Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České dráhy se po letech odhodlaly ke zřízení facebookového profilu

České dráhy výrazně změní svoji přítomnost na internetu. Vzkřísily opět plány začít lákat své zákazníky a mluvit s nimi i přes sociální sítě. Navíc plánují zásadní rekonstrukci svých webových stránek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17a84n 90K42o57b53ě35r96s93k86ý 1570986981613

Koukám, že okurková sezóna pokračuje ;-D Sůro, nechcete raději napsat článek o opět nefunkčních klimatizacích ve vlacích vašeho oblíbeného žlutého dopravce ? Ale porovnávat kolos ČD se soukromníkama, kteří odjezdí sotva 5 % stále budeme, že :-POpravdu je nutné psát o FB profilu ? A opravdu je třeba kritizovat ČD, že dosud nemají oficiální FB profil, přestože neoficiální fungují výborně :-P Kde je příkaz, že každá firma musí mít FB profil 8-o

+2/0
7.8.2015 20:15

Š97t43e14f24a57n 71F37r13i90č17a 7232588753186

No, pokud tam bude mít přístup jen PR oddělení ČD, tak na to si snad ani nemusí ten profil zřizovat. Podstatou sociálních sítí je vzájemné sdílení informací.

0/0
4.8.2015 12:01

J92a60n 19H36o56r66a 6237361206

Tímto autoři aspirují na Pulitzerovu cenu ;-D....

......ať žijí okurky

0/0
4.8.2015 9:34

D67a65v69i81d 33P29e53c67a 1645684251596

Teď už jen se těšit, kdy zřídí kominukační platformu a bude odpovídat firma SŽDC. Třeba proč zavře třetinu tratí najednou, když na ně prodala dopravní kapacitu. Nebo jak mohou být zavřené závory 20 minut. Bude to legrace.Vypukne to počítám tak někdy okolo roku 2058.

0/0
4.8.2015 5:50

R57a82d88e94k 12J66a13n92a82t29a 9975776264132

SŽDC oficiální facebookový profil už má:

https://www.facebook.com/SZDC01

0/0
4.8.2015 7:52

D42a77v31i52d 42P48e71c32a 1465574861896

Radek komunikační jsem myslel. Web má kde kdo.

0/0
4.8.2015 10:40
Foto

M14i83l46o49š 57Z88i60k58m44u77n30d 7405539109190

Facebook považuji za největší špionážní stránky vůbec. Divím se, že je média tak preferují. Myslím si, že mimo jiné dostávají od Fb. informace o návštěvnících. Přeji všem uživatelů, Fb. hodně "krásných chvil" na netu i do budoucna!!!  !!

+1/−1
3.8.2015 23:54

V42í36t 47G66a91b64r29i85e75l 5464223366767

Jak s takovou paranoiou žiješ?

+1/0
4.8.2015 0:39

D86a34v46i40d 17P21e61c29a 1565434711186

Inu Miloši, asi máte pravdu. Ale potom pozor, právě diskutujete na určité síti, tak pozor na špionáž na Idnes, a nezapomeňte platit pouze v hotovosti. Každý čip a kdejaká aplikace o Vás svým způsobem referuje.

0/0
4.8.2015 6:04

L27a67d67a 64N57o89v97a42k 4382393957

Kam můžu poslat Lajku...?

0/0
3.8.2015 19:49

V97í90t 94B35r83z96o70b13o45h62a82t70ý 7190412883331

do vesmíru

0/0
4.8.2015 15:57

O42l47d89r85i92c75h 57P74o95l61a 4310280551232

ja si CD a zeleznice obecne uzivam jak svina, poslední roky to slo tak nahoru, neskutecne a LEO a RJ tomu hodne pomohli, to je jasne. Ja jsem před 15 lety jezdil za 6,5 hodiny k rodicum z PRahy do Slezska. Pak to jelo za 5, pak za 4:40 a ted s primym vlakem do Opavy to jezdi za 4:20 coz je neskutecne. autem uz to rychlejsi neni. To co draham dlouhou dobu chybelo byl vernostni program, coz zacali napravovat bonusovym systémem. To co draham chybi porad je predavani informaci a tomu snad ten FB pomuze. Protože když vlak stoji v poli tak kydy o tom,ze se omlouvaji za zpozdeni lidi akorát rozcili. Mají rict na plnou hubu, nejaky blbec nam skocil pod vlak a proto tady ted všichni stojime v poli.

