky běžně obsluhované proudovým letadlem proto dopravce nasazuje pomalejší a méně pohodlné turbovrtulové stroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41e41t67r 89J79u96r11č21e11k 4649784800

Proboha, tak už ty ČSA zrušte!!! Kdo má sledovat tu několikaletou agónii. Linky zavádějí a ruší asi jako, když střídáte fusekle, airbusy si prodali a teď rvou lidi do toho šrotu ATR. které už většina evropských aerolinek dávno vyřadila. O malých rychlých a úsporných proudových letounech typu CRJ asi vedení ČSA nikdy neslyšelo.

0/−1
20.8.2015 11:15

R91o11s40t36i70s98l90a65v 33K29o49r10m91o33š 3447285421202

No uvidíme, s čím budou lítat do toho Stuttgartu. Jestli to bude to ATR, tak to raději pojedu do ČR na kole. Nedavno jsem hledal letenky na trase Praha - Stuttgart a našlo to ČSA. Letenky jsem neobjednával, ale po týdnu jsem si řekl, že by to nebyl špatný nápad, ať mám jisté termíny. A hle, najednou již ČSA v nabídce nebylo. Tomu se říká splehlivost nadevše ;-D

0/0
21.7.2015 15:49

V26l37a30s24t74i29m48i75l 50H12a49l63b91i25c34h 8973545526578

Když se odprodají letadla tak potom není s čím létat.

0/0
21.7.2015 9:48

P51e69t45r 89K51o35š21í91č67e96k 8561620825771

Luftjarda odvedl dobrou práci.

+2/−1
20.7.2015 15:38

H89o48n51z59a 77B35o21b86u94l57a 9876269693379

Čekal jsem celkem dlouho, na takový odborný argument.;-DR^

+1/0
20.7.2015 16:00

J34o74s92e77f 90H69o90n50e80š 7461782870633

To spíš ten krizový manažer co přišel po Tvrdíkovi

0/0
20.7.2015 19:21

J37a80n 77B93e48n65e84š 5119755828475

Tahle taktika by mohla konečně vyjít. Všechny letadla pronajmout a radši nic nedělat. šité na míru ČSA ;-D

+4/0
20.7.2015 15:17

J76i27r46i 64D73o86b12r35ý 9658839663

Tohle je vsude stejne. Koruna se musi usetrit, i kdyby to milion stalo.

(prelozim: letedlo je treba pronajmout, i kdyby to znamenalo neschopnost fungovat a prichazet o zakaznika jak primo, tak ztratou duvery. Dalo se to spocitat predem.)

+11/0
20.7.2015 14:27

B91o14r77i71s 23P86o49u67z14a80r 5888718825167

Nezbývá nic jiného,než nasadit osvědčené Dakoty

+2/0
20.7.2015 14:11

J27a63n 48K59o83t35l57í91n 9559114725327

vybrakovat Kbelské letiště a hned bude s čím létat ;-D

+2/0
20.7.2015 15:54

J35i75ř92í 44K52o32c78u69r87e73k 6265764525978

DC3? Jakože historický let za cenu běžné jízdenky?

0/0
20.7.2015 22:44

M61a18r77t65i86n 54J63i57r56o33u62s75e80k 7576195985578

Je potřeba to hodit na Tvrdíka, jako se neúspěchy posledních 25 let stále hází na komunisty. :-)

0/−9
20.7.2015 14:01

J75o97s90e60f 72R73o69h37a65n 8911224279537

Tvrdik ten hrob vykopal tim, ze megalomansky zacal nakupovat aniz by mel plan navratnosti investic. Takze jako kazdy socialista v teto zemi vytvoril dluhy a pak byl odejit. Od te doby se CSA snazi z toho hrobu vyhrabat.

CSA se pak zacalo orientovat na Rusko, kdy otevirali jedno spojeni za druhym. Bohuzel jim do toho pozdeji nepasoval Putin s anexi Krymu a nasledne sankce maji na pocty cestujicich znacny negativni dopad.

