Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Karibiku dál s přískoky. Travel Service ruší lety s větším airbusem

Plánovaná revoluce v exotických dovolených v Česku se nechystá. Letecký dopravce Travel Service a české cestovky odstoupily od plánu nasadit na zimní lety do Karibiku Airbus 330. Pasažéři tak budou muset stejně jako dosud, při cestě na Kubu absolvovat jedno mezipřistání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S71t68a19n86i24s14l24a78v 19D82o91p32i12t75a 4226791774757

Travel Service mají monopol na české cestovky. A co na to Antimonopolní úřad?

0/0
4.10.2015 10:43

J91i21r26i 87M85e67n94s41i21k 6958710357537

V r. 2013 jsem letěl s Travelem na Kubu. Hnus a ještě jednou hnus. Mezipřistání nebylo jednou, ale 2 x. Nazpět z Kuby jsme letěli do Mexika, Potom na bermudy, pak azory a až pak Praha. Doba letu tam 16 hodin, zpět 18h. S Travelem do karibiku už nikdy více.Rv

+3/0
8.9.2015 11:05

M29i54c27h93a50l 55M72i20l23l83e87r 9196212969512

Praha - Karibik v B737?8-o

Rv

+1/0
2.8.2015 9:06

L51u52c49i77a38n 33P96a57p48a85z10i23a54n 5134177521525

velké zklamaní.

+1/0
1.8.2015 0:02

J64a62r47o14m18í35r 65B16e67n61e18š 2323162756881

Tak trochu off topic, ale u každýho článku o Travel Service (kde je ilustrační fotka) mě naprosto fascinuje, jak příšerně hnusný mají to svoje logo...

+1/0
31.7.2015 11:41

T26o52m 88S71t28r42a12s55n70o15v 9401933368103

haah....nastavim letenku na 23 tisic zatimco z vidne muzu letet za 12......pak se skrabu na hlave - prej lidi nemaji zajem.....je to normalni?!  Pritom jako novy zavadejici let by to meli dat ne za polovinu, ale za cvrtinu....to byste pak videli jestli maji lidi zajem nebo nemaji.......

+2/0
31.7.2015 4:01

T68a12d70e40á32š 55P72o91d42o26l85k42a 2199756258739

Travel jsou banda....., to je hrozné, pořád se vymlouvají na malý trh, místo aby vymysleli něco kreativního, aby lidi nalákali. Dají cenu letenky 21tis. a pak se diví, že na to všichni *erou....Klasické "travelovské" fiasko, to nemluvím o "nákupu B787" a k tomu si začali hrát na low-cost, i když o sobě tvrdí, že nejsou. (Ano myslím to, že kupují "kolu" z lidlu za 10 korun a pěkně odpornou oranžovku za 8 korun...). Ať nám řeknou na rovinu, že na to nemají a neslibují klasické "travelovské" hory doly....

+2/0
31.7.2015 0:54

J51o71s96e82f 70R64i41c88h19t50e19r 9916425737243

Tohle děla TravelServis přece pravidelně – velkohubý prohlášení o nákupu B787 apod. a pak vás stejně nahážou do čehokoliv co je po ruce. Známá firma, doslova.

+1/0
30.7.2015 23:32

P98e65t46r 65D90l76o10u59h13ý 3965821362138

Myslím si, že se není co divit. České cestovky prostě Karibik neumí. Napálí ceny a potom se diví, že není zájem. U levnějších zájezdů a bližších destinací (např. Řecko) není cenový rozdíl tak velký a navíc odchytí mnoho lidí, kteří se nedomluví jinak než česky. Ti ocení, že je český delegát odvede z letiště až do hotelu "za ručičku". Ale pokud německá cestovka nabídne Karibik výrazně levněji, tak už není co řešit. Navíc letos není prakticky žádná nabídka do Karibiku na 14 dní od českých cestovek. Vše 9-10 nocí. A představa, že se potáhnu 13-17 hodin v letadle kvůli 9 dnům, to mě zrovna nadšením nenaplňuje.

+3/0
30.7.2015 21:22

J38a18n 66Č85e80k28a42l 7439205654444

"Nejlepší" na tom je, že kolikrát ten delegát neudělá ani to...

Žena teď byla na Rhodosu, a musela nakonec coby anglicky mluvící fungovat jako delegát i pro ostatní, protože dostali jen na letišti cedulku s číslem autobusu a nebýt jí, tak se ta pouze-česky-mluvící půlka turnusu vůbec neubytovala...

