Diskuze
Rostoucí ekonomika jako problém: dopravní firmy musí odmítat zakázky
Děkujeme za pochopení.
J22i21ř73í 74P29o75l83í12v49k55a
Já myslím že sice je hezké jak tu někdo rozebírá jízdu kontejnerů vlakem,ale neuvědomujete si že plno firem za prvé nestíhá nebo prostě nevyrábí napřed a vyrobené zboží se zrovna do toho Hamburku vozí přímo k lodi která jej dopravuje dál..Největší devizou kamionů je čas...Vlak než se naveze,naloží,připraví dokumentace tak do druhého dne kontejner vlak prostě nedopraví...A plat řidiče kamionu by měl začínat na 80000,- kč A hned vysvětlím proč...Řidič musí znát předpisy všech států ve kterých se pohybuje,musí být schopen v jazyku té země ve které nakládá si domluvit nakládku,vykládku či vyřešit jakýkoliv problém,dále má zodpovědnost za vozidlo,které ne zřídka kdy přesahuje 40 tun což se dá považovat za zbraň hromadného ničení...Dále musí znát a dodržovat veškerá nařízení a paragrafy,které se přepravy týkají,musí se zúčastňovat každoročně povinného školení řidičů,psychologických testů atd.Řekněte mi prosím jeden jediný příklad nějaké-jakékoliv pracovní příležitosti, která podstupuje tolik školení,nařízení a paragrafů...Já se vám tady osobně klidně omluvím Dále mi ukažte koho z vás někdo pokutuje za to, že že jste byli nuceni zůstat v práci o půl hodiny déle protože jste něco nestihli a to až 28 dní zpětně???Lidi zamyslete se dál nad jednoduchou otázkou ke kterému globusu či jinému hyper-super marketu jsou koleje, po kterých se tam dopravuje vše co tam při vašem shopování v neděli odpoledne nakupujete...Myslete hlavou díky a hodně zdaru všem
R40i51c96h47a66r74d 60L51e27s69k70l80ý
Myslím si, že takových zaměstnání je spousta a rozhodně ti lidé nemají 80 000,-
Každý lepší technik ve strojírenství, nebo chemické výrobě má podobnou zodpovědnost za stroje, je pokutován za prostoje, musí absolvovat školení. Lékaři a zdravotnický personál - celoživotní vzdělávání, zodpovědnost za lidské životy. Hasiči - riskují dnes a denně, musí být řádně proškolení, pokud chybují, umřeš. Policisté... a můžu pokračovat.
Neřekl bych, že řidiči kamionů mají lehké povolání, to ani náhodou. Ale 80 000,- ? Neblázni, je to jen kulatá lopata.
F78r88a12n62t14i62š73e32k 50L11u57p60e77n50s
A co takhle zboží z fabriky dovést jen na nejbližší nádraží, nebo překladiště kontejnerů a přeložit na vlak ? Jeden řidič se může za 8 hodin otočit s kamionem třeba 8 krát. To pak může každý den odfrčet 8 kontejnerů třeba do Hamburku a není potřeba 8 řidičů kamionu. .... Do vlaku se vejde cca 50 velkých kontejnerů. Jeden kontejner = jeden kamion = jeden řidič !!! A vlak s 50 kontejnery odveze 1 strojvedoucí !!!! A hned máte 50 řidičů, kteří momentálně chybí .......
P76e70t30r 19Š25t28ě78p
Máte nějakou představu, jak se organizuje kombinovaná přeprava, jak dlouho předem je potřeba zajistit vlak atd.? Zjevně ne... Navíc u nás není firma, která by sama vytížila více, než pár vagónů týdně.
V43á52c54l62a63v 40M94á83c90h39a
A co kdyby se pro přepravu zboží používala železnice, lodě....
P88e92t84r 91A51s20c49h68e18n92b40r48e28n62n78e88r
Problém je v nepružném trhu práce. Firma nemůže dočasně nabrat a pak zase propustit zaměstnance, nebo jim zvednout mzdu a až bude méně práce, tak ji zase snížit...
P53e19t45r 45A56s10c49h31e77n47b58r70e85n49n63e79r
Sorry, předchozí příspěvek se mi nezobrazoval, tak jsem to napsal zjednodušeně znova
P19e42t41r 26A39s35c36h32e12n85b54r70e10n56n65e38r
Problém je v nepružnosti mezd a trhu práce. Firma by klidně i teď přidala, ale jen dočasně s tím, že když práce bude míň, plat zase sníží zpět.
Nebo by člověka přijala, ale s tím, že bude propustitelný, kdyby práce zase nebyla.
L53a63d24a 14N61o77v81a67k
realita je taková, že jsou dopravní společnosti neustálým tlakem na slevy dotlačeny na pokraj rentability..., těžko se za takových podmínek hledají zaměstnanci a to je také podstatným důvodem odmítání zakázek.. Nikoliv to, že by bylo práce dvakrát tolik, ale nikdo jí nechce zaplatit...
L38u59k38a85s 31N62e58m28e81c
A kdo je vsechny mutil pristoupit na ty nizke ceny? Podkopaly si pod sebou vetev samy.
K43a70r54e77l 31Č31e81r29n20ý
Jenom v Evropské unii je 25 miliónů nezaměstnaných - spousta z nich je ochotna cestovat za prací. Navíc hned poblíž je spousta států s dalšími nezaměstnanými (např. Ukrajina, Srbsko, ....) . Takže v nedostatku lidí to nebude.
N13i81k58o56l88a 60Č52e71c75h
Firma, která se bojí přidat zaměstnancům a musí kvůli tomu odmítat zakázky, je zralá na zkrachování.
Ř20e31h69o34ř 13V85l41a49s28á78k
Je mi jasné, že takovou věc nemohou páni dopravci říci do novin, ale doufám, že řidiči v rámci té své "drzosti" také dostávají odvahu říci věci jako:
- "nepojedu přetížený"
- "nepojedu trasu, kterou nelze v daném čase při dodržování předpisů stihnout"
a podobně.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí
Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...
Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává
Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...
Z Prahy do Bulharska a Rumunska z druhého terminálu. Země vstupují do Schengenu
Od neděle 31. března se bude do Bulharska a Rumunska létat z druhého terminálu pražského Letiště...
Obchody: Předpověď na Velikonoce láká ke grilování, stouply i nákupy zmrzliny
Příznivá předpověď počasí na Velikonoce zvedá poptávku po surovinách na grilování, jako jsou...