Jezdim hodne vlakem s kolem a ostatní dopravci kolo ignoruji, takze u mne je CD jednicka i když uznavam ze Leo i Rj mi jsou taky sympatičtí.

+11/−1
3.8.2015 15:31

K92a47r56e38l 47Ř49e22h85á77č31e84k 9402350551432

Zkuste již teď používat na fb stránku České dráhy - omezení provozu, tam tyto informace najdete.

+6/0
3.8.2015 15:39

K95a58r33e67l 65Ř65e94h47á53č12e31k 9422290381322

Nebo se vše dozvíte zde : m.cd.cz/aktualne/prehled-omezeni.html

+2/0
3.8.2015 15:40

P74a52v56e31l 68K44r24á79l 5920499214568

Tak v tomhle vám FB profil moc nepomůže, protože bezprostředně po takové mimořádné události často ani personál neví, proč vlak zastavil. Je to nejspíš tím, že je důležitější zjistit, co se stalo, přímo na místě události, a ne informovat každého Frantu ve vlaku, proč zrovna jeho spoj stojí. I proto, že když se to Franta dozví, jeho vlak stejně rychleji nepojede.

+4/0
3.8.2015 15:45
Foto

H68a68n10a 62A49n12t41o10n13o97v60á 6897569974104

Nepojede, ale já jako cestující mám lepší pocit když vím na čem jsem. Je rozdíl jestli vlak stojí protože je překážka na trati nebo jestli se ožral strojvedoucí.

+3/−3
3.8.2015 15:48

P12a36v26e16l 91K56r55á56l 5420829134858

Ano, je to jen o vašem lepším pocitu. A nic ve zlém, ale váš lepší pocit problém neodstraní ;-) Proto je asi lepší, když se pozornost v tu chvíli soustředí jinam. Navíc s ČD mám dobrou zkušenost, že se problémy snaží řešit rychle. Personál aspoň dostane informaci, jestli to bude zdržení krátké nebo dlouhé a podle toho shání náhradní autobus, nebo vypraví mimořádný vlakový spoj. Podmínkou samozřejmě je odstavení ve stanici. Takže sice neznám důvod zastavení, ale jedu. To mi přijde užitečnější.

+4/0
3.8.2015 17:11

O97l80d77r39i27c54h 19P36o78l53a 4490800401872

Ne jde o vytvoreni obrazku o firme. CD neoznami ze za zpozdeni nemuzou. Oznami ze je zpozdeni. Ale lidi pak nadavaji jen draham.

+3/0
3.8.2015 17:20

J38a28n 75Ř91e66z74n70í44č21e53k 3761431283980

To ano. Ale řekl bych,že většina lidí chápe, že dráhy nemůžou za mladíka, který ukradl měděný kabel na zabezpečovači. Co lidi štve, je neflexibilnost drah v těchto situacích. Např. při stržené koleji je nemožné domluvit mimořádné zastavení jiného vlaku pro přestup. Prostě nedojedete a je to. A stav parku? Za to dráhy můžou svým hospodaření, např. rekonstrukce vozů 1. třídy, kde v tomto století chybí zásuvky a klimatizace....

0/−2
3.8.2015 15:55

K22a22r67e78l 45Ř25e42h28á34č68e42k 9442460711312

To není pravda, běžně např. při poruchách zastaví mimořádně jiný vlak a převeze cestující z toho inkriminovaného vlaku. Bohužel stojí li vlak na trati mimo zastávku nebo peron, tak je z bezpečnostních důvodů možný tento přestup pouze za pomoci hasičů, a ty snad pochopíte, mají někdy na starosti důležitější úkoly než tento.

