Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda vydělává na autech třikrát více než Volkswagen, dohání už i Audi

Automobilka Škoda Auto vykázala v koncernu Volkswagen největší růst zisku ze všech značek novopečeného největšího výrobce aut světa. Svoji ziskovostí už dohání výrobce prémiových vozidel Audi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L54u57c30i64a95n 89P36a93p58a10z76i73a69n 5714947651345

Proč je nezlevní?

0/0
1.8.2015 0:00

Z19d65e70n16ě28k 87H34a68n62z41l 1151346312374

je potřeba se podělit se zaměstnanci

0/0
30.7.2015 16:05

J93a49n 78K30a72r25e65l 10N87o29v31a96k 5886764608496

aha.. takze to znamena ze je škodovka nějaka draha a malo plati lidem ;)

+2/−6
29.7.2015 19:49

F11i46l37i21p 82M40u34c68a35l69a 1940945424587

samozřejmě, ale to že veškerý know-how zaplatí VW to už neřeknete co ! ;-O

+1/−4
29.7.2015 19:43

J31i69ř37í 71E81r33b90e51n 1323494686197

Japato? V Mladé Boleslavi a Kvasinách nemají vývojová pracoviště?

+1/0
29.7.2015 20:59

R76i50c84h31a98r57d 18M22i40k68u95l19e53n62k25a 1199947127304

Tak MQB zrovna nevymysleli v Boleslavi, co?

0/0
30.7.2015 14:10

J69i67ř39í 97E61r68b26e93n 1363584586237

A to jako MQB je podle vás jediná věc, co se na autě dá vymyslet? To jako že veškeré mechanické, konstrukční, životnostní, pevnostní, kinematické, elektronické, radiofrekvenční a další výpočty a vynálezy dělá pouze Wolfsburg a Škoda to jen vezme a zasadí do octavie?

0/0
30.7.2015 15:00

M87a52r73t63i83n 83K13a70r47á86s29e27k 9628723278288

Ale nejste si tim zrovna jisty co?

0/0
30.7.2015 12:28

J29i18ř80í 55M30a29c97h 3516461519326

Mucalo, Mucalo........ ty si truhlík viď?;-D

0/0
30.7.2015 13:01

I61v81a 63V80a63l80č54í17k65o79v98á 1409358901411

Krása.

+1/0
29.7.2015 19:39

R82a81d47e21k 45H87u50l96v74a 9280765124922

Co se tyče výše od vedených daní jsem zapomenul dodat

0/0
29.7.2015 19:25

I68v53a 32V26a41l60č51í87k83o16v65á 1469178641611

Od čeho?

0/0
29.7.2015 19:40

R48a29d76e55k 64H87u46l25v13a 9340165444202

Jen vydelavejte pořad je to málo protoze plány našich panu ministru co se tyče financí jsou nezaplatitelne doslova i do pismene

+1/0
29.7.2015 19:24

A83n87t61o85n77í61n 48H22r57b82e98k 9738491524975

Pane redaktore, při srovnání vycházejte laskavě z české účetní uzávěrky (najde ji v obchodním rejstříku), protože účetní metodika koncernu je jiná, než předepisuje české účetnictví. Je také jiné zdanění zisku. A také nezkreslujete kurzovými přepočty. 

Pak Vám budou vycházet jiné hodnoty, 

A nepleťte dohromady ziskovost a zisk. Co je mi platné, že má nějaké auto ziskovost třeba 100%, když se prodá jej jedno a třeba jen za 100.000 Kč. Vy byste takové auto jako koncern vyráběl?

Škodovka měla v roce 2014 tržby 299,3 mld Kč a zisk po zdanění 18,4 mld Kč, V roce 2013 tržby 243,6 mld Kč a zisk po zdanění 11,4 mld Kč. Dělit snad umíte!

Na DPPO odvedla v roce 2014 2,93 mld Kč a v roce 2013 1,56 mld Kč. 

Tedy z tržeb jen 0,9% a 0,6%. A rozhodně ani zdaleka ne zákonnou sazbou.

+1/−2
29.7.2015 19:02

P75e80t74r 37A32s88c58h55e51n30b47r14e32n37n28e90r 6355263402131

Pro srovnání mezi jednotlivými značkami je lepší vycházet z koncernových metodik.

Navíc to, co u nás je v provozním tisku v rámci koncernu v provozním zisku být nemusí - např. Management fee a podobné poplatky...

