Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA ruší po pár měsících linku do Osla, prodlouží lety do Benátek

České aerolinie škrtají na své mapě destinací druhou linku, kterou letos na jaře vzkřísily. Po konci linky do Atén zruší od 1. září i spojení s norským Oslem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T59o75m14á63š 71B41u28r12a 4182666344

Podle mého, tahle destinační fluktuace nesvědčí o dostatečných manažerských dovednostech vedení firmy. Doslova mi to připomíná cirkus: dnes tady, příští týden v sousední vesnici, potom zase tady - jo, to ne - to tu hraje konkurence, atd ... 

Což takhle změnit přístup a začít pracovat koncepčněji? A to i za cenu počátečních ztrát. Anebo létat pouze chartery a cargo? Ovšem pokud již není příliš pozdě na záchranu. Zvenčí to totiž vypadá jako komatózní stav těsně před agónií.

0/0
21.8.2015 3:09

M21a56r53t22i51n 71W32a10l73l94n23e83r 6765620724410

Ty Atény jsou výsměch...

A s tou Radomí je to taky nějaké divné. Řekl jsem si, že bych si zaletěl na polskou ligu na Radomiak a na vyhledávání spoje na jejich webovkách mi spojení nenašlo...;-D

0/0
20.8.2015 9:43

J15a98n 76C33e59p33e56k 1344976430

Tohle už není normální. To si jako neudělají dopředu nějaký průzkum jaká bude obsazenost? To je forma pokus omyl. To tam sedí nějaký jouda, který tužku zabodne na mapě a řekne ták a od zítřka létáme tam, aby to za dva měsíce zrušili?

+1/0
20.8.2015 8:50

P75e62t97r 78N29o76v83o26t43n50y 3849142639402

Čeština vyskloňuje kazdou oslovinu. :-)

0/0
19.8.2015 23:20

D63a87n87i75e45l 91J36i11r98á98č23e12k 3401430740878

Nemá náhodou ČSA ve vedení nějakého osla? ;-D

+2/0
19.8.2015 22:32

J98o29s24e18f 94R68i11c94h75t46e10r 9606285327563

To je "výbornej" nápad snažit se soupeřit s Norwegian – nejlepšíma aerolinkama v Evropě :-)

+1/0
19.8.2015 21:59
Foto

T10o45m45a68s 70C44a79b88a15k 8175745634979

Presne tak, to mi taky hlava nebere...

0/0
20.8.2015 9:30

J64i26r45i 50H51o55m50o65l89k54a 6444936

Velice smutny pribeh kdysi uznavanych kvalitnich evropskych aerolinek. V momente, kdy se z funkce prezidenta CSA stala politická trafika (děkujeme soudruzi z CSSD) to je tragicky pribeh...at zije nase politicka elita. Bohuzel dnes uz jedno, z ktereho spektra...

+6/0
19.8.2015 20:00
Foto

Z86d92e10n97k90a 75J82a75v52ů22r66k93o73v13á 6530297405189

no,bohužel tohle odnese jen zákzník létající z českých letišť a vydělá na tom Travel service

+1/0
19.8.2015 19:44

O11t30a15k13a39r 58V11a58l19e72k 6806902205892

Doporucil bych CSA navazat na jejich "genialni" tah, kdyz uplne vycouvali z Heathrow. Proc neskusit to same treba ve Frankfurtu? ;-)

+4/−1
19.8.2015 19:40

D10a74v83i50d 79K89o23n41d90ě86l54k52a 4597502756471

No, tak zrovna Heathrow pro ČSA neměl moc velký význam.

0/0
19.8.2015 19:57

T11o31m34á80š 53K24n87a82i62f50l 6963420657190

K čemu byl českým aerolinkám Londýn?

+2/0
19.8.2015 21:10

O94n61d11ř75e92j 97Z29d12e48r49a93d69i38č28k57a 6864985593818

Heh.. To je jako se ptát k čemu je BA Praha... CSA měly super časy, takze se používaly nejen jako spoje do Londyna, ale hodně i jako feedery, například k AA nebo Royal Brunei, s nima se dokonce svého času dalo dostat na Zeland za nějakých 17 tisíc, ale kdeze ty doby jsou..