+2/0
3.8.2015 16:12

J58a85n 44Ř74e14z28n36í79č49e26k 3381251633690

No, ona ta trolej padá jaksi v 90% případů mimo stanici :-). A proč u toho musí asistovat hasiči, když se vypne proud v trakci, to máte pravdu, opravdu nepochopím. A vy zkuste pochopit, že musim-li být na pracovišti včas, je to velmi nemilé....

0/−1
3.8.2015 16:15

K33a62r82e35l 20Ř23e66h84á70č44e25k 9552190931172

Nejsem odborník, ale zkoušel jste někdy skákat z vlaku mimo nástupiště? Někdo si při tom zlomí nohu a bude se hnet hojit na dráze. Takhle je to holt postavené, na to si stěžujte zákonodárcům a ne na ČD. Jinak myslíte, že vás takhle pustí regiojet? Taky ne a budete sedět ve vlaku a čekat na hasiče nebo na obnovení provozu.

+3/0
3.8.2015 16:22

J58a31n 38Ř97e23z62n67í42č67e24k 3801851423270

Zkoušel :-) Na nekterych nadrazich tak vystupujete, netrefi-li to masinfira uplne presne a nejsou tam nastupiste. Já to chápu, ale jsme papežštější než papež. Přitom by stačilo upozornění na vlastní nebezpečí.

+1/−1
3.8.2015 16:26

K61a17r98e77l 58Ř11e16h58á19č36e58k 9642720251982

O tom se samozřejmě nepřu, sám na tom také nevidím nic špatného. Jen jsem se vám snažil napsat jak to je a poukázat na to, že chyba není v ČD, ale někde jinde. Správně by vám ani autobusák neměl zastavit jinde než na zastávce, a to jsou některé zastávky pouze výstupem na silnici. Tam už mi to není jasné vůbec.

+1/−1
3.8.2015 16:40

P59a57v18e42l 71K90r94á10l 5270509164648

Jenže když někdo neodhadne své schopnosti a tu nohu si zlomí - co s ním? Vlaková četa má na práci jiné věci, než odklízet raněné.

+1/0
3.8.2015 17:13

M30i25r20o38s37l33a66v 18Z37i26k76m60u91n11d 7989213114493

Stojí-li nepojízdný vlak na trati mimo zastávku nebo peron  v Maďarsku, zastaví vedle něj jiný vlak a cestující si do něj vlezou bez asistence hasičů, kteří se konec konců na tu trať nemají ani jak dostat ... Konkrétně viděno v sobotu 20. června 2015  mezi stanicemi Azsód a Gödöllö ...

Ohánět se žvásty, že to z bezpečnostních důvodů nejde je alibismus. Když to jde v Maďarsku, tak to jde i u nás ...

+1/−2
3.8.2015 19:31

R58o88b52e42r18t 65P72r52a69ž36á66k 4178806375510

Ono to , samozřejmě, jde. Ale když si při tom nějaká babka zlomí krček v kyčli, vysoudí na ČD poslední plácačku. Nevím, jak to má MÁV s legislativou, ale u nás to je na triku dopravci.

+2/0
4.8.2015 11:35

V45í84t 43B97r97z30o40b16o17h71a42t80ý 7560492693901

co když ale na inkriminovaný úsek vede jen jedna kolej (tedy pro nechápavé jeden pár koleje)?

0/0
4.8.2015 16:01

V82í97t 76B91r27z22o86b17o53h64a83t62ý 7400502293441

Mýlíte se, lidi nechápu a Vy ostatně také ne. Dráhy to není jen ČD, ČD je v dnešní době už téměř jenom dopravce  a rozhodování o tom, kdo může zastavit nebo nesmí není ani tak na ČD, jakožto spíš na SŽDČ, takže ČD i když by třeba zastavit chtělo, tak nemůže. Na druhou stranu, když zastaví, tak případné zpoždění není jen na jednom vlaku, ale projeví se na celé trati, což jsou zase komplikace jinde.

