- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ČSSD tlačí, na vítěze nového systému, má asi jasného favorita. Jo, tato strana má bohaté know how.. Nikdo by neměl ministrovi takhle do toho kecat bez řádného konsenzu odborníků. A na dvojky a trojky by měl platit plošně zákaz vjezdu kamionů s výjimkou "dopravní obsluhy". A řádně hlídat, a pokuty pořádný, aby se to hlídání zaplatilo a vyplatilo. To by stát vydělal víc než zvýšením mýtného. Když potkám na dvojce šňůru kamionů, tak mám vztek nad neschopností naší vlády.
Naopak mělo dojít ke zlevnění mýta na rychlostních komunikacích a všude tam, kde se dneska vybírá, a mýto na silnicích 2. a 3. tříd by mělo být vyšší. Jedině tak se dá zabránit , aby kamiony neničily lidem život ve městech a malých obcích. Jenže k tomuto je dosavadní systém absolutně nevhodný a zastaralý.
Před pár lety se to zdálo jako nemožné ... v době digitální revoluce dávat přednost sledování aut jenom mechanicky průjezdem skrze ohyzdné ocelové konstrukce
s tím, že se díky té nemotornosti vytvoří dokonce dlouhodobý monopol na hlídání
s pevnou cenou.
Ale Rakušanům se to povedlo a asi to již uhájí i na dalších deset let..
Povedl se jim totiž nyní mistrný mezinárodní ekonomický tah.. jejich pracovníkům se podařilo zajmout i našeho ministra dopravy.
Teď jde už jen o to, jakým menším podílem se na tom tunelu na náš státní rozpočet budou participovat aspoň nějací vybraní Češi.
Vzhledem k tomu, že náš pan "Ťuk" asi ani neví která bije (ale možná že povrchní hodnocení podle výrazu tváře je moje chyba), bych si spíše tipl , že z hlediska participace to má všechno pod palcem jeho partajní šéf pan Babiš.
A že ten se v tunelech na státní rozpočet dobře vyzná je naprosto jasné!
MOZNA PREMIE KTERE SE POLITIKUM VYPLACI BY POMOHLI NAHRADIT TO MYTNE
Mohli by zpoplatnit i vzduch, který dýcháme, modré nebe nad hlavou a déšť bych dala s přirážkou :)
Zpoplatnění všech silnic mělo být už dávno. I ta poslední okreska stojí peníze a ničí se daleko rychleji. Že není tak kvalitní pro náklaďáky aby platily jako na dálnici? Tak ať po ní nejezdí, všichni to uvítají.
A na co že tedy platíme základní daně?
Vtipný - jestli tady někdo chce preferovat jeden systém, tak je to Ťok se svým plánovaným tendrem až na 7 let, který umožňuje pouze stávající systém Kapch. Takže mi to trochu připadá, že zloděj křičí chyťte zloděje
Takhle to dopadá, když nevíme co chceme a neumíme definovat přesné zadání ještě před tím, než se cokoli dostane do médií a lobisti začnou tlačit.
Nebojte se, že by nevěděli co chtějí. Jen Vám to nemůžou do zpráv napsat.
Jak by bylo všechno jednoduché, kdyby žádné mýto nebylo. Mýto je středověký vynález.
Mýto a odpustky. Středověký vynález ve službách únie.
Ani ten ministr neumí číst. Sobotka řekl něco jiného než na co Ťok reaguje, Je to jeho hra a měl by proto hned odstoupit. Skvělý manažer Skansky? Blbost. Na buben jí přivedl. A nyní tohle dělá s ministerstvem. Kdy už konečně budou ministři lidi co něco vědí? A co se týká mýta. Každý kdo jezdí mimo dálnice přeci ví, že řidiči kamionů mnohdy (a popravdě ne teda všichni) raději než aby platili a snižovali si svojí vejplatu jedou po těhle jinech silnicích. A mě jako řidiče to tedy zlobí. Takže když se zpoplatní pro kamiony i tyhle silnice nemám s tím problém.
Když se dívám na stojící D1 oběma směry u Brna chápu ty co jedou po okreskách.