Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ojetá Ferrari přinášejí pohádkové zisky, akcie na burze je doženou těžko

Pořídit si ojeté auto, nebo akcie dobře vydělávající firmy kótované na newyorské burze? Ve většině případů je lepší investicí druhá možnost. Pokud však akcie i auto nesou jméno Ferrari, platit to asi nebude. Vlastnictví ojetého legendárního modelu Testarossa totiž slibuje výnos, jaký akcie překonají jen těžko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D19a92n20i25e58l 53K30r80o89n97e41r 7284194376617

Skoda, ze to tak neni i s zenskyma...;-)

+2/0
27.7.2015 19:18

L72a56d89i58s14l22a67v 98A21n97d35r98l10e 8516101266659

Efko už se mělo dávno osamostatnit a ne dělat dojnou krávu neschopným makaronům z Fiatu

+1/0
27.7.2015 18:45

R12a12d41e40k 78H38o18r27a83k 4277747506915

Nove vedeni Ferrari smeruje vyrobu k nechutne seriovosti a sdileni dilu v ramci Fiatu zacne mit novy rozmer. Vsechna stara Ferrari budou tudiz ziskavat na hodnote. Kupovat auto jako investici je asi rozumne, ale Commendatore by z toho radost nemel, jeho auta maji prece jenom byt na silnici a okruhu a jezdit, cim rychleji tim lepe.

0/0
27.7.2015 18:03

P69e74t83r 78D17a34n21i19e21l 16V20a80r22a89u59s 9524773806

2,45 milionu DOLARŮ?? Nebo dokonce přes 5 milionů DOLARŮ? Nechcete si to vy zprávaři po sobě trochu kontrolovat?

0/−4
27.7.2015 17:38

J72i41ř38í 26B76a95r81t43á47k 9710745858474

pohadkove zisky? par aut z limitovane edice, kdyz se necha radne ulezet, tak mozna zisk prinese, ale radova 360ka nebo F430? rekl bych, ze na ni prodelate kalhoty

0/−3
27.7.2015 17:17

J27i16ř50í 33Z51ý30k91a 9269873171540

no, je otázkou jestli koupit čistokrevné Ferrari jako F360, nebo sáhnout po málokusovém 208GTB, případně 328GTS, které mají výkon jako dnešní lepší miniauta jako je MiniCooper JCW, nebo třeba Clio RS.

0/0
27.7.2015 17:27

O95t90o 59P28a88l78d65u48s 1133538430214

Zisk = prodejní cena - nákupní cena - cena za roky pojištění - cena za roky garážování - cena za údržbu, případně restaurování - provize prodejci ( každá věc má jenom takovou cenu za jakou ji dokážeš prodat ).!!

0/0
27.7.2015 17:06

F75r92a77n11t44i68š61e45k 32J73o88s14e39f 8885485396597

lip bych to nenapsal. pochopitelne, zisk to pravdepodobne ponese. ale jsou s tim trochu starosti a likvidita take neni idealni. dobry pro nekoho kdo uz nevi co by roupama, ale bezna investice pro kazdeho to urcite neni.

+2/0
27.7.2015 18:29

V60á91c65l85a42v 35H26o77s92c63h 8816338712421

proto taky bude asi velky zajem za to sede Ferrari s vyvolavackou 1,6 mega po tom podnikatelskym zlodeji, kdyz bezna cena je 2,6 mega.

0/0
27.7.2015 17:03

J13i15ř40í 57Z54ý49k84a 9339633511840

vydraženo za 2009000Kč

0/0
27.7.2015 17:13

V80á16c86l30a39v 49H49o15s86c20h 8876568782501

tak to byl asi dobrý kauf

0/0
27.7.2015 22:35
Foto

J75a10r18o79s86l38a73v 89Š69v82á73b81í43k 3981534365952

Taky investuju do ojetin, za poslední 3 roky jsem koupil Bravu, Punto a Focuse ;)

+15/0
27.7.2015 16:57

M49a79r15t36i47n 95K47ř52í24ž 9763452600537

a pro větší komfort vše zkombinované v jednom autě z áček, zaručeně nebouraném?

