- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja letel na Kretu individualne s Aegean a vsechno v pohode, sluzby na normalni urovni. Akorat si clovek musi davat pozor na vahu a pocet zavazadel, ktera nejsou v cene.
"Mazane" jsem vytvoril pro tri lidi jednu tasku 22kg a platil jsem asi 2500 czk. Kdo si to na letiste prihasi se dvema 18kg kufry, tak zaplace.
v roce 2010 jsem mel koupenou letenku do Paříže se Skyeurope, krach a nikam jsem neletel, taky nizkonakladovka. jeste ze mi frantici vratili penize za hotel
stare dobre casy jsou pryc - na webu to bylo zvyrazneno, na letence vytisteno, ale stejne se na kazdem ryanair letu nasli dva az tri zoufalci, kteri meli dve prirucni zavazadla a pak se straaaasne rozcilovali, ze to musi bud priplatit nebo zahodit. to me vzdycky pobavilo. a na diskuzich se psalo, jak maji strasny servis bla bla bla, nejspis to psali ti dva az tri zoufalci, co neumi cist.
Díky těmto levným cenám dnes může cestovat kdejaký primitiv a na kvalitě cestujících to je bohužel vidět.. Dříve přeci jen povětšinou létali lidé na úrovni, ale dnes? Škoda mluvit
kvalita cestujicich? jak se to pozna? lide na urovni? jak se to pozna? nejspise jste to vy. ale vy urcite litate business tridou tak vas nepotkam. to je dobre
Jedině tímhle krokem si asi Evropa udrží do budoucna nějaké fungující letecké dopravce. Pracovníci a odboráři standartních evropských leteckých společností je mohou akorát tak zesměšňovat, ale to je vše. EU letečtí dopravci jsou jsou se svými přeplacenými pracovníky typickým příkladem pro celé EU hospodářství. Zatímco Asiati nekecají a makají tak v EU aerolinkách se stávkuji kvůli čemukoliv.
Před časem to u některých aerolinek vypadalo, že cestující jsou tam kvůli letuškám.
Před několika lety ale zase začalo měnit k lepšímu. NIcméně u EU aerolinek je stále velmi vysoké riziko že nepoletíte kvůli stávce.
Já doufám, že se nedočkám lavic z PVC a nebo stání u štangle. Na určitý komfort v takovéto dopravě by měl být mezinárodní předpis. Možná k tomu dojde až jich pár spadne a vyjde najevo, že tam pracují ještě podřadní a málo kvalifikovaní pracovníci. Jo, moderní americký mor - jenom zisk, zisk, zisk. Lidé se klaní zlatému teleti !
Easyjet létá 20 let a Ryanair 30 let a ještě jim nic nespadlo. Ryanair měl jen jednu nehodu se zraněním v roce 2008 na Frankfurt-Hahn. O takovém safety record si může mnoho tradičních aerolinek (třeba Air France) nechat tak akorát zdát.
A jak jsou zaměstnanci spokojeni s prací u těchle nízkonákladovek? Moc dřiny za mrzký peníz určitě. To zase bude jen přestupní stanice do jiného zaměstnání jako v případě Student Agency a Regiojetu u nás, z pohledu zaměstnance se o nich nepovídá nic moc dobrého, chválí je převážně jen zákazníci (i když často už ani to :D).
Každý chce co nejlevnější služby, ale když v nich pak nedej bože pracuje, chce vysoký plat . . . a diví se.
A co na to ČSA? Nejspíše již bylo převálcováno...
Hledaj kam prodaji posledni letadla aby nemeli tak vysokou ztratu
Nízký náklad . . .
Zase jen do doby, než než to spadne. Protože šetřit se musí za každou cenu, ať to stojí co to stojí.
Řekl bych, že na bezpečnosti nešetří, protože je jim jasný, že by to byl jejich konec. Nehoda se může stát každému, ale myslím, že evropské lowcosty si dávají sakra pozor, aby jim nikdo nemohl přišít nějaké porušení předpisů.
Když po evropě člověk letí dvě hodiny, je mu celkem jedno, že nemá servis....