Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České dráhy se po letech odhodlaly ke zřízení facebookového profilu

České dráhy výrazně změní svoji přítomnost na internetu. Vzkřísily opět plány začít lákat své zákazníky a mluvit s nimi i přes sociální sítě. Navíc plánují zásadní rekonstrukci svých webových stránek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a82n 23K49o64b76ě68r30s52k29ý 1270706401833

Koukám, že okurková sezóna pokračuje ;-D Sůro, nechcete raději napsat článek o opět nefunkčních klimatizacích ve vlacích vašeho oblíbeného žlutého dopravce ? Ale porovnávat kolos ČD se soukromníkama, kteří odjezdí sotva 5 % stále budeme, že :-POpravdu je nutné psát o FB profilu ? A opravdu je třeba kritizovat ČD, že dosud nemají oficiální FB profil, přestože neoficiální fungují výborně :-P Kde je příkaz, že každá firma musí mít FB profil 8-o

+2/0
7.8.2015 20:15

Š25t84e49f71a48n 79F70r10i69č55a 7622138833636

No, pokud tam bude mít přístup jen PR oddělení ČD, tak na to si snad ani nemusí ten profil zřizovat. Podstatou sociálních sítí je vzájemné sdílení informací.

0/0
4.8.2015 12:01

J54a23n 88H97o15r83a 6887961906

Tímto autoři aspirují na Pulitzerovu cenu ;-D....

......ať žijí okurky

0/0
4.8.2015 9:34

D18a81v80i70d 98P19e30c76a 1765634651506

Teď už jen se těšit, kdy zřídí kominukační platformu a bude odpovídat firma SŽDC. Třeba proč zavře třetinu tratí najednou, když na ně prodala dopravní kapacitu. Nebo jak mohou být zavřené závory 20 minut. Bude to legrace.Vypukne to počítám tak někdy okolo roku 2058.

0/0
4.8.2015 5:50

R56a65d39e53k 34J48a33n23a67t86a 9605926154752

SŽDC oficiální facebookový profil už má:

https://www.facebook.com/SZDC01

0/0
4.8.2015 7:52

D38a39v28i64d 55P94e27c92a 1405894671196

Radek komunikační jsem myslel. Web má kde kdo.

0/0
4.8.2015 10:40
Foto

M71i89l49o77š 84Z49i28k23m96u57n59d 7545809459650

Facebook považuji za největší špionážní stránky vůbec. Divím se, že je média tak preferují. Myslím si, že mimo jiné dostávají od Fb. informace o návštěvnících. Přeji všem uživatelů, Fb. hodně "krásných chvil" na netu i do budoucna!!!  !!

+1/−1
3.8.2015 23:54

V83í33t 30G30a87b65r33i80e89l 5574213176697

Jak s takovou paranoiou žiješ?

+1/0
4.8.2015 0:39

D32a63v35i49d 84P24e76c42a 1735884111216

Inu Miloši, asi máte pravdu. Ale potom pozor, právě diskutujete na určité síti, tak pozor na špionáž na Idnes, a nezapomeňte platit pouze v hotovosti. Každý čip a kdejaká aplikace o Vás svým způsobem referuje.

0/0
4.8.2015 6:04

L73a90d77a 80N79o73v82a20k 4392423687

Kam můžu poslat Lajku...?

0/0
3.8.2015 19:49

V19í68t 79B53r47z19o59b29o73h41a57t89ý 7430322203681

do vesmíru

0/0
4.8.2015 15:57

O66l67d32r20i43c29h 19P23o73l54a 4100200831372

ja si CD a zeleznice obecne uzivam jak svina, poslední roky to slo tak nahoru, neskutecne a LEO a RJ tomu hodne pomohli, to je jasne. Ja jsem před 15 lety jezdil za 6,5 hodiny k rodicum z PRahy do Slezska. Pak to jelo za 5, pak za 4:40 a ted s primym vlakem do Opavy to jezdi za 4:20 coz je neskutecne. autem uz to rychlejsi neni. To co draham dlouhou dobu chybelo byl vernostni program, coz zacali napravovat bonusovym systémem. To co draham chybi porad je predavani informaci a tomu snad ten FB pomuze. Protože když vlak stoji v poli tak kydy o tom,ze se omlouvaji za zpozdeni lidi akorát rozcili. Mají rict na plnou hubu, nejaky blbec nam skocil pod vlak a proto tady ted všichni stojime v poli.

