Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňská Škodovka dodala do Turecka 12 tramvají za 800 milionů

Škoda Transportation dodala do tureckého města Konya dvanáct tramvají s bateriovým pohonem za více než 800 milionů korun. Navázala na dodávku 60 klasických tramvají pro stejné město. Do Turecka tak putovalo celkem 72 tramvají v hodnotě přes 3,4 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a28r54e42k 74Š59i42m56o62n 2724137668408

Může mi někdo vysvětlit, k čemu je celoplošně nízkopodlažní tramvaj?

0/0
18.8.2015 10:19

J58i72ř31í 69E88r36b63e96n 1933114216327

Špatně pohyblivý oholený (=holemi opatřený) občan, maminka s kočárkem či prostá žena z lidu obtížená nákupními taškami nemusejí hledat, které dveře vedou do nízkoprostoru a které mají schůdky :-)

+2/0
18.8.2015 10:33

J29a38n 57H81o32r33a 6607331106

...k přepravě cestujících ;-)

0/0
19.8.2015 9:12

J38i60ř75í 65E53r13b16e39n 1403364906427

Dobrých zpráv není nikdy dost :-)R^

0/0
18.8.2015 7:46

P49a40v82e70l 21Ř34a74p32e23k 7122266429205

Nebylo by snazší a levnější tam prostě těch pár stovek metrů drátu natáhnout? A ať mi nikdo neříká, že by to zkazilo historický ráz ulice nebo nějakou takovou koninu. Když nevadí bezpočet překážejících hnusných aut, tak pár sloupů a drát je nic.

0/−4
17.8.2015 17:25

P54a31v84e73l 39Ř49a52p43e40k 7292216549145

Děkuji za vysvětlení, pane Čermáku ;-DRv

0/0
17.8.2015 18:06

J44i32ř57í 67E63r73b30e88n 1783964736217

Mají asi jinou filozofii a nevadí jim mít pár set metrů tratě bez troleje.

Ostatně v Hradci Králové taky funguje jedna linka trolejbusů bez trolejového vedení.

+1/0
18.8.2015 7:57

J20a97n 84C10e85p35e43k 1434556970

By mě zajímalo, jestli ty tramvaje taky tak neskutečně pískají v zatáčkách jako Pražské?

0/0
17.8.2015 14:26

V80á30c65l10a86v 47P98a18v20e71l26e17k 1880526736554

Ty tramvaje jsou hlavně neustále pod dohledem techniků a za provozu upravovány, aby korektně fungovaly. Ale o tom se již člověk nedočte :-P

+1/0
17.8.2015 15:26

J48i52ř22í 30K74o33c21u61r29e50k 6675424545938

To zní jako pravý opak "tureckého hospodářství". Dobře napsaná smlouva s dodavatelem z pohledu objednatele.

0/0
17.8.2015 20:27

P76e21t58r 46K51o36l12o62u86š81e89k 6709868123944

Praha má špatné kolejnice i špatné kola tramvají.

Jelikož se jedná o městskou firmu řízenou politiky tak si nikdo nevšiml, že jezdí po kolejích, které vycházejí z profilu pro koňský povoz. To, že to pro ně dělá firma, která tyto koleje jako jediná na světě vyrábí je také netrklo. Protože výběrové řízení nikdy na koleje asi ani nedělali, že.

Takže je pravděpodobné, že tramvaje v Turecku nepískají jako ty pražské. Nemůže za to tramvaj, ale zvolený typ kolejnic respektive politici.

http://technet.idnes.cz/konstrukce-kol-prazskych-tramvaji-vychazi-jeste-z-konky-trate-se-rychle-nici-18s-/tec_technika.aspx?c=A090210_221326_tec_technika_vse

0/0
18.8.2015 21:02

J12i18ř42í 35K40r86e90j30č34í32k 2577198134806

Ten článek byl blábol už v době svýho vzniku !

0/0
19.8.2015 12:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.