0/0
29.7.2015 22:40

P94e53t79r 67A55s26c48h90e45n77b81r24e44n47n49e32r 6585773222301

Má být "provozním zisku", ne "tisku"

0/0
29.7.2015 22:42
Foto

P35e42t20r 64W39a56t26z84k38e 7904735579186

Pro ty, kdo tu diskutují o tom, kolik zastane práce německý soudruh ve VW a český ve Škodovce, bylo to tu tuším také psáno v nějakém předešlém článku, jeden Čech dělá asi tak minimálně za 3 Němce ........

+2/0
29.7.2015 19:01

J48i13ř32í 11H17ř81e16b50a67č19k72a 1482322685843

Já bych ani tak nařekl za tři, ale na tři.[>-]

0/0
29.7.2015 20:27

R87o95b42e56r13t 20T77o61m43e24c37z97e10k 8631614542135

Teď nevím jestli mají majitelé nových Škodovek pociťovat hrdost na svou značku, nebo se cítit jako blbci, kteří sponzorují předražené výrobky.

+2/−9
29.7.2015 18:41

M33a16r95t43i27n 30P51a94v16e79l66e33k 5460267175865

Mám novou Škodovku a nepociťuji vůbec nic kromě spokojenosti s nákupem.Vyhovující cena za vyhovující auto.

A protože nejsem závistivý komunista je mi vcelku putna jaký zisk má kapitalista - starám se o své peníze a ne o jeho.

+17/−2
29.7.2015 18:45

R41o95b42e58r26t 53T97o70m50e88c86z78e83k 8161854152635

Spokojenost je také pocit, takže platí bod č.1. Hodně šťastných km.

+6/0
29.7.2015 18:48

R68a24d26i72m 50Š69t74ě89p61á96n39e21k 6373958962304

No nemalý podíl na tom mají díky oblíbenosti a "nechánísenatáhnout" sami čeští zákazníci. Ceny určuje ten, kdo prodá nejvíc a to je šáde....těžko se dají Češi přesvědčit, aby kupovali více BMW než embéček. Nevím jestli  je škoda tak dobré auto. Mně stačí a cena je fakt vysoká nebo vlastně strašně vysoká. Ale Češi ji prostě "sežrali"....

+1/−4
29.7.2015 18:34

J20i67n66d29ř95i86c79h 17Š34k91o38p43e72k 4215101920605

no BMW je pěkný auto, ale nový je nedostupný a cenově dostupná pár let stará ojetina sežere majitele na servisu. Přeci jen je to prémiová značka a dle toho vypadají ceny ND

+2/0
29.7.2015 18:36

P69e76t11r 89H24o89f36m66a68n64n 6569674595230

kolik procent z celkove skodovacke produkce tvori ti cesti zakaznici? Nevim, ale tipuji mene nez 5%. Takze by se to na celkovych cislech neprojevilo...kdyby zacali vice smlouvat.

Zamyslete se, nez zacnete pomlouvat mistni zakazniky.

+8/0
29.7.2015 18:38

J91a88n 57V72á47c29l85a67v81í44k 3192476581419

Otázka je, jak je to v reále. VW si dá do nákladů vývoj a pak z toho těží celý koncern.

+2/0
29.7.2015 18:31

J41i26ř49í 96E46r59b67e28n 1943404956777

Pochybuji, že provoz debřské Česany si dá do nákladů koncenr VW, když účetně (ergo i daňově) patří pod Škodu...

+1/0
29.7.2015 21:01

V40l61a36d32i33m48i74r 78Z45a53b25l48o62u72d74i11l 6947661809750

No, stejně patří Němcům, nebo jak to je?

+1/0
29.7.2015 18:17

M41a93r34t51i24n 58P31a98v54e72l92e26k 5750687875335

Jenže platí daně u nás a zaměstnává naše lidi.A zisk? Myslím,že nám všem je putna jestli jde do nějakého Helmuta nebo do Pepíka - oba si stejně koupí barák na Kanárech.;-)

+4/0
29.7.2015 18:20

J40i58n21d69ř72i78c95h 87L11u10k44á72š 8847661330385

přesně tak, navíc VW je akciovka, takže kdokoliv si může koupit svůj vlastní kousek Škodovky:-)

+2/0
29.7.2015 18:31

R59o30b46e46r37t 84T17o73m27e75c34z71e59k 8971724922845

Rozumný podnikatel zisk investuje do budoucnosti, v tomto případě hlavně do Škody, která se o něj zasloužila.