Jezdim hodne vlakem s kolem a ostatní dopravci kolo ignoruji, takze u mne je CD jednicka i když uznavam ze Leo i Rj mi jsou taky sympatičtí.

+11/−1
3.8.2015 15:31

K96a40r89e93l 25Ř80e15h70á38č32e24k 9682370791262

Zkuste již teď používat na fb stránku České dráhy - omezení provozu, tam tyto informace najdete.

+6/0
3.8.2015 15:39

K11a44r57e69l 14Ř26e51h16á32č35e89k 9582660781922

Nebo se vše dozvíte zde : m.cd.cz/aktualne/prehled-omezeni.html

+2/0
3.8.2015 15:40

P19a48v45e45l 44K27r10á49l 5160389624958

Tak v tomhle vám FB profil moc nepomůže, protože bezprostředně po takové mimořádné události často ani personál neví, proč vlak zastavil. Je to nejspíš tím, že je důležitější zjistit, co se stalo, přímo na místě události, a ne informovat každého Frantu ve vlaku, proč zrovna jeho spoj stojí. I proto, že když se to Franta dozví, jeho vlak stejně rychleji nepojede.

+4/0
3.8.2015 15:45
Foto

H39a10n95a 74A90n39t95o72n20o51v49á 6797219544344

Nepojede, ale já jako cestující mám lepší pocit když vím na čem jsem. Je rozdíl jestli vlak stojí protože je překážka na trati nebo jestli se ožral strojvedoucí.

+3/−3
3.8.2015 15:48

P67a68v34e31l 48K90r45á23l 5740339914448

Ano, je to jen o vašem lepším pocitu. A nic ve zlém, ale váš lepší pocit problém neodstraní ;-) Proto je asi lepší, když se pozornost v tu chvíli soustředí jinam. Navíc s ČD mám dobrou zkušenost, že se problémy snaží řešit rychle. Personál aspoň dostane informaci, jestli to bude zdržení krátké nebo dlouhé a podle toho shání náhradní autobus, nebo vypraví mimořádný vlakový spoj. Podmínkou samozřejmě je odstavení ve stanici. Takže sice neznám důvod zastavení, ale jedu. To mi přijde užitečnější.

+4/0
3.8.2015 17:11

O98l11d93r51i40c50h 30P22o16l35a 4590980291692

Ne jde o vytvoreni obrazku o firme. CD neoznami ze za zpozdeni nemuzou. Oznami ze je zpozdeni. Ale lidi pak nadavaji jen draham.

+3/0
3.8.2015 17:20

J16a82n 66Ř98e64z33n89í91č42e80k 3811171243140

To ano. Ale řekl bych,že většina lidí chápe, že dráhy nemůžou za mladíka, který ukradl měděný kabel na zabezpečovači. Co lidi štve, je neflexibilnost drah v těchto situacích. Např. při stržené koleji je nemožné domluvit mimořádné zastavení jiného vlaku pro přestup. Prostě nedojedete a je to. A stav parku? Za to dráhy můžou svým hospodaření, např. rekonstrukce vozů 1. třídy, kde v tomto století chybí zásuvky a klimatizace....

0/−2
3.8.2015 15:55

K92a85r31e50l 97Ř93e96h71á25č10e19k 9382900411282

To není pravda, běžně např. při poruchách zastaví mimořádně jiný vlak a převeze cestující z toho inkriminovaného vlaku. Bohužel stojí li vlak na trati mimo zastávku nebo peron, tak je z bezpečnostních důvodů možný tento přestup pouze za pomoci hasičů, a ty snad pochopíte, mají někdy na starosti důležitější úkoly než tento.