0/−1
27.7.2015 16:58

V56o36j88t80ě54c40h 15T45o35r77á94č 2216321236472

a napsaném v článku v babišově mediu, zaručeně svobodném, a okomentované Martinem Křížem, zaručeně vtipným a originálním borcem

+1/−2
27.7.2015 17:00

J95i50ř95í 77Z89ý69k17a 9519523121790

nechci být rýpavý, ale to máte všechna tato auta, nebo to byla auta na dojetí, takže místo výměny oleje měníte celé auto?

0/0
27.7.2015 17:01

M62i65c65h20a92l 22J45a23r56o83š 7104870672475

U takových aut se olej dolévá, často.

0/0
27.7.2015 17:14
Foto

J90a70r71o84s92l13a34v 57Š50v11á27b97í54k 3891464145832

V zásadě máte pravdu, většinou si nechám auto před koncem technické, pak mu hledám nového páníčka ;)

0/0
27.7.2015 17:40

J86i11ř91í 74Z49ý35k41a 9649593971750

no, proti gustu ... po pár takto rychlých výměnách bych měl problém vzpomenout si čím jsem to vlastně přijel na parkoviště ;-D Sakra kde je ten můj Oplík? Nervózně mačkám dálkou a cvak ... já si fakt koupil Fiata? ;-D

0/0
27.7.2015 17:46

M38a47r17e82k 57S86l29a97b32i57h48o76u31d21e64k 7478211482323

Už máte dobrý základ, protože v prvních dvou jsou i některé díly používané ve Ferrari!

+1/0
27.7.2015 17:06

J97a18k71u95b 97R95o92u97s 3643390164352

Máte otřesný vkus ;-(

0/0
27.7.2015 19:46

O94t36o 94P20a43l28d69u20s 1353918240564

Bla, bla, bla, pohádkový zisk ;-D jedině když takové auto zdědíš.

0/0
27.7.2015 16:55

M44i20c79h80a20l 11J23a92r42o60š 7884140422485

Ti lidé to nekupují jako investici, ti to chtějí vlastnit.

0/0
27.7.2015 16:52

M21a89r58t31i88n 91K95ř61í21ž 9803202760457

Asi budu za barbara, co nepozná hezký auto, ale podle mě existují i mnohem krásnější kousky.

+1/0
27.7.2015 16:51

J76a10r23o39s83l61a36v 85P28r25u82s96a 9512450732744

no mel bych trochu strach ze mi to auto ukradnou :-)

+1/0
27.7.2015 16:38

D16a32l62i71b32o38r 21R88o45z10s27y93p33a38l 7680133736349

... já bych měl hodně strach. Také vyjet s tím na cestu. Když vám to někdo nabourá, je po investici.;-(

0/0
27.7.2015 16:54

J22i79ř12í 75Z37ý76k55a 9309953161610

vše má své pro a proti. U auta starosti o servisní péči, uskladnění, zabezpečení proti odcizení ... tedy o věci které záleží z větší části jen na Vás. U akcií je to o jejich hodnotě a také o jejich zabezpečení (i ty se dají ukrást) ... a tam toho moc vlastními silami nezmůžete, jen musíte důvěřovat třetím stranám, že dostojí svým závazkům.

A navíc ... na akciích se nepovozíte. Já bych tedy raději sáhl po "investičním" autě. Pokud by na něj bylo.

0/0
27.7.2015 16:58

L79u53b27o31m55í87r 27M48a54g17d65á21l76e39k 4662669133563

teda to jsou starosti....Rv

+1/−7
27.7.2015 16:25

Z58d21e19n72ě38k 65G70l98a77s 7558178508355

To jsou příjemné starosti.

+1/0
27.7.2015 17:02

J31i58ř19í 91B81a94r47t44á21k 9290575658674

ktere konkretne?

0/0
27.7.2015 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.