Osobne letam do Parize kazde 2 tydny pracovne. Rano v 7:00 tam a vecer v 8:00 zpet. Nedokazi si predstavit, ze bych tam letal pomalym vrtulakem. Hluk ani neresim, ale ten casovy skluz je zasadni. Air France nemam rad, ale nebude mi nic jineho zbyvat. :-(

+5/0
20.7.2015 14:23

H71o16n84z73a 49B23o88b23u27l68a 9776299693809

No nevím, jak dlouho že jsou sankce kvůli Krymu? Tohle není úplně nejlepší argument.

0/0
20.7.2015 14:58

L76u50b31o60š 87H25o50l77í61k 5477870432180

Na jaře 2011 kdy se nelétalo ve vhodné dny z Prahy do Manchesteru, tak jsem letěl se SWISS přes Basilej... Bohužel , asi byla tato letecká společnost také v úzkých, protože oproti plánovaným Avroliner RJ100 byly OBA LETY realizovány ATR...

Alespoň to bylo trochu dobrodružné, ale začal jsem pochybovat, je-li letecká doprava nejpohodlnější :-) (zpátky jsem naštěstí letěl přes Frankfurt s Lufthansou (z Manchesteru Boeing 737-300, z Frankfurtu Airbus 321).

0/0
20.7.2015 13:43

L37u31k62a50s 40V12o85n89d68r95a83c68e85k 7685613804326

Swiss je stokrat lepsi nez CSA, to je bez debat;-)

0/0
20.7.2015 13:46

P82a52v13l87a 60H25r70a61d38i38l95o93v54a 3467851151154

Swiss ma vyborny servis na palube, ale celkem casto rusi lety :/ (predpokladam, ze pro nevytizenost konkretniho spoje). Byvalo to lepsi.

0/0
20.7.2015 13:51

L60u91k64a27s 46V27o83n89d18r54a46c90e12k 7555873964396

Swiss ma, mozna s vyjimkou Turkish, nejlepsi business class mezi evropskymi aerolinkami. Zatim mi zadny let nezrusili

0/0
20.7.2015 13:53

P64a44v40l29a 76H15r90a88d11i73l88o95v23a 3587961631794

Ja s nima posilam klienty a stava se. Hlavne takovy ty poevropsky "priskoky". Jinak nejen business, i economy je na evropske pomery vyborna.

0/0
20.7.2015 13:58

S18t69a25n14i45s35l29a96v 51M70o33k69r36ý 8817182956252

Ja nedam dopustit na TAP ;-)

+1/0
20.7.2015 14:22

P81e50t74r 85K82o86z72á38k 3448523932935

ČSA jsou dávno v......co mi říkal známý, který tam dělá x let, tak jednou z největších chyb bylo pořízení airbusů, na místo boeingů - Za prvé se jim ty A319 nehodily do flotily, museli se přeškolovat piloti, ano ČSA byl přislíben nějaký trenažer, ale dostali nějaký pro jiný model, muselo se to předělávat atd. Jen co si matně pamatuji, každopádně to krásně vykresluje jak je firma vedená.

+1/0
20.7.2015 13:32

H93o94n48z37a 32B47o28b80u34l28a 9186209313359

Nemyslím, že problém byl zrovna ve značce.

0/0
20.7.2015 13:36

L44u67k29á74š 91B80l10a97ž75e56k 1870922349827

S ATR 72 jsme letěli na služebku asi přes měsícem z Ostravy do Düsseldorfu. Přes ČSA. Moje první zkušenost s vrtuláčem a doufám, že poslední. Letí pomaleji, je hlasitější, těm vrtulím podvědomě nedůvěřujete a neustále přes okénka sledujete, jestli se obě točí. Hlavní problém byl ale v tom, že je v tom letadle ještě méně místa než v klasickém economy oddělení A320 apod. Navíc byl ten let formulován jako přímý let do Düsseldorfu s krátkým mezipřistáním v Praze. To trvalo hodinu, kdy nesmíte vysednout a vypnou klimu... To jsou momenty, kdy se prostě chcete odstěhovat někam daleko, aby jste tyto české speciality nemuseli snášet...