0/0
31.7.2015 11:28

V37a23l60e89r23i63e 40W28e28b26e30r94o53v83á 1472730917680

Tak on by ten let do Karibiku nebyl  žádná sláva ani s A330. Výhoda by byla jen v kratší době letu asi o 2 hodiny. Tady je rozmístění sedadel v tom pronajatém kanadském airbusu, jen další nepohodlný létající autobus   http://www.seatguru.com/airlines/Air_Transat/Air_Transat_Airbus_A330-200_V2.php    

A mimoto dneska už jsou dálkové lety úplně někde jinde než před pár lety. Vždyť letecké společnosti na těchto dálkových letech do lukrativních exotických míst už běžně nabízejí i 4 třídy, pokud chtějí uspět v konkurenci. Travel nabízí v A330 2 řady (12 míst) ve vyšší třídě a 333 míst v economy. To radši poletím s nějakou německou společností a připlatím si jen za lepší sedadlo, třeba 90 Eur  za sedadlo v economy třídě u LH, kde si můžu natáhnout pohodlně nohy, nebo  si rovnou koupím letenku v premium economy třídě.:-/

0/0
30.7.2015 21:15

R10o98m43a61n 12K79r52a63t37o72c98h39v13í42l 6306187526404

4 třídy?

0/0
1.8.2015 13:52
Foto

O86n85d94r71e78j 63B19o81c42e64k 1810475164368

Skupina cechu nazyvana koupaci, bude svoje oblibene balicky kupovat furt i kdyby leteli jatrem s 3 mezipristanima Rvdivim se ze TravelS**t neprisel i s timto napadem.

0/0
30.7.2015 19:20

M73i43r20o31s81l35a42v 17K35o84n90e41č87n25ý 2825100855117

koupáci, horáci, památkáři - prostě cestující za rekreací, kteří létají téměř všude na světě... Turisté jsou všude, Česko ale bohužel nemá kvalitní letecké společnosti.

+1/0
30.7.2015 19:48

Z53d60e86n95ě95k 31J44o34n79á68š 9241709256300

To je jeden z důvodů, proč už nelétám z čech....

0/0
30.7.2015 18:56

T45o35m94á91š 21K47n82a19i33f60l 6113140407890

Takže se ted považuješ za uber Čecha ?

0/0
30.7.2015 19:22

M48i35r81o56s62l38a86v 29K40o76n22e74č96n12ý 2655270455207

Jestli si tím UBÍRÁ starosti, pak je to i na místě :-)

0/0
30.7.2015 19:45

F63i54l16i91p 32M71a61t13u91s30k10a 6851908651407

Pokud jsou kopupáci ochotni platit za takovou službu, nemá dopravce proč utrácet své peníze za změnu.

Než letět s 737 do karibiku, pojedu raději Hungarií k Balatonu.

+2/0
30.7.2015 18:32

M95i97c97h22a60l 42K38r11e15j57č82í 1266230451273

Může mi někdo prosím říct, odkdy se mezipřistání říká "přískok"? Protože to slovo slyším prvně.

+1/−1
30.7.2015 18:28

T90o86m49á46š 59K34n96a25i63f29l 6533700187860

Priskok se neříká mezipřistání... Ale jednotlivým segmentum letu s mezipristanim.

0/0
30.7.2015 19:23

V42í49t 20H80r78a97d14i53l 2664135811612

Tyhle éra nejsou na tyhle vzdálenosti vůbec vhodné... Málo místa na cokoliv, nedostatek místa pro personál, zamava s tím každá turbulence a nepřijde mi ani příliš bezpečné, když musí tankovat na Azorech, přemýšlím kam by to odklonili v případě, kdy by Azory neprijmaly...

+3/0
30.7.2015 18:03

J49a57n 18Č15e57k26a84l 7109425594484

Asi jen Madeira...

0/0
31.7.2015 11:33

P41a41v42l79í44n77a 68P89e34c50o67l65d47o11v47á 1248408734342

Na Azorech je několik letišť použitelných pro B738. Drtivá většina letů má kromě letiště cílového naplánováno i letiště záložní. Na obou musí být splněny určité (mj. meteorologické) podmínky. Vzhledem k tomu, že se navíc jedná - zjednodušeně řečeno - o let "přes moře", musí navíc být splněna přísnější pravidla (nejen) pro počasí na letištích, kam by se v případě problémů divertovalo. To jsou v tomto případě i letiště na Azorech. Pravděpodobnost, že by byla ve stejnou dobu zavřená všechna azorská letiště a nikdo to netušil dopředu, je prakticky nula.