+1/0
29.7.2015 18:35

M50a69r45t55i20n 13P61a97v46e50l23e24k 5570247865495

Škodovku zjevně vedou rozumní podnikatelé.;-)

+3/0
29.7.2015 18:46

R64o66b54e31r51t 95T55o51m46e52c96z54e33k 8371124372505

... a proto bere pracovník Škody třikrát víc než jeho Německý kolega.

+6/−1
29.7.2015 18:12

K87a43r95e87l 81V48o27v84e48s 1894438922599

Ve Skode jsou tretinove mzdy proti VW.

+2/0
29.7.2015 18:05

M68i60c46h32a94l 40S27n70o42p53e24k 7921188675157

"Svoji ziskovostí už dohání výrobce prémiových vozidel Audi"

ještě aby nedoháněla, když je to předražený jako prase ;-O

+4/−5
29.7.2015 17:53

M16i73c19h47a85l 72Š68e79v90č61í81k 8283376464

Předražené, když nestíhají vyrábět?

+11/0
29.7.2015 17:58

M13i15c21h57a86l 82H45i17r11k42a 4717206790553

To se ale nevylučuje. ;-)

0/0
30.7.2015 14:09

M88a80r93t72i80n 21S77e73d80o95n17a 2865106796559

Pokud vam cena nevyhovuje, tak zbozi nekupujte, jak proste. Ja si treba skodovku nikdy nekoupim (hodne se v CR krade, s moji vyskou mam vyjma Yety problem, to ale pro maly kufr neni rodinny vuz), ale o kvalite techto vozu jsem presvedcen. To napr. o francouzkych vozech tolik neplati.

+13/0
29.7.2015 17:58

J70i22n22d89ř34i39c48h 13L45u31k83á69š 8977721760745

však vás ji nikdo nenutí kupovat:-)

+6/−1
29.7.2015 17:58

T74o91m23á89š 19K66n19a46i25f67l 6393340257500

Škoda? Predrazena? Na tos přišel jak?

+3/−1
29.7.2015 18:25

J98i81n64d61ř39i29c59h 29Š55k26o50p77e58k 4515951510785

a o kolik je to předražený, když do výroby aut tak vidíš ?

+4/0
29.7.2015 18:37

M10i14r30o41s93l86a88v 45Š13i13m74k73o 7655983232875

To je snad logické, když jsou u nás 3x nižší platy než mají zaměstnanci v továrnách na Západě ;-D

+11/−1
29.7.2015 17:25

V93á31c11l14a45v 43M56a25i54x46n95e49r 7415180665491

To prave vubeec logicke neni .. oni pracovnici na zapade maji o dost vyssi vykonnost ... A dale vydelavate na rozdilu vyrobnich nakladu aprodejni ceny, takze to taky muze znamenat, ze je skodovka prodavana sakra levne ...a nebo draze ;)

0/−10
29.7.2015 17:54

J73a87r38o29s93l18a15v 94S75i26r36o26k83y 7550883264364

Lzi nebo rozumy trouby.   Ve Skodovce se maka stejne,  ne-li vic a efektivneji.

+5/0
29.7.2015 17:59

L89u63b29o93š 46M43a66c57h14u85l56d89a 8493140940452

Chcete tim rici, ze delnik ve Volkswagenu ma 3x vyssi vykonnost nez delnik ve Skoda auto?

+6/0
29.7.2015 18:00

T34o10m76á70š 93K92u85c26h16a38ř 3297171408411

Je to tak, jeden zépadoněmecký soudruh zastane práci třech českých. A někdy i ještě mnohem víc.;-)

+3/0
29.7.2015 18:14

K98a57r79e22l 50V54o47v55e36s 1544718712889

Kde ? Ve VW ? Srandisto.

+1/0
29.7.2015 18:08

E31m58i15l 35M22i40n79á58ř 7540219559427

k videu:

To lakování bílého a za ním hned červeného auta v jednom tunelu...8-o

+4/0
29.7.2015 17:12

V95á76c13l87a18v 23M59a26i72x86n98e19r 7375620495971

A ono to jde ;)

+2/0
29.7.2015 17:54

J78i73ř31í 97E31r13b63e67n 1103124166757

No a? Však to uměly automobilky vždycky, mám v knížce snímek z Boleslavi, kde na jedné lince za sebou jedou červené, modré a zelené škodovky řady 100/110...  Lakování totiž neobstarává tunel, ale stříkací pistole.

0/0
29.7.2015 21:11

E60m81i54l 45M33i78n54á76ř 7430669279417

No jo, ale bez toho tunelu by to dopadlo, jako když stříkám já v garáži, barevné je kromě lakovaného také všechno v okolí.

0/0
29.7.2015 22:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.