+3/0
20.7.2015 13:32

L51u74k10a82s 35V13o56n74d83r41a13c44e89k 7245893624416

Atr je jeste relativne ok vrtulak. Takovy Dornier 228 nebo Bombardier Dash 8, z toho jsem se malem podelal strachy

+2/0
20.7.2015 13:37

L63u63k57á51š 15B19l69a60ž22e93k 1950282919497

Teď jsem koukal, jak vypadají. Ten Dornier to je peklo. Ale takovým jsme letět ani nemohli, protože by museli ten let vypravit jen pro nás :-)

Ten Bombardier vypadá celkem fajn :-)

+1/0
20.7.2015 13:53

L38u22k45a39s 58V28o35n84d27r77a68c82e86k 7705573904846

Nebo hydroplan na Maledivach, to je taky vyzivne. Hlavne pri velke oblacnosti;-)

0/0
20.7.2015 13:57

L17u23k25á33š 39B76l40a45ž65e40k 1320222199607

To je exotická dovolená, takže takové musí být i pocity :-)

+1/0
20.7.2015 14:34

V56i91k90t74o31r 54N84á40r44o16ž78n45ý 3799822328

A co třeba AN-24 nebo AN-26. To byl zážitek ;-D

+1/0
20.7.2015 14:17

J31a97n 13K31o18t88l15í76n 9259984445147

jak píše kolega níže - AN24, to byla pecka...a za sebe přidávám ještě - L410 a AN2. Ale tam jsem se s padákem na zádech bál jen do momentu, než jsme alespoň trochu nastoupali ;-D pak už jsem si jen hlídal volnou cestu ke dveřím.

0/0
20.7.2015 15:53

M92i92r87o13s72l18a27v 22Z89i94k95m35u46n98d 7759773194543

A An24 v sovětském provedení by se vám nezamlouval, tam byla docela legrace ...

0/0
20.7.2015 16:23

J92o96s56e23f 44R41i28c90h10t71e50r 9256755747853

Dash 8 není o nic horší než ATR, spíš naopak. Do 228 po evropě prakticky nelítá a Do 328 je už taky rarita – kdy a kde jsi tím letěl?

+1/0
20.7.2015 18:20
Foto

D49a91v47i56d 12K16r37á61s70e41n35s12k76ý 7847190227

Bombardier Dash 8 je překvapivě velice příjemné letadlo - letěl jsem s ním asi 2x nebo 3x, pohodový let, měkké přistávání, aspoň za mne tedy spokojenost :-)

+2/0
20.7.2015 20:28

P36e67t70r 15J47u57r79č57e55k 4839814170

Souhlas, letěl jsem párkrát do Mnichova a docela dobrý.

0/0
20.8.2015 11:23

J54a70r74o29m30i48r 95F17a38r31e16k 4482643447

Priste si vyberte misto hned vedle vrtule. Ten pocit pri nahazovani motoru, kdy vas miji list vrtule a rychlost se zvysuje je k nezaplaceni.

+2/0
20.7.2015 13:45

L85u80k18á39š 51B15l90a58ž23e56k 1150682489917

Na cestě zpátky jsem u ní seděl :-)

0/0
20.7.2015 13:55

P22e88t10r 28F33e29i17g98l 5658163800382

Nechápu jak to myslíte, že těm vrtulím nedůvěřujete...vždyť vrtulová letadla nejsou více nebezpečná...u ATR je to dokonce naopak...to patří opravdu k těm bezpečnějším strojům...

+1/0
20.7.2015 13:47

L87u11k83á15š 60B31l50a13ž70e97k 1490262429757

Já neříkám, že je pro tu obavu nějaký objektivní důvod. Ale když na lety vrtuláčem nejste zvyklý a považujete to v mezistátní letecké dopravě za něco, co patří spíše do 20. století, tak se prostě těmto pocitům neubráníte...