0/0
31.7.2015 13:57

J83i67ř84í 20N75e87k20u15l12a 3679698744365

Taky tak, z vídně paráda pořádným letadlem

0/0
30.7.2015 18:00

J93i17ř78í 48N97e63k35u83l75a 3779408924835

nebo s rakušákama

0/0
30.7.2015 18:00

S19t17a67n43d84a 21L75i58n91h63a31r64t 9532693394748

LuftJarda je odborník na slovo vzatý; naučí ATR tankovat za letu a zacne tuto linku provozovat ;-)

+1/0
30.7.2015 17:35

V11o29j59t24a 73L57e68j62s48e60k 1151885579159

Letiště, letadlo, tryskáč, jet, radar, ranvej, plocha, Boeing 737-800, Travel Service (31. května, Praha) | foto:  Petr Topič, MAFRA

Co to je zas za super popisek fotky?

+4/0
30.7.2015 17:06

P90e35t66r 80M52a71r26š55o93u25n 5445408856236

Jojo, peknej :)

0/0
30.7.2015 17:26

J93o38s34e59f 82R56i28c25h29t35e50r 9536285817793

řádil redakční SEO mág :-)

0/0
30.7.2015 23:01

M32i28r53o64s72l94a97v 71K27o67n57e54č34n43ý 2795430705557

A330 na Korfu, prasečák na cestu kolem světa. Dobrá práce. Ještě že Travel servicem nelétám, nemám k této společnosti důvěru.

+4/−1
30.7.2015 17:03

T68o20m36á54š 16K10n85a20i70f10l 6263370337880

Nestezuj si na Travel Service. Stěžuj si na cestovky

+1/−1
30.7.2015 19:24

M45i33r75o71s78l67a90v 25K31o21n66e11č37n32ý 2845450855647

o to nejde, celkově je mi ta firma dost nesympatická..

+1/0
30.7.2015 19:43

R94o84m17a55n 35K25r27a66t53o11c94h81v44í92l 6776227316584

Bydlíte blízko hranic, že můžete létat z německa?

0/0
1.8.2015 13:53

T70o10m74á79š 39K46n98a68i52f77l 6773110747840

Stejný osud uz asi potřetí...

+1/0
30.7.2015 16:57

M44a30r51i25a42n 19P17e57š15t34a 6658958428858

Stejně ty jejich letenky byly drahý. Ve vyhledávači se vždy našly výrazně levnější, i když trošku delší.

+2/0
30.7.2015 16:48

A27l87e88x16a72n23d45e20r 83P64r48o18c85h82a47z49k64a 2781266596603

To me bavi, kdyz tady amateri nazyvaji b737 dobytkacem ;-D Kolika typy dalkovych letadel jste uz leteli? Vite vubec, ze v ekonomicke tride je uplne jedno, jestli se jedna o b737 nebo b747? Ze vlastne nejvic zalezi na tom, jake prepravce nastavi rozestupy sedacek? Ze se daji tyto rozestupy snadno menit? Ze napr. hlucnost nebo rychlost jsou temer srovnatelne? Jedine na co si muzete stezovat je celkova delka cesty z duvodu mezipristaní.  Jenze takove zdrzeni by vam snadno vzniklo pri jakekoliv ceste z Prahy do vzdalenych destinacich, kdyby si ceske cestovky najmuli treba nemeckeho prepravce. Ceska cestovka dnes dela neco, co lepe delat neumi. Cesky trh je maly a nemuzeme chtit vyhody nemeckeho trhu. To ze Travel shodil ze stolu jmenovane dalkove lety je ciste ekonomicka zalezitost. Kdybyste byli na jeho miste, neudelali byste to jinak. A pro ty, kdo si mysli, ze ja kral, ostatni poddany, tak souhlas s Janem Tokosem.

+3/−3
30.7.2015 16:33

M92i76r44o12s23l10a65v 74K19o82n95e59č80n80ý 2625700145867

B737 v hlukových parametrech určitě není srovnatelný s airbusem, který je opravdu tišší...

+3/0
30.7.2015 17:04

A39l73e60x65a13n17d55e36r 69P18r49o55c48h46a81z92k50a 2521866916713

airbus proti b737 je urcite tissi, ale to není zasadni rozdil. Vetsine vadi místo, které jak pisu, je srovanatelne. Je odvisle od konfigurace sedacek a použitého modelu sedacek.

+1/0
30.7.2015 22:25

J57o69s11e10f 67R87i37c15h30t75e45r 9776495527983

Máte pro tohle tvrzení nějakej podklad?

