Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Emirates plánují nejdelší linku světa, Dubaj-Panama potrvá 17,5 hodiny

Dubajská letecká společnost Emirates plánuje zprovoznit linku Dubaj-Panama. Bude to nejdelší nepřerušený let, jaký kdo v současnosti nabízí. Potrvá 17 hodin a 35 minut a překoná i nynějšího rekordmana dlouhého létání. Tím byla australská společnost Qantas, která zajišťuje spojení mezi australským Sydney a americkým Dallasem. Let trvá skoro 17 hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G80e89o77r92g 32K50o17m43b54e69r40e58c 9654471486391

Lufthansa a Air France pripravuji s A350 prime lety do Sydney a Melbourne. Zrejme uz od pristiho podzima.

0/0
15.8.2015 18:39

A61n10t26o16n66i72n 90B57l39a84z23e40k 4608422807421

Jeste ze tam litaji s Boeingem. A Airbusem bych se jim na to vyprd.R^

0/0
14.8.2015 23:53

M67i50c10h63a32l 70M45i30l38l76e81r 9756392579722

duvod?

0/0
16.8.2015 10:12

M57i79c51h93a49l 58M22i73l79l72e71r 9356592589582

mimochodem Qantas leta Sydney- Dallas, v soucasne dobe nejdelsi let na svete, s A 380.

0/0
16.8.2015 10:16

S14e69i55d10l 97P33e65t15r 1701201105624

Jau, jau ..:-(

Stačilo mi Londýn - Bombaj -Sydney, obě etapy cca 12,5 hod a lez jsem z toho málem po stropě a pak se 3 dny dával dohromady ...:-/

0/0
14.8.2015 19:34

M83i94c36h69a29l 61M13i47l10l12e69r 9336622269552

s cim jsi letel pres Bombaj?

Mezi Londynem a Sydney je nejlepsi letet pres Dubaj / Abu Dhabi nebo Singapore/ Hong Kong s Qantasem, Emirates, British Airways, Etihad, Singapore Airlines, Cathay Pacific, ev. jejich kombinacemi To mas radove jednu 14hodinouvou streku a jednu priblizne 7 1/2 az 8 hodinovou.

0/0
16.8.2015 10:28

P14e20t95r 64D56o66k50t31o26r 8808530136111

no to bych se ukousal nudou, 17 hodin na jednom sedadle mezi 100 dalšíma lidičkama? jeden prdí,druhej chrápe,třetímu smrděj nohy, dejte pokoj

+1/−3
14.8.2015 17:12

L79u52k70á82š 53T50o63m79a19n 1871402322

mate stesti ze vy nepoletite ;-D

+3/0
14.8.2015 17:39

P87e39t51r 65D18o10k94t62o41r 8518530646481

no hlavně že ty desetkrát za rok

+1/0
14.8.2015 18:28

M58i72c97h71a22l 61M20i80l30l28e57r 9666322829732

"mezi 100 dalšíma lidičkama?"

 Je videt, ze nikam neletas. Ani jednou za rok.;-D

0/0
16.8.2015 10:30

M83a77r60e68k 42Š83i46m78o20n 2974387518128

No pořád to ještě není tak daleko, aby se dalo létat "asymetricky"- zpátky po opačné polokouli než tam.

0/0
14.8.2015 17:01

M46a91r79i56e 18O50h11l96í98d41a60l24o41v60á 1747760401842

Dobrá zpráva pro spotřebitele, horší však už pro servušky.

0/−1
14.8.2015 15:29

M86a80r47t95i19n 68V79á79c69l97a14v 3654868743820

Co??

+1/0
14.8.2015 16:14

M10i82c91h75a54l 29M40i12l26l75e36r 9596712439522

proc?

Na dlouhych letech se posadky stridaji behem letu, jak v kabine, tak v kokpitu.  Letadla maji prostory s lehatky pro odpocivajici posadku.

+1/0
16.8.2015 10:31

P85a64v77e47l 62V74e71t61e15š97n19í21k 7415418265287

Máte pravdu: Singapur-NY ukazuje 15.5 tisíc km (http://goo.gl/VR4hbG).

Sydney - Dallas 13815 km (http://goo.gl/MKbrfZ). Dubai-Panama 13832 km (http://goo.gl/wB8jf6).

Ale to neznamená, že Singapur - New York je trvá déle. Jak tak koukám, tak to létá skoro přes pól. Dubai - Panama poletí proti jet-stramu, takže je to možná na čas delší?

0/0
14.8.2015 14:01

P70a62v19e75l 72V98e93t39e11š93n15í91k 7765778655637

To bylo dolů na příspěvek pana Mazůrka.

0/0
14.8.2015 14:02

L13u43k48a42s 31C44o88d27r 6318442390111

Neni. Precti si muj report, pripadne se podivej na 

https://en.wikipedia.org/wiki/Singapore_Airlines_Flight_21

0/0
14.8.2015 14:03

P82a67v34e14l 16V64e94t27e54š24n80í33k 7545128735627

18 a půl hodiny? To je .. ehm ... dlouho :-)

0/0
14.8.2015 14:08

P79a41v59e20l 92V26e44t62e74š62n25í37k 7245768535387

PS: To už by mohli zavést tuto - http://goo.gl/Hvp3cd - to by se mi líbilo...