+1/−2
19.8.2015 21:36

D70a70v59i65d 39K45o85n85d10ě87l38k91a 4807742816911

No, tak to srovnáváte úplně nesrovnatelné. K čemu je BA Praha? Aby si feedovala své dálkové linky. Jaké dálkovky by asi feedovalo ČSA, pokud by přiletělo z Heathrow? Takže pro ČSA je Londýn úplně k ničemu - letů na Heathrow na další návazné lety nevyužije (ostatně je to hub hlavně pro One World Alliance) a pro AA už feeduje taky spíš BA. A létat na Gatwick, Stansted apod. by byl, díky velké konkurenci low costů, nesmysl. Takže Londýn by byl pro ČSA další destinací, kde by pravděpodobně létala (skoro) plná letadla - ovšem za nízké ceny letenek, což by ekonomicky nedávalo smysl.

0/0
19.8.2015 22:07

L92u50c82i57e 76J28i98r81u83t85k83o84v69a 4352746517475

1. To je bezva, že ji ruší, ale hlavně ji inzerovali jako akční ještě v mailové kampani 13.8.2015.

2. To jak otevírají a pak ruší linky, jim opravdu klienty odvede, protože obvykle mají už bookováno ubytování, auto a pod. A komplikace se zrušeným letem, který Vám nepřebookují si člověk velice dobře zapamatuje. Osobně už raději letím s národní/nízkonákladovou společností státu kam mířím. Už jsem si s nimi  změnami prošla 3x a dost (nemám potřebu to opakovat).

3. O lince nerozhoduje jen lokalita, ale i čas, kdy linka letí a jejich časové změny jsou mnohdy nelogické a vedou nakonec k zavření linky.

+4/0
19.8.2015 19:17

P59e94t48r 44P94e71t40r 7162220280242

Norové lítají levněji jako nizkonakladovka. Nebyla šance uspět.

0/0
19.8.2015 19:26

O20n57d22ř94e56j 36Z63d46e25r12a15d52i71č76k80a 6524615113268

Ono je to spíš kvůli tomu, že Norwegian má dobrý časy, do hodně míst ve Skandinávii celkem dobrou návaznost, wi-fi na palubě, zkráceně daleko lepší servis a tak s ním velice často létají i firmy, což ČSA není schopný splnit. Cenově bych Norwegian až tak do lowcostu neřadil, to je WizzAir, Ryanair a easyJet, ano, jsou sice často o něco málo levnější, ale lowcost bych jim neříkal, za zpátečku na přímým letu do Skandinávie pod 110EUR se u nich člověk prakticky nedostane..

0/0
19.8.2015 19:34

L74u22c85i54e 31J79i43r56u97t78k52o50v64a 4982846717365

Přesně tak, časy jsou velmi důležité. bohužel v ČSA to pravděpodobně nechápou.

0/0
19.8.2015 20:09

R72a87d37m43i70l38a 36S45i54m51č75á67k23o28v77á 5155953535115

No, konkurovat nízkonákladovkám je velice těžké... Lítám do Osla pravidelně co 2 měsíce, buď z Wroclawi nwbo z Katowic a zpáteční letenka stojí cca 650 kč. To nemluvím o velice výhodném parkování..

+1/0
19.8.2015 18:26

A33n12g90e25l23a 78M65a66r72k60o49v53á 7861144541790

Jenom 650 korun? Doopravdy? Tak to uz asi ten posledni taky brzy zhasne, takhle se prece nemohou uzivit.

