Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nízkonákladoví dopravci válcují evropské nebe. Posílí i v Praze

Dvě největší nízkonákladové aerolinky v Evropě zažívají mimořádně úspěšný rok. Do letadel se jim daří dostat čím dál více lidí, zejména Ryanairu pak roste výrazně i zisk. easyJet chystá od podzimu v Praze další expanzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a19r95t96i81n 71K27r73a76l 7983110683717

Ja letel na Kretu individualne s Aegean a vsechno v pohode, sluzby na normalni urovni. Akorat si clovek musi davat pozor na vahu a pocet zavazadel, ktera nejsou v cene.

"Mazane" jsem vytvoril pro tri lidi jednu tasku 22kg a platil jsem asi 2500 czk. Kdo si to na letiste prihasi se dvema 18kg kufry, tak zaplace.

0/0
30.7.2015 9:33

L56i24b53o64r 26V13e55n37g97l67á71ř 4244615542384

v roce 2010 jsem mel koupenou letenku do Paříže se Skyeurope, krach a nikam jsem neletel, taky nizkonakladovka. jeste ze mi frantici vratili penize za hotel

0/−1
30.7.2015 0:02

J92i21ř82í 83H39n63ě89d63ý 1616246985633

stare dobre casy jsou pryc - na webu to bylo zvyrazneno, na letence vytisteno, ale stejne se na kazdem ryanair letu nasli dva az tri zoufalci, kteri meli dve prirucni zavazadla a pak se straaaasne rozcilovali, ze to musi bud priplatit nebo zahodit. to me vzdycky pobavilo. a na diskuzich se psalo, jak maji strasny servis bla bla bla, nejspis to psali ti dva az tri zoufalci, co neumi cist.

+5/0
29.7.2015 23:45

M45i74r33o11s86l34a45v 12K69o86n19e73č51n92ý 2885620515337

Díky těmto levným cenám dnes může cestovat kdejaký primitiv a na kvalitě cestujících to je bohužel vidět.. Dříve přeci jen povětšinou létali lidé na úrovni, ale dnes? Škoda mluvit :-/

0/−8
29.7.2015 22:51

L82i30b26o87r 79V64e26n27g39l18á66ř 4604905502264

kvalita cestujicich? jak se to pozna? lide na urovni? jak se to pozna? nejspise jste to vy. ale vy urcite litate business tridou tak vas nepotkam. to je dobre

+6/0
30.7.2015 0:04
Foto

T49o20m61a73s 65C84a88b25a52k 8685155124189

Jak se to pozna ? Asi tak jednoduse, jako všude jinde. Hulvat, který smrdi na sto honu, na vlidny pozdrav personalu ani nezvedne oci, natoz aby zabucel třeba BUUU, neustale se dozaduje neceho, na co nemá nárok, absolutni bezohlednost vuci ostatním cestujicim pocinaje "nenapadnym" zouvanim bot a konce svincikem pod sedačkou, který po sobe zanechava... mam pokracovat ? Pokud ovšem nechapete rozdil mezi clovekem na urovni a "substrátem", kterého je v letadlech cim dal vic, diky low cost systemu, pak je další vysvetlovani marna snaha.

+1/0
30.7.2015 0:33

M42a45r73t36i21n 38N40e78r46m56u94t 9677847698949

aby vám nenapršelo do nosu, na té vaší úrovni

0/0
30.7.2015 1:53

M37i45c18h94a67l 56P11a82v36l87á85t 9483923154739

To same bohuzel plati i o internetovych diskusich..

+1/0
30.7.2015 13:58

F29r73a62n17t83i92š43e39k 49N62e19v47a12ř62i66l 7163799247925

Jedině tímhle krokem si asi Evropa udrží do budoucna nějaké fungující letecké dopravce.  Pracovníci a odboráři standartních  evropských leteckých společností je  mohou akorát tak zesměšňovat, ale to je vše.  EU letečtí dopravci jsou jsou se svými přeplacenými pracovníky  typickým příkladem pro celé EU hospodářství. Zatímco Asiati nekecají a makají tak v EU aerolinkách se stávkuji kvůli čemukoliv.

Před časem  to u některých aerolinek vypadalo,  že cestující jsou tam kvůli letuškám.

Před několika lety ale zase  začalo měnit k lepšímu. NIcméně u EU aerolinek je stále velmi vysoké riziko že nepoletíte kvůli stávce.

+4/−1
29.7.2015 18:06

L86a16d59i19s43l60a41v 62P46r47o34t89i46v73a 7726376304154

Já doufám, že se nedočkám lavic z PVC a nebo stání u štangle. Na určitý komfort v takovéto dopravě by měl být mezinárodní předpis. Možná k tomu dojde až jich pár spadne a vyjde najevo, že tam pracují ještě podřadní a málo kvalifikovaní pracovníci. Jo, moderní americký mor - jenom zisk, zisk, zisk. Lidé se klaní zlatému teleti !