+2/0
4.8.2015 16:08

A49l19a56n 25Ř64e23p13k28a 4285826

Drahám předávání informací nechybí, na cd.cz/mimo je vše potřebné a včas, průvodčí ke stejným datům má určitě přístup ve své POPce. Facebook je jen další komunikační kanál navíc a taky bonus pro lenochy, co se desetkrát po sobě zeptají na to samé a neumí si to najít třeba právě na webu v mimořádnostech :)

+7/0
3.8.2015 18:22

O45l70d74r84i26c12h 10P44o83l18a 4140450331322

CD jdou do zhave novinky zvane internet pohlave. Jen tak dal

0/−11
3.8.2015 15:24

R97a36d53e42k 46J76a74n65a51t97a 9405476924532

To jste zaspal, internetový prodej jízdenek zavedly ČD už v roce 2005.

http://www.zelpage.cz/zpravy/2065

+7/0
3.8.2015 15:42

J35a69n 94Ř57e73z44n76í25č42e68k 3481801623940

A platby kartou až někdy před pěti lety.

0/−3
3.8.2015 15:56

M66i21c40h14a84l 33H27r38u68š70o81v50s17k78ý 2296756536775

Pro srovnání: ČD u vlaků typu R a některých Os nenajdete klimatizaci a o čistotě se dá směle polemizovat, ŽSS v rychllicich čisto a klimatizaci. Osobní vlaky budou stejné. ČD místo rozdávání zlatých padáků by se měly věnovat kvalitě cestování.

0/−5
3.8.2015 15:14

K18a56r18e24l 23Ř55e70h88á55č81e93k 9842920641232

Kdyby v ČR jezdilo vlaků jak na Slovensku, tak nám na to pomalu stačí jen railjety a pendolina. Spočítejte si, kolik rychlíků mají na Slovensku a kolik jich jezdí u nás.

+5/0
3.8.2015 15:31

K79a97r40e67l 36Ř61e69h36á96č10e33k 9742320371962

Na facebooku sleduji už dlouho stránku České dráhy - omezení provozu a jsem s touto stránkou naprosto spokojen. Jsou zde aktuální informace z provozu, což se mi při cestování vlakem velmi hodí.

+4/0
3.8.2015 15:07

M95i65r24e69k 71Z16á86v52o96d83n42ý 7952777440448

Nemyslím si, že by přibylo stížností. Ti, kdo si chtějí stěžovat, tak si stěžují na neoficiálním profilu ČD, který vypadá jako oficiální. Nic se nezmění.

+4/0
3.8.2015 14:37

P83a76v27e36l 36K79r88á18l 5260269484298

Přeji odpovědným zaměstnancům hodně sil hlavně na začátku, kdy budou muset desítkám lidí vysvětlovat, že ČD opravdu nemůžou za stav kolejí a výluky. Protože dle rozhovorů a komentářů, které občas slyším při čekání na vlak, si to pořád hodně spoluobčanů myslí. Nejvtipnější jsou cestující soukromých dopravců, když hlásí, že jim regiojet/leo express přijel/přijede pozdě, protože české dráhy ;-D

+23/0
3.8.2015 14:26

P21e23t88r 79N48e60c57h84a37n69i32c91k17ý 7923556428830

No právě, já zaslechl, že Regiojet musí pouštět České Dráhy před sebe, protože jim patří koleje 8-o Myslím, že tohle bude vyžadovat hodně asertivity, ale dost odfiltroval ten fanouškovský neoficiální profil. Spíš aby byli schopni najít ty užitečné připomínky, protože tam určitě pubescentní šotouši budou psát proč někde nejezdí nějaká řada loko apod.

+5/0
3.8.2015 14:32
Foto

J93a64n 91V90a61l25a56l57í94k 6106269170576

znáte to jpp

+1/0
3.8.2015 14:35

P96e53t33r 85N74e38c17h13a92n45i29c58k16ý 7243546358290

hmm..asi ne

0/0
3.8.2015 14:40

M43i34c55h34a32l 60H55r38u58š97o42v32s52k59ý 2406766796715

Koleje patří SŽDC.