0/0
30.7.2015 23:29

A94l88e69x87a75n53d91e26r 29P69r46o24c66h40a37z74k77a 2411396686723

z pohledu cestujicho jenom sve usi, ale stovky letu dopravnimi letadly ruznych typu v ruzne dobe, mam srovnaci zakladnu dobrou, nebojte

0/0
31.7.2015 11:49

K59a96r25e79l 50F15a92j71t 5718152951473

Velikost trhu do toho taháte zbytečně, v tom německém se na poměr obyvatel odbavuje těchto letů násobný počet, létá se několikrát týdně z řady letišť. To, že u nás vládne jeden prakticky monopolní dopravce (i díky tragickým ČSA), který má přístup, služby a především ceny opravdu na bezkonkurenční úrovni je příčinou toho, proč minimálně z okrajových částí republiky, kde to mají stejně daleko na cizí letiště, nikoho ani nenapadne jeho služeb využít ;-)

+1/0
30.7.2015 17:49

A86l13e79x64a21n48d79e41r 49P40r63o52c31h95a77z54k96a 2131476796783

Do jiste miry je to pravda. Ale ta "velikost trhu" je dana krome poctu obyvatel a hustoty letist  i kupni silou, s kterou je také třeba pocitat. Ta nemecka vyrazne naší prevysuje. Takze nejen vetsi počet letist na urcity počet obyvatel ale i jejich kupni sila rozhoduje o tom, jak velky jsme potencionalne trh pro leteckou prepravu. A urcite bych byl rad, kdyby se otevrely napr. Vodochody a vpustily na nas trh nizkonakladove prepravce za pro ne vyhodnych podmínek. Urcite by to trh oživilo ...

0/0
30.7.2015 22:17

R48o96m73a88n 47P69a60s29t53y23r72i98k 2376624593

akorát ze je rozdil i když ma letadlo sirsi trup - 737 je nejhorsi smejd jaky kdy byl sestrojen - i pretlakovani ma daleko horsi jak jeho konkurent a320 - alexandr prochazka me také bavi ;-D

0/0
30.7.2015 17:58

A71l63e39x61a97n29d41e95r 54P92r82o71c60h94a68z33k35a 2261976896383

A v cem je rozdil, když ma letadlo sirsi trup? Bejk je urcite horsi, co se tyka pretlakovani a bezne i pouzitych typu sedacek, ale zaklad je skutecne místo pro nohy a sirka vnitrnich operadel . Není to problém  velikosti letadla.

0/0
30.7.2015 22:10

L89u26k50a87s 59C86o36d66r 6638252670451

Schvalne jsem se podival do archivu, abych nasel odpoved na otazku ohledne dalkovejch typu: 306, 313, 332, 333, 342, 343, 345, 346, 388, 743, 744, 74E, 74J (pravda, ten by asi Atlantik nepreletel), 762, 763, 764, 772, 773, 77W, 77L, 788, D10, ILW (ok, stredni trate, ale byla s nim sranda) a M11. Na 359 a 789 jsem linej, ale mrzi me, ze uz asi nikdy nezkusim 74L. Za dva mesice doufam pridam do sbirky i IL6.

0/0
30.7.2015 18:08

J15a89n 66Č51e49k60a47l 7529515794164

Nevím jak chartery, ale běžné linky mají na dálkové lety ty rozestupy sedaček větší. Nemluvě o třeba absenci in-flight entertainment systémů u 737...

0/0
31.7.2015 11:30
Foto

L74u19b64o60m30í87r 55J11a47n33o68t55a 5226514116215

S Travel Service tak maximálně z Brna do Ostravy. Od nového roku je to s něma katastrofa :-P

+3/0
30.7.2015 16:27
Foto

J92a73n 42T38o35k46o66š 5698382266839

Bez cestovky, levněji, kvalitněji, rychleji ......

Kdo to neumí, tak ať si nestěžuje.:-P

+5/0
30.7.2015 16:11

P73e78t54r 47D58l83o51u41h33ý 3975651472218

Jak kdy a jak kam. Poznávací, bez jídla, jistě. S dětmi do hotelu all inclusive málokdy. Loni v zimě jsem se na Kapverdy s dětmi pod cenu cestovky nedostal. Už se těším až odrostou :-)

+1/0
31.7.2015 0:07

J61i77ř44í 76N59o76v25á49k 3373679728206

Německý cestovky už si mnou ruce.

+2/0
30.7.2015 16:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.