+2/0
3.8.2015 16:12

J41a18n 34Ř11e77z84n62í55č74e67k 3681541163670

No, ona ta trolej padá jaksi v 90% případů mimo stanici :-). A proč u toho musí asistovat hasiči, když se vypne proud v trakci, to máte pravdu, opravdu nepochopím. A vy zkuste pochopit, že musim-li být na pracovišti včas, je to velmi nemilé....

0/−1
3.8.2015 16:15

K23a68r32e35l 25Ř29e29h14á19č11e35k 9722430661662

Nejsem odborník, ale zkoušel jste někdy skákat z vlaku mimo nástupiště? Někdo si při tom zlomí nohu a bude se hnet hojit na dráze. Takhle je to holt postavené, na to si stěžujte zákonodárcům a ne na ČD. Jinak myslíte, že vás takhle pustí regiojet? Taky ne a budete sedět ve vlaku a čekat na hasiče nebo na obnovení provozu.

+3/0
3.8.2015 16:22

J88a36n 42Ř57e73z10n71í56č16e45k 3291401393550

Zkoušel :-) Na nekterych nadrazich tak vystupujete, netrefi-li to masinfira uplne presne a nejsou tam nastupiste. Já to chápu, ale jsme papežštější než papež. Přitom by stačilo upozornění na vlastní nebezpečí.

+1/−1
3.8.2015 16:26

K81a39r48e89l 13Ř11e40h85á12č74e22k 9972370971332

O tom se samozřejmě nepřu, sám na tom také nevidím nic špatného. Jen jsem se vám snažil napsat jak to je a poukázat na to, že chyba není v ČD, ale někde jinde. Správně by vám ani autobusák neměl zastavit jinde než na zastávce, a to jsou některé zastávky pouze výstupem na silnici. Tam už mi to není jasné vůbec.

+1/−1
3.8.2015 16:40

P75a15v50e94l 88K84r41á35l 5950429674508

Jenže když někdo neodhadne své schopnosti a tu nohu si zlomí - co s ním? Vlaková četa má na práci jiné věci, než odklízet raněné.

+1/0
3.8.2015 17:13

M22i26r89o95s87l89a57v 36Z71i85k81m40u65n36d 7139333674453

Stojí-li nepojízdný vlak na trati mimo zastávku nebo peron  v Maďarsku, zastaví vedle něj jiný vlak a cestující si do něj vlezou bez asistence hasičů, kteří se konec konců na tu trať nemají ani jak dostat ... Konkrétně viděno v sobotu 20. června 2015  mezi stanicemi Azsód a Gödöllö ...

Ohánět se žvásty, že to z bezpečnostních důvodů nejde je alibismus. Když to jde v Maďarsku, tak to jde i u nás ...

+1/−2
3.8.2015 19:31

R74o72b72e32r40t 40P77r44a50ž69á50k 4138516575450

Ono to , samozřejmě, jde. Ale když si při tom nějaká babka zlomí krček v kyčli, vysoudí na ČD poslední plácačku. Nevím, jak to má MÁV s legislativou, ale u nás to je na triku dopravci.

+2/0
4.8.2015 11:35

V59í28t 69B22r77z33o18b78o71h61a88t32ý 7200392623811

co když ale na inkriminovaný úsek vede jen jedna kolej (tedy pro nechápavé jeden pár koleje)?

0/0
4.8.2015 16:01

V18í67t 60B66r93z76o88b85o58h27a52t49ý 7860842673431

Mýlíte se, lidi nechápu a Vy ostatně také ne. Dráhy to není jen ČD, ČD je v dnešní době už téměř jenom dopravce  a rozhodování o tom, kdo může zastavit nebo nesmí není ani tak na ČD, jakožto spíš na SŽDČ, takže ČD i když by třeba zastavit chtělo, tak nemůže. Na druhou stranu, když zastaví, tak případné zpoždění není jen na jednom vlaku, ale projeví se na celé trati, což jsou zase komplikace jinde.

