- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krásné.
Ta fialovo-bílá na zelené trávě je krásná.
Nejde náhodou o ruskou společnost?
Jistěže jde. Stačí se podívat na výpis o OR (společnost se jmenuje Aircraft Industries)
No tak super. Jen ať se daří. Letadla miluju a tomuhle přeju, ať se dobře prodává.
To je krásný budulínek Snad se s ním někdy proletím.
A co že jsou to ty motory GE H85 zač? Žádná amerika, ale nová verze původního motoru Walter, jen už pod jinou značkou :)
Tak to vůbec ne. Je kompletně předělaný kompresor, vstupní ústrojí a celá regulace a řízení. Bez GE by to Walter nezvládnul.
Držím jim palce. Oproti Aeru a jejich vzdušných zámcích co nikdo nechce je tohle rozumný nápad. To že česká firma dokáže vyvinout a vyrobit letadlo je jedna z věcí co náš průmysl drží mezi nejlepšími. Jen tak dál.
Aero dela i spoustu jinych veci, ktere nejsou tak efektni, ale nekdo je rozhodne chce.
Gratulace . . . . . (Teď už jen zbývá počkat komu bude vadit, tak jako v případě "Evektor" ? ! ? ! )
Evektor dojel na megalomanství generálního ředitele Růžičky. Měli zůstat u malých letadel a nepouštět se do projektu EV-55, kterým jen cucali granty z MPO a poté z TAČR. Nezvládli ani zahájit sériovou výrobu VUT-100.
To je dobře takových výrobků by ČR potřebovala víc a víc.
Třeba konečně přijde i čas oprásit 610ku...
L-410 se hodne prodavala do rozvojovych zemi, hlavne do Afriky. Tam si vsak hodne poskodila povest vysokou nehodovosti. Velke usili bylo vynalozeno prodat je i do Brasilie. Tam hned nekolik z tech, co tam byly na zkousku, taky havarovaly. Takze to opet nevyslo. L-410 ma totiz neprekonatelneho konkurenta ve sve tride. Je jim kanadsky Twin Otter. Hotovy nezmar!