Diskuze
V Česku je poprvé více než pět milionů aut, třetina jsou škodovky
Děkujeme za pochopení.
R38o33m37a50n 67J33e21s95c45h83k95e
Máme sice hodně aut ale na silnice se dnes pomalu nevlezeme. Auto mám 19 roků Feldu a jezdím po okrese. Do práce jezdím vlakem do Brna. Kolik z 5 mega aut stojí ? Nové auto v elektrice mne moc neláká. Při čelním nárazu ani airbagy nepomůžou.
Nové auto plus platit pojištění. Spíše slušnou ojetinu. Nebo Daciu.
B79r38o58n74i37s92l98a90v 21G31a15b69r89y88š
Máte plus za uvědomění si, že se na ty silnice fakt nevlezeme.
P52a44v23e77l 13Š21e20d78l41b92a48u91e14r
Zase si sypeme písek na hlavu, ze máme stará auta... Že by lobbing výrobců a dovozců? Třeba na dovolené v Itálii mně tamní auta připadala starší, než u nás a fungovalo to. Panda 4x4 z osmdesátých let žádná výjimka a bez potíží...
M26i95c69h62a73l 88H44i30r56k49a
Průměr je hezká věc, ale stálo by za to rozklíčovat vozy do věkových skupin. Takový 50letý veterán mi okamžitě "zruší" 9 nových aut na šestiletá .....
D26u12š31a79n 76P44e63š81e75k
Naprosto přesné.
Mám 3 Moskviče (2x 1977, 1x 1990) a jednu ameriku (1980), vše na bílých číslech, takže typický přestárlý vozový park.
Na běžné ježdění sice máme novější auto, s těmi staroušky jezdíme jenom občas o víkendech, na srazy a pro radost, ale statistika křičí "Hrůza, češi mají přestárlý vozový park!".
R87o73m29a35n 82K34o33z98e94l
Co by ředitel sdružení asi řekl na můj vůz z roku 1994....jenže až na pár pupenů vypadá jak nový a na tachometru pouhých 116 tisíc, tak na výměnu to ještě není.
M93a71r60t11i88n 40S11e96d38o65n25a
20 let stare auto melo problem s bezpecnosti uz v dobe sveho vzniku, natoz dnes. Nechtel bych s takovym autem jezdit, pokud nejde o limuzinu (ta by mohla naraz vydrzet).
T38a60d48e51á80š 71K94o43l97o96m84ý
No nemyslím si že jsme na tom nějak špatně. Auta přeci nejsou rychlovarný konvice aby se po 2 letech vyhazovali... Já mám ještě Felicii kupovanou v AAA nějakých 6 let zpátky a pořád funguje v pohodě a doufám že dlouho ještě bude...
M15a56r18t80i56n 51S64e56d89o68n49a
Auta se sice po 2. letech nevyhazuji, ale spotrebni zbozi to je. Jinak firmy bezne meni vozovy park po 2. letech.
P34a57v33e55l 62O76d85r14a75z24i61l
Stáří aut neni rozhodující. Lobby automobilek si vynutila nesmyslné euro x normy, ale už před jejich zavedením některé automobilky dobrovolně jako součást marketingu snižovaly emise škodlivin.
Co se moc neřeší je vypouštění CO2, víření prachu, obrušování pneu a brzd. To záleží především na ujetých vozokm, a tu narážíme na moderní ježdění pro noviny do stánku na rohu.
M89a74r43e82k 52C36h98v60o73s63t25e55k
Mám klasiku starou 15 let. Čtyři dráty doředu a čtyři dozadu, kvúli světlům. Zkrátka auto bez mozku. Nemám zájem, kvůli statistiky, kupovat si auto každých pět let. Po pěti letech tyhle šlupky budou větší vraky, než ty staré poctivé kovářké práce.
V34l54a88d57a 18S72i84m26o31n69i20k
Ještě by možná stálo za úvahu vzpomenout na bezpečnostní parametry vozů před 15 lety.
V92l56a25d41a 65S22i91m19o29n53i65k
Autor asi nemá cit pro to, co by znamenalo, kdyby měla auta v průměru věk něco málo přes 10 let, jak naznačuje jedna z prvních vět článku. Nakonec z něho vyleze info 14,7 roku, což je ekvivalent Kovošrotu ...
J43a46k73u98b 38V56a39l94e84š
Já mám 12 let staré RS od Fordu s nájezdem pod 100K a jako šrot mi to moc nepřipadá
L18u12c97i11e 73E28d76m40o89n96d39s30o63n
Tak mít auto je bezva. Tomu pohodlí, a nezávislosti se nic nevyrovná. Až do momentu, kdy po vašem úrazu hlavy bude někdo z rodiny muset 2x týdně odřídit 500 km jedním směrem, pokud chcete na nejbližší poúrazovou terapii, abyste znovu začali chodit/mluvit. Neboť žádná hromadná doprava tu neexistuje, a výstavbu přímější, kratší cesty blokuje původní obyvatelstvo kvůli duchovi medvěda. Zkrátím to, ta rodina to vzdala.
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Tesla hlásí pokles tržeb i zisku, urychlí výrobu cenově dostupnějších vozů
Čistý zisk amerického výrobce elektromobilů Tesla v prvním čtvrtletí letošního roku klesl o 55...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...