+1/0
14.8.2015 14:09

V20a75l18e66r64i13e 18W18e53b61e56r47o47v30á 1872170627650

Tak to bude v economy class to správné sadomaso, jako v každé 777 na tak dlouhém letu. :-)

+5/−4
14.8.2015 14:01

M72i29c70h75a30l 51M17i23l21l89e30r 9416522909982

zvlast u Emirates, ktere maji v B777 konfiguraci sedadel  3-4-3, na rozdil od treba Singapore Airlines, ktere maji 3-3-3.

+2/0
14.8.2015 15:17

V52a18l77e57r45i52e 14W33e92b55e88r17o35v19á 1232160767880

To tam ještě bude lítat ta starší verze 777 

http://www.seatguru.com/airlines/Emirates_Airlines/Emirates_Airlines_Boeing_777-200_LR_3class.php 

A je zajímavé, že Emirates nemá ve svých letadlech třídu premium economy class, už vzhledem k tomu, že je zde často presentují jako luxusní leteckou společnost. :-)

0/0
14.8.2015 15:52

M92i87c46h74a53l 13M87i95l87l81e66r 9106392499652

premium economy je pro ne financne neatraktivni.

Jejich zakaznici, kteri chteji vyssi pohodli, si hrave zaplati business nebo 1. tridu a ze jich maji hodne.

0/0
16.8.2015 10:34

M27i16c77h96a17l 19M56i93l70l34e33r 9266282249662

nevim jak v Cesku, ale ve svete se premium economy vubec nepocita jako luxus, pouze jako "male prilepseni nad cattle class" (economy = "cattle class" =dobytci trida), protoze pasazeri dostanou o kousek vic mista v sedadlech. To je vsechno.

0/0
16.8.2015 10:37

J81a93k32u38b 83L31e63s25c88h20t70i97n10a 8440967678160

A haky je v tom rozdil? Sedadla sirsi nejsou akorat jsou sirsi ulicky. Navic emirates ma nehlepsi zabavni system na svete.

0/0
14.8.2015 15:54

A50n35t78o72n49i58n 82B25l90a38z64e96k 4198262707641

Prave ze sedadla klidne muzou byt vetsi a hlavne misto na nohy je dulezite

0/0
14.8.2015 23:52

M65i47c85h71a28l 83M33i82l48l22e85r 9556412149592

premium economy je sice o neco pohodlnejsi nez economy, ale neklasifikuje se jako luxus.

Proto mit tuto tridu v letadlech neni zadny dukaz, ze aerolinka je luxusni spolecnost.

0/0
16.8.2015 10:40

M63i34c26h83a27l 98M25i40l68l52e65r 9436712799102

tohle patrilo pod Valerii Weberovou

0/0
16.8.2015 21:08

M97i81c15h11a90l 27M35i13l50l13e48r 9166542659352

zvysene pohodli v premium economy nespociva v sirsich ulickach. Z tech pasazeri nemaji moc uzitku.

Nejenze je v PE mezi sedadly vetsi rozestup, ale sedadla jsou skutecne sirsi..

Napr. u Qantasu A380 je v economy rozestup 31 palcu, v PE  38 - 42, sirka sedadla v economy 17.5, u PE 19.5 palcu. (prevod: palce nasobit 2.54 na cm)

Proto je konfigurace sedadel v economy 3-4-3, zatimco v PE 2-3-2

http://www.seatguru.com/airlines/Qantas_Airways/Qantas_Airways_Airbus_A380_B.php

0/0
16.8.2015 10:49

R10a75d77e52k 18Č65o14s 3656166398488

Nějak si nedokážu představit, kdo by měl v sobě tolik masochismu, aby tohle absolvoval.

0/−3
14.8.2015 13:46

J63i67n72d12ř53i64c39h 81H78r23a75d40e15c77k58ý 6325359652902

každý, kdo rád létá;-)

+6/0
14.8.2015 14:01

M94a73r36t29i45n 21V77á46c79l33a30v 3394958453850

V business class bych to dal

+2/0
14.8.2015 16:15

M60a29r72e11k 49Š80i43m51o21n 2704697938978

Vlastníš flotilu lodí, nebo vlastníš nějakej drahej náklad na lodi v kontejnerech. Teď se v Panamě něco stane, nějak se to posere, nějaký papíry nesedí, chtějí to zadržet a nezbyde nic jiného než tam doletět. V takovém případě je přímá linka k nezaplacení.

