- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A protože Jančura nejezdí u nás v závazku veřejné služby a nikdo si ho tak neobjednává, tak nás může vozit v tom v čem vozí.. viz.nedávný článek A to má přitom jen pár vozů proti drahám a ani si neumí ohlídat 100% kvalitu :D
A to je jeho chyba? On zájem měl (ostatně kdo by neměl zájem o kšeft, na němž nelze prodělat, neboť mínusy doplatí daňový poplatník), ale kraje to viděly jinak...
MD by se mělo spíše snažit dostat do vlaku "státní policii" místo více méně bezmocných pracovníků bezpečnostní agentury placené ČD plnících spíše funkci strašáka do zelí ...
Minulý týden jsem coural po Srbsku - tam jedou v každém vlaku dva policisté v plné zbroji ...
To je pěkná blbost pokutovat státní firmu která nemůže za lidi kteří jsou hovada a graffiti bych z venku nechal vylepšuje to kolikrát design vlaku a ty tagy a rytiny uvnitř to fakt nemá cenu řešit -neverending story
Vylepšují design vlaku? A přestříkaná okna vylepšují zdevastovanou krajinu?
A to tu ještě nejsou fotky toho bordelu na WC, a to nemluvím jen o zahnilé špíně a páchnoucí moči snad i ze stěn..
Pokutování ČD za graffiti je sice nespravedlivé, ale účinné. Ve státech, kde se tak neděje, je hlavně odstraňování gr. liknavé a vlaky jezdí příšerně zmalované. Na dopravci záleží, jestli hned odstraní. Pokud stát současně nerezignuje na svůj díl odpovědnosti (policejní prevence), dá se i souhlasit.
Je to boj s větrnými mlýny, doslova Sysifofská práce - odstraňovat čmáranice...
a taky je to určitě až MOC nákladné ... Kdyby bylo aspoň možno viníky exemplárně ztrestat?!