Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sám sobě dispečerem. Taxíkem po Praze se stále víc jezdí s aplikací

Využívání taxislužeb pomocí mobilních aplikací je v Praze stále oblíbenější. Online servis, přes který si zákazník může vybrat nejbližší auto, už provozuje několika start-upů, klasické taxislužby i „antitaxikářský“ Uber. Zákazníkům odpadá dlouhé čekání a svezou se podle svých představ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T61a66x34i 42S95t41o76k37l40a80s32a 4346949

Ono jestli to spis nebude tim, ze mu do taxiku lezou smrdici lidi z hospody, jednou jsem s takovym jel a prvni co bylo, byla omluva ze mu to tam po zakaznikovi smrdi. Mel pravdu ale ustal jsem to :)

0/0
20.8.2015 7:21

P45e52t41r 28P64e19t58r 6743352608163

"Mobilní aplikace podle něj nikde ve světě dispečinky nenahradily. Dlouholetí taxikáři se ostatně shodují na tom, že nadále jim více jízd zprostředkuje dispečer z masa a kostí."

Ano, protože tihle taxikáře si běžně člověk přes aplikaci nevybere, ve svém okolí neznám skoro nikoho, kdo by si taxíka dneska objednával přes dispečera, to opravdu jen vyjímečně a to taxíkem jezdíme i několikrát do měsíce

+1/0
19.8.2015 16:17

J93a38n 85S74t19o55d18o92l89a 7821390933950

Před cca dvěma lety kolega přišel s tím, jak je to lepší s aplikací. Párkrát jsem to zkusil. Cca půl minuty musím koukat do mobilu. Pak to přijede v čase nikdy ne kratším než přes dispečink. Jednou to dokonce ukazovalo auto kilák daleko, že se jako blíží, jenže když po 15 minutách nic nejelo, tak volám na dispečink, a oni že je tam zácpa. Tohle by mi dispečerka bývala řekla hned. 

Naproti tomu volání na doispečink nezabere ani vteřinu. Telefon u ucha, můžu být klidně na počítači a něco dělat. Příjezd 5-10 minut kamkoli. Ve všední dny odpoledne, kdy jsou zácpy a taxikáři neradi jezdí, mi řeknou 20 minut, ale pak za 15 volá řidič, že je u vchodu. Šéf má pravdu, i když s áčkama nejezdím, neboť jsou drahá. Vždy za 18 Kč/km, to mi přijde v pohodě, léta bez problému přes dispečink. Běhme těch cca 7 minut od zavolání opravdu nemusím sledovat, kudy se to auto blíží, hlavně když je vždy tam, kde potřebuju nastoupit.

+2/−3
19.8.2015 16:31

V13í38ť11a 24N51o48v10á65k 1708843305731

Omyl..plus

+1/0
19.8.2015 21:47

D82a33n69i33e61l 90D16r58á41b51e23k 8110820415362

taky si radši zavolám a vím na čem sem

pravda taxíkem jezdí 3-4 do roka

dřív jsem jezdil se Speed Cars ale ty mají hodně často plno, áčka většinou nezklamou pokud člověk je čech

0/0
20.8.2015 3:19

M51i31c20h52a95l 52N75o57v79á87k 6842915128896

Jestlipak mají řidiči uberu také dezinfekci vozu udělanou? To zákazníky asi nezajímá?;-)

0/0
19.8.2015 15:25

J81i41r47i 78R26u77s13n94o90k 4175512137513

A vy si myslite, ze to ti "normalni" taxikari delaji? Ja kdyz vidim ty zjevy, tak dost silne pochybuju. A to ani nemluvim o tom, ze mnozi ani neznaji silnicni zakon a jezdi podle pravidel silnicniho provozu z doby pred revoluci.

+4/−1
19.8.2015 15:59

J74a92n 85S15t70o75d90o30l76a 7851920283820

S čím jezdíte? U Nejlevnějších je vždy čisto, řidiči slušní, čistí, profesionální. Řídí podle pravidel. Předtím u Profi taky. Možná tak před 15 a více lety se dalo narazit na vrak a ne příliš čistnotného řidiče, ale to už teď není.

0/0
19.8.2015 16:34

P10e90t32r 54P45e23t13r 6623492438713

U některých taxikářů, kteří "loví" v centru Prahy silně pochybuji, že se aspoň občas sprchují takže o nějaké dezinfekci vozu nemůže být řeč.

+3/0
19.8.2015 16:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.