+2/−12
29.7.2015 17:44

A76l85e12š 93K15o68f42r58á19n97e30k 9692812155330

Easyjet létá 20 let a Ryanair 30 let a ještě jim nic nespadlo. Ryanair měl jen jednu nehodu se zraněním v roce 2008 na Frankfurt-Hahn. O takovém safety record si může mnoho tradičních aerolinek (třeba Air France) nechat tak akorát zdát.

+12/0
29.7.2015 17:55

F66r68a63n28t55i52š40e95k 91N24e71v71a72ř39i34l 7463109137385

U EU standartních společností jde o státní dotace,dotace a dotace. Zvýrazňovaná kvalita často chybí a nebo je zcela miniaturní. Naproti tomu nízkonákladovky nejsou často nízkonákladové , ale  fungují ekonomicky na rozdíl od standartních zadlužených leteckých společností.

+1/−1
29.7.2015 18:11

D90a92v11i89d 76K84o51n42d41ě76l64k29a 4657462556161

A z čeho myslíte, že profituje Ryanair? Je to jeden z největších sběratelů dotací...

+2/0
29.7.2015 18:56

A67l65a85n 31Ř42e71p96k23a 4545696

A jak jsou zaměstnanci spokojeni s prací u těchle nízkonákladovek? Moc dřiny za mrzký peníz určitě. To zase bude jen přestupní stanice do jiného zaměstnání jako v případě Student Agency a Regiojetu u nás, z pohledu zaměstnance se o nich nepovídá nic moc dobrého, chválí je převážně jen zákazníci (i když často už ani to :D).

+6/−1
29.7.2015 16:58

K85a45r68e94l 32A81d12a94m 7189349646773

Každý chce co nejlevnější služby, ale když v nich pak nedej bože pracuje, chce vysoký plat . . . a diví se.

+8/−1
29.7.2015 17:02
Foto

P86a43v14e20l 97M29a36k94o16v34e27c 8328665791

A co na to ČSA? Nejspíše  již bylo převálcováno...:-(

+2/0
29.7.2015 16:54

S24t80a94n29i94s87l45a16v 97M15o72k46r53ý 8827262706382

Hledaj kam prodaji posledni letadla aby nemeli tak vysokou ztratu ;-)

+6/0
29.7.2015 17:15

K31a51r88e77l 51A26d32a73m 7779869596633

Nízký náklad . . .

Zase jen do doby, než než to spadne. Protože šetřit se musí za každou cenu, ať to stojí co to stojí.:-/

+1/−11
29.7.2015 16:49

A60l28e46š 38K51o66f30r98á88n39e76k 9422802445980

Řekl bych, že na bezpečnosti nešetří, protože je jim jasný, že by to byl jejich konec. Nehoda se může stát každému, ale myslím, že evropské lowcosty si dávají sakra pozor, aby jim nikdo nemohl přišít nějaké porušení předpisů.

+8/0
29.7.2015 17:56

J46a60k74u52b 77K45o95r95e79c 6764120711643

I nizkonakladovky musi dodrzovat prisne bezpecnostni predpisy. Oni šetří na uplne jinych vecech. Mimochodem jejich flotily patri k nejmladsim.

+2/0
29.7.2015 21:45

Z72d54e26n11ě85k 51J47o85n36á18š 9111259946700

Když po evropě člověk letí dvě hodiny, je mu celkem jedno, že nemá servis....

+6/−1
29.7.2015 16:46

T48o90m73á56š 96H16e27r84t22i13g 4430806285635

Dobytčáky prostě táhnou.

+4/0
29.7.2015 16:34

M32a65r61e49k 94J65a36n 2433232754562

R^

0/0
29.7.2015 16:38

M38i96c22h20a52l 72P36a81v74l57á14t 9163293144649

U hodinu a pul dlouheho letu to je totiz vetsine lidi jedno.

+6/−1
29.7.2015 16:46

A46l87e42š 22K66o14f33r82á63n69e56k 9602302395430

Vtip je v tom, že ekonomická třída standardních aerolinek je dobytčák úplně stejný a ten servis zpravidla není o moc lepší. Jediné, co je prémiové bývá zpravidla cena letenky. Ryanair je mi nesympatický, ale pokud někam létá Easyjet, na přímých letech ho preferuji před ostatními aerolinkami.

+3/0
29.7.2015 17:50

M77i97c98h68a19l 15P74a68v39l16á98t 9533153274599

Jenze tu postupnou degradaci economy malokdo vidi.

0/0
30.7.2015 14:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.