Diskuze

Rostoucí ekonomika jako problém: dopravní firmy musí odmítat zakázky

Je to paradox. Ekonomové udělali tlustou čáru za krizí, zakázky se firmám jen hrnou, ale dopravcům to dělá větší vrásky na čele. Dlouhodobě nemají koho posadit za volant a s rostoucí ekonomikou se problémy jen zhoršují. Firmy dokonce musí odmítat zakázky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já myslím že sice je hezké jak tu někdo rozebírá jízdu kontejnerů vlakem,ale neuvědomujete si že plno firem za prvé nestíhá nebo prostě nevyrábí napřed a vyrobené zboží se zrovna do toho Hamburku vozí přímo k lodi která jej dopravuje dál..Největší devizou kamionů je čas...Vlak než se naveze,naloží,připraví dokumentace tak do druhého dne kontejner vlak prostě nedopraví...A plat řidiče kamionu by měl začínat na 80000,- kč A hned vysvětlím proč...Řidič musí znát předpisy všech států ve kterých se pohybuje,musí být schopen v jazyku té země ve které nakládá si domluvit nakládku,vykládku či vyřešit jakýkoliv problém,dále má zodpovědnost za vozidlo,které ne zřídka kdy přesahuje 40 tun což se dá považovat za zbraň hromadného ničení...Dále musí znát a dodržovat veškerá nařízení a paragrafy,které se přepravy týkají,musí se zúčastňovat každoročně povinného školení řidičů,psychologických testů atd.Řekněte mi prosím jeden jediný příklad nějaké-jakékoliv pracovní příležitosti, která podstupuje tolik školení,nařízení a paragrafů...Já se vám tady osobně klidně omluvím Dále mi ukažte koho z vás někdo pokutuje za to, že že jste byli nuceni zůstat v práci o půl hodiny déle protože jste něco nestihli a to až 28 dní zpětně???Lidi zamyslete se dál nad jednoduchou otázkou ke kterému globusu či jinému hyper-super marketu jsou koleje, po kterých se tam dopravuje vše co tam při vašem shopování v neděli odpoledne nakupujete...Myslete hlavou díky a hodně zdaru všem

0 0
možnosti

Myslím si, že takových zaměstnání je spousta a rozhodně ti lidé nemají 80 000,-

Každý lepší technik ve strojírenství, nebo chemické výrobě má podobnou zodpovědnost za stroje, je pokutován za prostoje, musí absolvovat školení. Lékaři a zdravotnický personál - celoživotní vzdělávání, zodpovědnost za lidské životy. Hasiči - riskují dnes a denně, musí být řádně proškolení, pokud chybují, umřeš. Policisté... a můžu pokračovat.

Neřekl bych, že řidiči kamionů mají lehké povolání, to ani náhodou. Ale 80 000,- ? Neblázni, je to jen kulatá lopata.

0 0
možnosti

J25a88n 82N88o14v72á87k

17. 8. 2015 10:07

příležitost pro české dráhy, tak se ukažte ;-)

0 0
možnosti

A co takhle zboží z fabriky dovést jen na nejbližší nádraží, nebo překladiště kontejnerů a přeložit na vlak ? Jeden řidič se může za 8 hodin otočit s kamionem třeba 8 krát.  To pak může každý den odfrčet 8 kontejnerů třeba do Hamburku a není potřeba 8 řidičů kamionu. .... Do vlaku se vejde cca 50 velkých kontejnerů. Jeden kontejner = jeden kamion = jeden řidič !!! A vlak s 50 kontejnery odveze 1 strojvedoucí !!!! A hned máte 50 řidičů, kteří  momentálně chybí .......

1 0
možnosti

P76e70t30r 19Š25t28ě78p

14. 9. 2015 9:15

Máte nějakou představu, jak se organizuje kombinovaná přeprava, jak dlouho předem je potřeba zajistit vlak atd.? Zjevně ne... Navíc u nás není firma, která by sama vytížila více, než pár vagónů týdně.

0 0
možnosti

A co kdyby se pro přepravu zboží používala železnice, lodě....

2 0
možnosti

Problém je v nepružném trhu práce. Firma nemůže dočasně nabrat a pak zase propustit zaměstnance, nebo jim zvednout mzdu a až bude méně práce, tak ji zase snížit...

2 1
možnosti

Sorry, předchozí příspěvek se mi nezobrazoval, tak jsem to napsal zjednodušeně znova

0 0
možnosti

Problém je v nepružnosti mezd a trhu práce. Firma by klidně i teď přidala, ale jen dočasně s tím, že když práce bude míň, plat zase sníží zpět.

Nebo by člověka přijala, ale s tím, že bude propustitelný, kdyby práce zase nebyla.

2 0
možnosti

D59a82v66i15d 33P30e80t87r

15. 8. 2015 23:08

Tak se vžijte do toho člověka.

0 0
možnosti

L53a63d24a 14N61o77v81a67k

14. 8. 2015 12:32

realita je taková, že jsou dopravní společnosti neustálým tlakem na slevy dotlačeny na pokraj rentability..., těžko se za takových podmínek hledají zaměstnanci a to je také podstatným důvodem odmítání zakázek.. Nikoliv to, že by bylo práce dvakrát tolik, ale nikdo jí nechce zaplatit...

4 0
možnosti

L38u59k38a85s 31N62e58m28e81c

14. 8. 2015 13:52

A kdo je vsechny mutil pristoupit na ty nizke ceny? Podkopaly si pod sebou vetev samy.

2 1
možnosti

Jenom v Evropské unii je 25 miliónů nezaměstnaných - spousta z nich je ochotna cestovat za prací.   Navíc hned poblíž je spousta států s dalšími nezaměstnanými (např. Ukrajina, Srbsko, ....) . Takže v nedostatku lidí to nebude.

1 0
možnosti

N13i81k58o56l88a 60Č52e71c75h

14. 8. 2015 11:53

Firma, která se bojí přidat zaměstnancům a musí kvůli tomu odmítat zakázky, je zralá na zkrachování.

10 3
možnosti

Je mi jasné, že takovou věc nemohou páni dopravci říci do novin, ale doufám, že řidiči v rámci té své "drzosti" také dostávají odvahu říci věci jako:

- "nepojedu přetížený"

- "nepojedu trasu, kterou nelze v daném čase při dodržování předpisů stihnout"

a podobně.

14 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí

29. března 2024

Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...

Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává

29. března 2024

Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...

Z Prahy do Bulharska a Rumunska z druhého terminálu. Země vstupují do Schengenu

29. března 2024  8:56

Od neděle 31. března se bude do Bulharska a Rumunska létat z druhého terminálu pražského Letiště...

Obchody: Předpověď na Velikonoce láká ke grilování, stouply i nákupy zmrzliny

29. března 2024  8:35

Příznivá předpověď počasí na Velikonoce zvedá poptávku po surovinách na grilování, jako jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!