- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Znám volného profesionálního řidiče. Zhruba za tři týdny ho propustí z odmašťovny.
Špatná firma i kultura v ní. Jinak by mu neuteklo na Slovensku třetina strojvůdců.
Stačí si rozložit jeho jméno na dvě části. Jsem nepříčetný, když jeho vlaky předjíždí
vlaky ČD nebo ŽSR. On má privilegium ? Nemám ho rád.
Ach jo, Ondrůji, Ondrůji... Kdyby se ekonomika odvíjela od počtu cestujících, to by byla paráda!
Na jednotném pracovním trhu EU je přes 25 miliónů nezaměstnaných - to nemůže být problém. A v zásobě i země mimo EU.
jenže řídit autobus nemůže každý, to není jako práce se smetákem
a připraveni jsme zaměstnat i zájemce z Polska,...... tak to se máme na co těšit...
Chtěl jsem napsat totéž, byla jste rychlejší
S těmi Poláky to fakt "vyhrajou"...
Z Mostu do Prahy jezdí už rok....
Fascinuje mě, kolik lidí tady ví, jak jsou ti řidiči špatně zaplacení. Dojde tady ovšem někomu, že pokud se jim dá dvojnásobek, tak dvojnásobek bude stát i jízdné?
Dvojnásobek jízdné stát nebude, protože mzdy tvoří jen část nákladů.
Kdysi dávno také fungovalo, že si i člověk bez patřičného ŘP mohl udělat "Déčko" v rámci firmy (nebo mu ho firma zaplatila) a za to se jim na nějakou dobu upsal. Tyto kategorie ŘP jsou poměrně velká investice...
Za 15 hrubeho se nedivim ze nejsou ridici. Ale podle Radime je to jiste jen vi a ridicu.
A kde jste vzal těch 15.000 čisteho? Řidiči v SA maji v čistém mezi 25 a 28.000 v čistém.
Proč jim nenabídnou platy jako ve Švýcarsku? Jsme také lidé jako oni. Pak by bylo po problému.
Tyto dotazy erudovaně odpovídá tiskový odbor ÚV KSČm, který sídlí na adrese Politických vězňů Praha. Zkráceně Ekonomicky , řečeno se to nazývá - 40 let neakumulovaného kapitálu - Česky řečeno - Prožralo se to a tak vzniklo nové slovo - ZADARMO ..