- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mého, tahle destinační fluktuace nesvědčí o dostatečných manažerských dovednostech vedení firmy. Doslova mi to připomíná cirkus: dnes tady, příští týden v sousední vesnici, potom zase tady - jo, to ne - to tu hraje konkurence, atd ...
Což takhle změnit přístup a začít pracovat koncepčněji? A to i za cenu počátečních ztrát. Anebo létat pouze chartery a cargo? Ovšem pokud již není příliš pozdě na záchranu. Zvenčí to totiž vypadá jako komatózní stav těsně před agónií.
Ty Atény jsou výsměch...
A s tou Radomí je to taky nějaké divné. Řekl jsem si, že bych si zaletěl na polskou ligu na Radomiak a na vyhledávání spoje na jejich webovkách mi spojení nenašlo...
Tohle už není normální. To si jako neudělají dopředu nějaký průzkum jaká bude obsazenost? To je forma pokus omyl. To tam sedí nějaký jouda, který tužku zabodne na mapě a řekne ták a od zítřka létáme tam, aby to za dva měsíce zrušili?
Čeština vyskloňuje kazdou oslovinu. :-)
Nemá náhodou ČSA ve vedení nějakého osla?
To je "výbornej" nápad snažit se soupeřit s Norwegian – nejlepšíma aerolinkama v Evropě :-)
Velice smutny pribeh kdysi uznavanych kvalitnich evropskych aerolinek. V momente, kdy se z funkce prezidenta CSA stala politická trafika (děkujeme soudruzi z CSSD) to je tragicky pribeh...at zije nase politicka elita. Bohuzel dnes uz jedno, z ktereho spektra...
no,bohužel tohle odnese jen zákzník létající z českých letišť a vydělá na tom Travel service
Doporucil bych CSA navazat na jejich "genialni" tah, kdyz uplne vycouvali z Heathrow. Proc neskusit to same treba ve Frankfurtu?
No, tak zrovna Heathrow pro ČSA neměl moc velký význam.
1. To je bezva, že ji ruší, ale hlavně ji inzerovali jako akční ještě v mailové kampani 13.8.2015.
2. To jak otevírají a pak ruší linky, jim opravdu klienty odvede, protože obvykle mají už bookováno ubytování, auto a pod. A komplikace se zrušeným letem, který Vám nepřebookují si člověk velice dobře zapamatuje. Osobně už raději letím s národní/nízkonákladovou společností státu kam mířím. Už jsem si s nimi změnami prošla 3x a dost (nemám potřebu to opakovat).
3. O lince nerozhoduje jen lokalita, ale i čas, kdy linka letí a jejich časové změny jsou mnohdy nelogické a vedou nakonec k zavření linky.
Norové lítají levněji jako nizkonakladovka. Nebyla šance uspět.