0/0
15.8.2015 23:48

D38a42l34i97b87o57r 17C23h96l75u76p 5387262443924

docela by  mě  zajímalo kolik letušek Emirates je  opravdu z Emirates, kolik je  tam českých holek a jak taková práce vypadá. :-)

0/0
14.8.2015 13:41
Foto

J70i10r76i 95K17o84c48m61a86n 5489144719325

Palubní personál jsou normálně zaměstnanci Emirates. Pokud myslíte přímo místní, tak těch zjevně moc nebude, přeci jen lidí kteří chtějí dělat palubní personál mnoho není a u Emirates jde počet zaměstnanců na této pozici snad do pěticiferného čísla... pochází z celého světa. Stejně jako piloti. Čeští zaměstnanci samozřejmě bydlí v Emirátech, ubytování platí zaměstnavatel. Finančně to asi bude taky zajímavější byť klíčové spíše je, že se ten personál dostane do mnohých destinací, které lokální aerolinky nemohou nabídnout.

+1/0
14.8.2015 14:00

P71a86v47e12l 69E65s74k19a 7398318106627

rodily emiratane pracuji ve statni spravne, coz je prestizni zamestnani. Nepracuji ve sluzbach a pod. Emirates si zakladaji na tom, aby mely cabin crew z celeho sveta. Na lince do Prahy davaji pravidelne alespon 1 nebo 2 z palubniho personalu cesky mluvici atp.

+4/0
14.8.2015 15:10

P21e86t72r 70C65h86v51á14t65a23l 4942352750324

Ono je to trochu úmysl, něěkteré letecké společnosti chtějí mít  mezi personílem co nejvíc rodilých mluvčí.... takže třeba každá z patnácti letušek na palubě je z jiné země....  už si nepamatuji, kdo se tím chlubyl (asi právě Emiráti), že při dnešním letu je možné se domluvit 40 různými jazyky....R^

0/0
14.8.2015 14:10

M97i61r46o26s23l48a94v 30U74r91b14a54n 1656387951909

Tak v prvni tride u fly emirates by to bylo snesitelne :)

+2/0
14.8.2015 13:38

J11a44n 11Č85e77k62a47l 7979745604414

To se to fakt vyplatí? Když vezmu, kolik paliva musí na takovou trasu vézt...

0/0
14.8.2015 13:33

K11a65r83e45l 43W45a55t70z49k42o 9166337487266

Toho paliva by jistě spotřeboval mnohem víc než například s 3 mezi přistáními, protože při startu to žere podstatně víc. Nehledě na úsporu času potřebného na dotankování. Navíc se na každém letišti platí nemalé poplatky za použití letiště, obsloužení letadla a kdo ví co ještě.

+4/0
14.8.2015 14:02

O93l73d33ř74i45c22h 58S10t21a56r65ý 2399848315627

Přesně, pokud sviští v 10km v řidším vzduchu, tak to tolik 'nežere'

+3/0
14.8.2015 16:22

M59a59r48t59i10n 95N54o23v60o13t87n80ý 8925624542544

Návštěvu Panamy vřele doporučuji. Zejména San Blas a Bocas del Toro V

+7/0
14.8.2015 13:22
Foto

P72a61v52e70l 39M98a81r79t85i17n35e30k 9715855431343

Bejvavalo. Dneska je to už komerční záležitost. Kdysi se tam nešlo dostal jinak, než na lodi. San Blas byl ráj.

0/0
14.8.2015 14:47

O98l14d20ř57i84c69h 87S66t55a24r32ý 2779898975977

Ale letět do Ameriky přes Dubaj je jako se debat pravou nohou za levým uchem....

0/0
14.8.2015 16:23

M95i32c75h72a75l 39M75i89l97l16e76r 9296112249732

ne kazdy leta do Panamy nebo Ameriky z Evropy. Ruznym cestujicim se spojeni pres Dubaj hodi.

0/0
16.8.2015 21:13

L37u52k76a67s 19C17o28d30r 6558682510941

Pokud by nekoho zajimalo, jak to vypadalo na (dnes jiz bohuzel zrusene) nejdelsi pravidelne lince vsech dob (Newark - Singapur), kterou obsluhoval Airbus 340-500 v all-business class konfiguraci, tak tady jsem napsal malej report...

http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=8299

+12/0
14.8.2015 13:22

L85a69d20i24s34l71a84v 56U40r72b87a46n 4116335415439

https://www.google.cz/search?q=San+Blas+a+Bocas+del+Toro&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAmoVChMIjunc77yoxwIVxOkUCh1SvwCl&biw=1536&bih=732&dpr=1.25#imgrc=69en_QcuRc4PyM%3A  R^

0/0
14.8.2015 13:33

J28a18n 79M89a60z77ů93r31e63k 2258704548295

Nemam moc přehled ale Singapur-New York uz nelita?

0/0
14.8.2015 13:20

A64n66d65r56e18j 30R31ů55ž21i90č59k89a 6987495646

2 roky uz ne.

+1/0
14.8.2015 13:23

A67n30t36o45n28í81n 28S31v36o18b75o76d88a 7290634558

To by mi ciste odhadem, pokud by se letelo pres tichy ocean prislo kratsi, nez tyto dve varianty. Ale ted pisu pouze odhadu delky v kilometrech. Nerozumim oststnim okolnostem uz.

0/0
14.8.2015 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.