+2/0
4.8.2015 16:08

A34l93a15n 17Ř43e20p88k22a 4665936

Drahám předávání informací nechybí, na cd.cz/mimo je vše potřebné a včas, průvodčí ke stejným datům má určitě přístup ve své POPce. Facebook je jen další komunikační kanál navíc a taky bonus pro lenochy, co se desetkrát po sobě zeptají na to samé a neumí si to najít třeba právě na webu v mimořádnostech :)

+7/0
3.8.2015 18:22

O11l70d50r17i67c15h 86P87o42l44a 4900890511812

CD jdou do zhave novinky zvane internet pohlave. Jen tak dal

0/−11
3.8.2015 15:24

R38a82d63e60k 79J68a90n85a92t54a 9975256334542

To jste zaspal, internetový prodej jízdenek zavedly ČD už v roce 2005.

http://www.zelpage.cz/zpravy/2065

+7/0
3.8.2015 15:42

J48a96n 78Ř48e98z98n75í28č44e50k 3581471613980

A platby kartou až někdy před pěti lety.

0/−3
3.8.2015 15:56

M75i37c97h25a95l 18H52r64u52š89o51v16s20k47ý 2226116416175

Pro srovnání: ČD u vlaků typu R a některých Os nenajdete klimatizaci a o čistotě se dá směle polemizovat, ŽSS v rychllicich čisto a klimatizaci. Osobní vlaky budou stejné. ČD místo rozdávání zlatých padáků by se měly věnovat kvalitě cestování.

0/−5
3.8.2015 15:14

K12a11r21e69l 83Ř16e43h16á25č17e20k 9862780441542

Kdyby v ČR jezdilo vlaků jak na Slovensku, tak nám na to pomalu stačí jen railjety a pendolina. Spočítejte si, kolik rychlíků mají na Slovensku a kolik jich jezdí u nás.

+5/0
3.8.2015 15:31

K87a34r86e60l 81Ř23e53h63á63č57e70k 9102380631392

Na facebooku sleduji už dlouho stránku České dráhy - omezení provozu a jsem s touto stránkou naprosto spokojen. Jsou zde aktuální informace z provozu, což se mi při cestování vlakem velmi hodí.

+4/0
3.8.2015 15:07

M33i12r77e56k 14Z91á42v21o94d59n43ý 7872977380778

Nemyslím si, že by přibylo stížností. Ti, kdo si chtějí stěžovat, tak si stěžují na neoficiálním profilu ČD, který vypadá jako oficiální. Nic se nezmění.

+4/0
3.8.2015 14:37

P66a75v33e53l 91K70r87á36l 5590219574468

Přeji odpovědným zaměstnancům hodně sil hlavně na začátku, kdy budou muset desítkám lidí vysvětlovat, že ČD opravdu nemůžou za stav kolejí a výluky. Protože dle rozhovorů a komentářů, které občas slyším při čekání na vlak, si to pořád hodně spoluobčanů myslí. Nejvtipnější jsou cestující soukromých dopravců, když hlásí, že jim regiojet/leo express přijel/přijede pozdě, protože české dráhy ;-D

+23/0
3.8.2015 14:26

P57e22t23r 16N14e51c84h82a18n18i31c39k61ý 7543226918100

No právě, já zaslechl, že Regiojet musí pouštět České Dráhy před sebe, protože jim patří koleje 8-o Myslím, že tohle bude vyžadovat hodně asertivity, ale dost odfiltroval ten fanouškovský neoficiální profil. Spíš aby byli schopni najít ty užitečné připomínky, protože tam určitě pubescentní šotouši budou psát proč někde nejezdí nějaká řada loko apod.

+5/0
3.8.2015 14:32
Foto

J48a34n 55V35a84l89a93l76í83k 6716679450746

znáte to jpp

+1/0
3.8.2015 14:35

P27e44t56r 55N83e97c80h53a38n45i22c54k69ý 7573546928910

hmm..asi ne

0/0
3.8.2015 14:40

M46i58c95h36a20l 85H12r20u72š31o29v38s29k78ý 2266476426905

Koleje patří SŽDC.