0/0
3.8.2015 15:18

P78e67t31r 27N26e34c80h10a29n71i41c54k11ý 7113326758660

Nepochopil...

0/0
3.8.2015 16:17
Foto

J91a61n 32V74a91l76a57l26í40k 6746799500846

no protože asi neví že ČD nejsou SŽDC

+1/0
3.8.2015 14:33

J88a80n 36W51i75e66s97n26e17r 1313522314416

Netrvalo dlouho a parta fanatickych obdivovatelu CD dorazila :-D

0/0
3.8.2015 14:13

A83d95a14m 95K40r10ů76ž92e47l25a 7567969852892

Konečně něco, co bude u prospěchu věci. Odezva je pro ně důležitá, ať pozitivní či negativní.

+5/0
3.8.2015 14:12

M73i11c85h59a10l 59P43a82v59l28á58t 9353643774499

No asi pro ne zas az tak dulezita neni, kdyz "uz" v polovine roku 2015 objevili FB.

0/−2
3.8.2015 15:44

M83i39r79o52s60l92a60v 21J43a43n79o72u90š50e65k 9784541887

Článek je tu pár minut a už tu všeználci kritizují ČD. Uvědomte si, že je to obří kolos a řídit jeho chod není žádná sranda. To že se jezdí místy v horších vlacích a ČD pořádně nevydělává je dáno především 40-ti lety komunismu  a 20-ti lety postkomunismu. Kvalita vlakových souprav se od 50-60. let nezměnila. Také si uvědomte kolik platíte za lístek v Německu a kolik v Česku a že vlakové soupravy stojí všude stejně. Kritizovat je jednoduché, ale dělat něco pro zlepšení už se nikomu moc nechce.

+15/−2
3.8.2015 14:07

P75e33t24r 31N71e52c71h96a10n46i84c47k15ý 7443986528630

Pokud si někdo myslí, že jsme na tom špatně, ať srovnává se zeměmi, které 40 let komunismu zažili. 1. Slovensko: Několik novějších souprav, ale procentuelně mnohem více zrušených tratí, jízdní řád v jakémsi polotaktu, kdy rychlíky jezdí jakž takž pravidelně na hlavních tratích a osobní vlaky často mají jízdní řád jak noty na buben a obsluha mnoha zastávek je fakt prachbídná. Infrastruktura je dobrých 10-15 let za námi, bratislavské hlavní nádraží ještě o 20 let vzad. 

2. Polsko: Zdecimovaná infrastruktura ještě z dob Pruska, vlaky jezdí naprosto náhodně a neuspořádaně, přípoje téměř nejsou, chaotické rozdrolení na tucet společností po celé zemi dokonale stíží jakékoli plánování a nákup jízdenek, mimo hlavní trasy jedou vlaky i průměrnou rychlostí 20kmh, provoz je absolutně neekonomický a nesystémový. Prostě odněkud vyjede osobák a jede přes celou zem. Do toho chaosu pustili pendolino, které je 5x dražší než zbytek vlaků a tváří se jako nóbl vlak na který průměrný sedlák stejně nemá a většina bohatších už prostě auto pořídila a železnici považuje za muzeum komunismu, což tam skutečně je...

+10/0
3.8.2015 14:39

V84á76c53l35a95v 22H88o51s25c29h 8866528412931

frustrovany lid s malymi platy se potrebuje vyvztekat :-). Ja byl o vikendu vlackem Praha-Trebon-Praha a jako ok, cesta tam dobytcakem bez 230V, zpatky novejsim vagonem s 230V, takze neco jsem si uzil, neco min :-). Jinak to jelo nacas, zensky fajn obleceny, cerveny satky, cepice, jeden typek byl srandovni byl oblecen civilne a duveryhodne moc nepusobil.

+3/−2
3.8.2015 14:00







Najdete na iDNES.cz