0/0
19.8.2015 18:35

R72a73d81m13i82l59a 18S76i37m66č88á83k60o73v45á 5685553825475

ano, opravdu jen 650 :-) záleží ale i na termínu, jakékoliv svátky nebo prázdniny vystřelí ceny letenek hodně nahoru

+1/0
19.8.2015 18:39

O33n81d72ř23e64j 14Z71d62e83r14a97d88i62č68k47a 6144415233498

Tomu i věřim, z Wroclawi lítá WizzAir a kolem 100 zlotých za zpátečku se to dá, pokud to bookujete dopředu, celkem bez problémů sehnat. Paní tady ale nezmiňuje, že v ceně není kufr (a ani větší kabinový zavazadlo, do kterýho by se člověk třeba na ten týden sbalil) a létají na Sandefjord Torp, což je cca 120km od Osla a doprava po Norsku nic levnýho není.. Takže tolik k "letence za 650CZK", má to i svoji druhou stránku..

+2/0
19.8.2015 18:42

R28a73d92m23i86l56a 89S81i16m97č25á80k97o13v65á 5305973105595

Lítám s Ryanairem, konkrétně většinou na Rygge, pokud letím z Wroclawi... z letiště mám zajištěný odvoz, jako většina lidí... jinak, jezdí poláci minibusem a za 200Noků vás z letiště zavezou až před dům... no a v ceně letenky mám kufr 55x40x20, do kterého se v pohodě sbalím.. a k tomu ještě můžu mít malé kabinové zavazadlo... :-) to vše k letence za 650 kč ;-)

0/0
19.8.2015 20:17

O27n98d21ř95e34j 71Z39d77e35r24a22d69i13č54k15a 6644735403678

55x40x20 je kabinove zavazadlo, k tomu určitě další nedovolují. Pokud ale mluvíte o odbavenem kufru, ten si ryanair cení na 15eur mimo sezónu a 25 eur v sezóně, jedním směrem a to mi už moc nesedí k ceně 650czk za zpatecni letenku, tedy pokud nechytate akce kdy je pár míst za 1zl, ale to už nebylo ani nepamatuji.. Jinak ale nerejpu že to není nerealny, ja se taky balím jen do příručního..

0/0
19.8.2015 21:30

R85a66d73m32i65l64a 67S33i10m84č95á48k49o14v80á 5955493165775

:-) jsou povoleny 2 kabinová zavazadla :-) ale to je jedno... no a co potřebuji přepravit navíc, to si nechám převézt autem za pár korun, většinou po známých... takže kufr k odbavení jen ve výjimečných případech... a i tak vyjde celková cena levněji než s Norwegian nebo ČSA

0/0
19.8.2015 21:48

T68o50m56á78š 63K66n92a38i21f36l 6913480917880

Proc by ne... Kupuje to půl roku dopředu, za tu cenu je par míst v letadle... To letadlo zaplatí lidi, cO t kupuji na poslední chvíli ci krátce před letem.

0/0
19.8.2015 21:11

R39a23d91m52i76l55a 40S65i48m39č91á39k74o72v64á 5325573655575

kupuji 3-4 týdny před odletem... málokdy bývá letadlo plné... snad jen v letních měsících...

0/0
19.8.2015 21:17

M95i70c26h38a87l 20B64o71c35k 4552955177461

musíme mít lukrativní povolání, že jezdíte ad hoc Norska vydělávat a žijete tady

0/0
19.8.2015 19:16

R14a58d19m89i88l52a 72S60i46m12č11á27k85o34v90á 5305723885775

nestěžuji si :-)

0/0
19.8.2015 20:18

T36o90m95á28š 23K84n13a41i21f82l 6143200527310

Nezávid

0/−1
19.8.2015 21:12

V55i35k26t62o73r 42N14á91r95o58ž68n24ý 3219112858

Ty jo. Co tam dělají manažeři? Každá nová linka by měla být zprovozněna po detajlní analýze trhu a pokud se do něčeho pustí , tak by to mělo být trvalé.

To , že nějakou linku zavedou a ještě než začne vydělávat ji zruší svědčí o obrovské nekompetentnosti.

+6/0
19.8.2015 18:05

J72o50s61e66f 28R80i55c17h40t95e15r 9846215607773

Všechny analýzy ukazujou že ČSA nemají šanci, takže to musej jen zkoušet navzdory ;-)

0/0
19.8.2015 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.