- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslím že každý průměrně inteligentní člověk vidí jasně že jedině sešrotovat, tohle se opravit nedá..
Díval jsem se do jiných diskusí, které pendolino se dostalo do kolize s tím kamiónem u Studénky, tak to byla jednotka 680.003 - tedy třetí pendolino dodané k ČD. Shodou okolností to samé pendolino bylo ve svých začátcích v GVD 2003/2014 zkušebně nasazeno na vozbu páru rychlíků R 772/777 Praha - Děčín a zpět. Já, bratr a malý synovec jsme ho tehdy vyzkoušeli jako nové vozidlo (myšleno svezli jsme se s ním). Nyní se nějak nemohu vnitřně srovnat s tím, že to samé pendolino je nyní na odpis. Ale asi mi nic jiného nezbude...
V roce 2005,jsem jel Pendolinem z Prahy do UL,byl to zážitek. Je mi to také líto.
Pokud na něco nemám tak to nemohu provozovat.
Tak to si ridic vydelal... 150mil skoda, to asi zakladni pojisteni co kazdy chce, aby usetril, tak nebude stacit... Nechtel bych byt v jeho kuzi.
Dyť je to hrachovina, stačí se podívat na fotky, jak je ta kabina rozlámaná, je to nějaký laminát..... Být tam klasická ocelová lokomotiva, tak jsou cestující v pohodě a mašinfíra má nohy, přeci jenom by seděl podstatně výše.
vyšší podvozek = vyšší pravděpodobnost vykolejení. Raději si nechci ani představit ten masakr, který by po vykolejení nastal ...
at hlavne neinvestuji do dalsich rychlovlaku dokud nejsou rychlotrate. Jancura jezdi stejnou trasu s obycejnymi vlaky prakticky za stejnou dobu. Ja CD drzim palce protoze dnes uz (paradoxne) jsou tou dulezitou konkurenci. Doufam ze se zachovaji trzne a koupi kvalitni ale obycejne vlaky misto noveho Pendose
jízda v Pendolinu je proti klasické vlakové soupravě o nějakou tu třídu dál. Zejména v jízdním komfortu a hlučnosti.
Neverim tomu,ze v tom maji prsty konkurencni soukromi dopravci na teto trase. Jeste par odvaznych polskych ridicu a trasa je jejich...
Tak jestli ma ten kamac pojistku u Uniqua, tak to daji na totalku a zaplati minimum.
Do muzea pro představu střetu rychlovlaku s nákladním vozidlem kamionového typu. Takto poškozené a opravené Pendolino bude navždy mít cejch a nechtěl bych být v kůži toho, kdo by v něm měl jet.
Velká časť lokomotív bola poškodená tak, že zo stanovišta toho moc nezostalo a predsa do nich rušnovodiči nastúpia, riziko v nich je rovnaké ako v iných daného typu.
Když jsem si prohlížel fotografie, a jako poslední se mi v jednom okamžiku spouštělo video současně s reklamou na Bohemia chips, zazněla z reproduktorů mého notebooku výzva: "...vychutnejte si každé křupnutí!..." Byl toto záměr redakce?!
Kdyby dali alespon dve videa ke kazdemu clanku a reklamu nemusite videt vubec...