+1/0
20.7.2015 13:56

P25a94v56l27a 24H60r10a14d94i48l30o86v24a 3457371851244

Vrtulac mi nevadi, clovek si to vic vychutna. Je to takove opravdovejsi. ;-D

+1/0
20.7.2015 14:00

J12o57s22e27f 89V74o18s94i82c28k45y 4303237496833

Nejste sam, kdo je vystraseny hned jak uvidi vrtule. Takovych lidi je vetsina! Jsou to ale ty nejuspornejsi a nejspolehlivejsi letadla na kratke trate. Tryskace se na takove trate vylozene nehodi ! Mohlo by se letat jeste lacineji, kdyby lidi nebyli hloupi.

+1/0
20.7.2015 14:23

L85u57k14á21š 52B48l90a29ž37e82k 1160442849737

Uznávám, beru, nic neříkám.

0/0
20.7.2015 14:32

P17a14v74l84a 82H46r67a29d57i35l30o48v31a 3407421641834

"Jsou to ale ty nejuspornejsi a nejspolehlivejsi letadla na kratke trate. "R^

+1/0
20.7.2015 14:43

P80e97t45r 11J65u40r26č43e75k 4209384840

Úplně s vámi nesouhlasím. Dnešní moderní malá proudová letadla typu např. Canadair Regional Jet jsou rychlejší a na sedačku úspornější než ty vrtulové fosilie.

0/0
20.8.2015 11:27

M43i82r40o32s31l75a23v 69Z45i40k12m25u65n98d 7779903144263

Letadlo musí být konstruováno tak, aby i při výpadku jednoho motoru mohlo "nouzově" doletět k nejbližšímu letišti ... Malá letadélka s jedním motorem proto nemohou nad Prahu ...

0/0
20.7.2015 19:24

J60i86ř71í 98H34o45r48á71k 2503730580506

Tak tímto jsem letěl i do Bruselu (přestup do New Yorku) a byl to můj první let ČSA. Nejen, že jsem si říkal, že ČSA jsou české a alespoň budou mít nějaký normální vstup do letadel nikoliv. Autobusem na takovej odlehlej plácek a nazdar. Když jsem viděl ty vrtule myslel jsem, že je to špatný vtip. Jsem terpve začínající cestující (letěl jsem mimo zmíněného letu jen do Londýna wizz aierem) ale jedno Vám zde řeknu:

S ČSA už nikdy více, nedivím se, že krachují.Rv

+1/−1
20.7.2015 13:22

V17i36k39y44r 23B51o88h25u10m64i28l 94S47t50r94a30n45s65k62y 9347388596599

Jistě, to je jediná cesta jak vychovávat ČSA. Na jedné straně ROZUNÝ servis, na straně druhé žádat vždy změnu letu či dopravce, pokud společnost neplní ani základní parametry spoje.

0/0
20.7.2015 13:20

O51t22o 44V57o93d83i59č35k49a 7204937329758

Airbusem do Paříže 1:45 minut? to je nesmysl, tak dlouho let netrvá ani náhodou...

+1/0
20.7.2015 13:06

J85a31k85u35b 11Š87a26f95a68n76d60a 7835507281361

Podle letového řádu ano. Vlastní let bude kratší.

0/0
20.7.2015 13:13

J83a20r33o21m57i76r 87F31a78r92e94k 4412493387

Papirove ano. Vcera jsem to letel s A 320, cisteho casu 1:49.

+1/0
20.7.2015 13:14

D77a83v53i27d 29P43r23o79c37h33á50z42k62a 5814445837733

on je v tom započítaný i čas na rolování po runway, čekačka na start, po příletu dojetí ke gatu, přistavení tunelu (jízda autobusem). Samotný let je kratší.

+3/0
20.7.2015 13:14

D53a64v33i50d 39P86o81m74m98e97r 3989169416152

Ve vzduchu jsme byli přesně 01:17 hod.

0/0
15.8.2015 21:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.