Diskuze

Samoobslužných pokladen pomalu přibývá, jejich boom však už skončil

Samoobslužných pokladen v českých supermarketech a hypermarketech přibývá, ale pomaleji než v minulosti. V Česku jsou jich stovky, využívají je především mladí. Řetězce tvrdí, že je mají spíš jako doplněk pro pohodlí zákazníků než pro úsporu peněz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U samoobslužných pokladen mi vadí, že si nemůžu zboží skládat rovnou do tašky, ergo se zdržím tím, že ho musím napřed poskládat na tu odložnou plochu a teprve po zaplacení celého nákupu ho mohu dávat do tašky. Časovou úsporu tedy pokladna bez obsluhy představuje jen tehdy, když mám pár věcí, na velký nákup ne.

0 0
možnosti
Foto

Však tyto pokladny jsou určeny pro malé nákupy...

0 0
možnosti

...v tesku me irituje to neustale kecani na samoobsluzne pokladne, hlavne to nactete kartu klapkart...

0 0
možnosti

byl to dobrý pokus, jak chtěly některé řetězce ušetřit ještě na pokladních... ještě mohly nakupující zapřáhnout nějak do doplňování zboží na regálech :-)

1 0
možnosti

Zrovna v čakovickém Globusu jsou samoobslužné pokladny dost nepraktické na rozdíl třeba od nedalekého Tesca.

0 0
možnosti
Foto

Já mám samoobslužné pokladny rád. V mojí bance musím splnit podmínku určitého počtu plateb kartou, takže vždy na začátku měsíce na samoobslužné pokladně zaplatím po jednom několik rohlíků a mám splněno (normální nákupy dělám s "vracecí" kredikou od jiné banky, která mi vrací 2 % z nákupů).

V Tescu jsem ale zjistil, že na samoobslužné pokladně nelze zaplatit částka menší, než 1 koruna, alespoň ne kartou. Takže prášek do pečiva za 80 haléřů samotný nekoupím :)

2 1
možnosti

J73a15n 63H28u24r22k40a

16. 8. 2015 0:55

po zkušenosti s Ukrajinkou v Globusu volání managera i ČOI (mimochodem ta tlustá jepice co nám nadávala do svoloče a duraků a dalších čehosi je tam pořád na rozdíl od jiných českých prodavaček které vyrazili pro banality jako dlouhé čtení nečitelného k´odu úsměvu atd. je tam stále) protože jsme koupili mix jogurtů a cukr v celém balení v akci se ozval řev až se ostatní zákazníci ohlíželi co se děje k nám se blížila tlustá lokomotiva s pěnou u huby a výše popsanými nadávkami že lezeme na pokladny se zbožím které tam nemá co dělat (a jak jsme to měli vědět bez oznámení prodejce).Managerka pořád uznávala naše chyba naše chyba a papí tohle přehnala zařídíme nápravu...a ...šlebící se Ukrdona při každém dalším nákupu.Tedy radši na kasu koneckonců si prodavače s nákupem platím a to dosti draho proč bych měl dělat práci sám ?.Tesco sice zavedlo Berušky ale odmazalo skoro na všech prodejnách všechny noční pokladní až na jednu (Češku) která dělá práci za 30 ostatních protože tohle ani Ukrajinky ani Slovenky dělat nebudou ovšem pro plný management který o práci nepřišel (ani jeden) takže se docela nadře jak pendluje mezi regály pokladnami a Beruškami...hnus velebnosti...

1 5
možnosti

paneboze na cem ujizdite?

5 1
možnosti

P30a50v23e72l 13K78o17s40e75k

15. 8. 2015 18:06

Když nakupuji jen pár položek, samoobslužka je jasná volba. Nesmím ale přidat alkohol, to pak musí prodavačka potvrdit, což je pak zpravidla velké zdržení. 

Trochu problém je v Albertu supermarket, kde asi před měsícem přidali jeden pultík sladkého pečiva a už přes měsíc nejsou schopni to zapracovat do systému, takže musíte zavolat obsluhu, ta si musí dojít pro papírek a z něho pracně opsat kód a více kusů se opisuje vícekrát... A taky před časem měli odfláknutý potisk těch tenoučkých igelitek a nebyla šance je naskenovat.

Mě samoobslužky vyhovují, nemusím se šklebit na obsluhu, odpovídat na obligátní "máte kartičku?" a ještě sdělovat že platím kartou. Takhle zboží bleskově naskenuju, dám platit kartou, udělá to píp a tradá, nakoupeno.

1 0
možnosti

P40e74t84r 35N31ě92m34e64c

15. 8. 2015 22:28

mě alkohol obsluha nemusí potvrzovat

0 0
možnosti

Když nemám v košíku žádnou nestandardní vychytávku, vždycky mířím k automatickým. Jsou u nich menší fronty a díky jedné frontě na více pokladen se nenasírám že jede jiná pokladna rychlejc.

Navíc interagování s pokladními rozhodně nepatří k vrcholům mého dne.

Jinými slovy pro mě ideální - samozřejmě ale nutno podotknout, že jsem jejich cílovka - tedy člověk, co si spíš každý den koupí večeři, než aby dělal nákup na kvartál.

4 0
možnosti
Foto

To integrování s pokladní sedí. To je to, co mi vyhovuje na super-hyper. Když mám náladu, že se nechci zrovna s nikým bavit, tak ideální - vyberu si zboží, namarkuji, zaplatím a jdu do ... :).

Tohle bylo přesně to, co mě štvalo na "mém" řezníkovi. K nákupu vždy přidal spoustu blbých keců (typy - jeden plátek? To se ani nenajíte....)

0 0
možnosti

Ono oproti pokladní to je pomalejší, nicméně samoobslužné pokladny fungují pořád a pět takových pokladen je lepších než jedna otevřená pokladna s člověkem.

4 1
možnosti