0/0
3.8.2015 15:18

P86e82t16r 70N23e20c56h19a88n42i80c24k41ý 7493826918350

Nepochopil...

0/0
3.8.2015 16:17
Foto

J19a48n 48V16a58l53a44l21í75k 6616249190656

no protože asi neví že ČD nejsou SŽDC

+1/0
3.8.2015 14:33

J94a17n 37W66i67e19s85n74e44r 1843782114966

Netrvalo dlouho a parta fanatickych obdivovatelu CD dorazila :-D

0/0
3.8.2015 14:13

A68d39a57m 89K78r55ů37ž53e17l97a 7937839372392

Konečně něco, co bude u prospěchu věci. Odezva je pro ně důležitá, ať pozitivní či negativní.

+5/0
3.8.2015 14:12

M70i58c47h58a41l 10P32a46v72l86á74t 9813733164599

No asi pro ne zas az tak dulezita neni, kdyz "uz" v polovine roku 2015 objevili FB.

0/−2
3.8.2015 15:44

M74i63r68o15s60l83a15v 62J85a81n68o80u22š87e19k 9424811397

Článek je tu pár minut a už tu všeználci kritizují ČD. Uvědomte si, že je to obří kolos a řídit jeho chod není žádná sranda. To že se jezdí místy v horších vlacích a ČD pořádně nevydělává je dáno především 40-ti lety komunismu  a 20-ti lety postkomunismu. Kvalita vlakových souprav se od 50-60. let nezměnila. Také si uvědomte kolik platíte za lístek v Německu a kolik v Česku a že vlakové soupravy stojí všude stejně. Kritizovat je jednoduché, ale dělat něco pro zlepšení už se nikomu moc nechce.

+15/−2
3.8.2015 14:07

P79e24t25r 96N36e47c10h74a32n65i70c24k96ý 7803306938410

Pokud si někdo myslí, že jsme na tom špatně, ať srovnává se zeměmi, které 40 let komunismu zažili. 1. Slovensko: Několik novějších souprav, ale procentuelně mnohem více zrušených tratí, jízdní řád v jakémsi polotaktu, kdy rychlíky jezdí jakž takž pravidelně na hlavních tratích a osobní vlaky často mají jízdní řád jak noty na buben a obsluha mnoha zastávek je fakt prachbídná. Infrastruktura je dobrých 10-15 let za námi, bratislavské hlavní nádraží ještě o 20 let vzad. 

2. Polsko: Zdecimovaná infrastruktura ještě z dob Pruska, vlaky jezdí naprosto náhodně a neuspořádaně, přípoje téměř nejsou, chaotické rozdrolení na tucet společností po celé zemi dokonale stíží jakékoli plánování a nákup jízdenek, mimo hlavní trasy jedou vlaky i průměrnou rychlostí 20kmh, provoz je absolutně neekonomický a nesystémový. Prostě odněkud vyjede osobák a jede přes celou zem. Do toho chaosu pustili pendolino, které je 5x dražší než zbytek vlaků a tváří se jako nóbl vlak na který průměrný sedlák stejně nemá a většina bohatších už prostě auto pořídila a železnici považuje za muzeum komunismu, což tam skutečně je...

+10/0
3.8.2015 14:39

V43á34c78l76a54v 65H95o60s75c71h 8286208582631

frustrovany lid s malymi platy se potrebuje vyvztekat :-). Ja byl o vikendu vlackem Praha-Trebon-Praha a jako ok, cesta tam dobytcakem bez 230V, zpatky novejsim vagonem s 230V, takze neco jsem si uzil, neco min :-). Jinak to jelo nacas, zensky fajn obleceny, cerveny satky, cepice, jeden typek byl srandovni byl oblecen civilne a duveryhodne moc nepusobil.

+3/−2
3.8.2015 14:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.