Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Ťok založil kvůli mýtu státní podnik, koalice mu ho zatrhla

Ministr dopravy Dan Ťok bude muset vymýšlet novou práci pro firmu, kterou původně založil kvůli soutěži na mýtný systém. Státní podnik Cendis, který vznikl letos v červnu přeměnou státní firmy Cimto, totiž přišel o velkou část své práce ještě před tím, než se pořádně rozjel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

nemám asi ty správné brýle a tak jsem se nikde nedočetl, čím je ten státní podnik financován. Přece státní dotace jsou protizákonné, na rozdíl od Lesů čR, Budvaru nebo ČD podnik nic nevyrábí, státu zatím nemá co prodat - tak z čeho dostávají ti zaměstnanci/experti svou mzdu?

0 0
možnosti
PM

To vypadá , že někdo nechce za žádnou cenu dopustit  aby Kapsch přišel o koryto. :-)

2 0
možnosti

V34a17š33e45k 15Ř57í53h18a

23. 8. 2015 19:33

Hlavně že všichni volili ANO. Jak se ukazuje tak jejich ministři jsou úplně stejní jako všichni ostatní. Jak přijde křeslo začnou vymýšlet jak zakládat vlastní firmy a vyvádět co nejvíce peněz ze státního rozpočtu pro své kamarády. Je mi z Ťoka na zvracení

5 0
možnosti
VM

tak na to státní firma fakt není to pravé. To se mnohem snáze dělá přes akciovky.

0 0
možnosti
JA

koukám že nová firmička, kde platit kamarády ze státních peněz ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
MH

M19a54r77e95k 67H58r49u64b91y

23. 8. 2015 17:59

Stanjura je ten pravy odbornik na myto - sve funkcni obdobi dokonale proflakal ;-):-P

1 0
možnosti
PM

P57a53v10e15l 17M57a33r16e27k

23. 8. 2015 15:15

Nemají na to zaplatit IT odborníky a společnost zatím dělá konzultace a správní činnost. To mi moc jako IT nepřipadá.

0 0
možnosti
VM

no to je celkem jasné. Ve světě IT schopného manažera na pozici ředitele za 100 tisíc neseženete.

0 0
možnosti
JD

rozšíření mýta na silnice nižších tříd podle mě dokaže spočítat kdokoliv, na to nemusí být team IT kamaradu se 100tisícovým platem za nic, zaplatim studenta 58kč/h at cely den sedi u silnice děla čárky za každej prujezd auta, zitra spočíta čárky vynasobí cenou za kolimetr mýta, odečtou se náklady na stavbu a provoz a vím zda jsem v zisku nebo ne? kdo řídí mýto? MD přes ŘSD  a keca jim do doho nějakej cendis ? kecat a navrhovat mužou všichni a zodpovědnost nema nikdo?  co chci dam do požadavku výběroveho řízení a bud splnuješ nebo nesplnuješ? nemusim mit na to firmu ktera mi řekne zda zadaní dodržují nebo ne a jak kvalitně,nemyslím si že by součaný provozovatel mýta nevydělaval statu peníze, jaký podminky a ceny si stat nastaví takový pdominky jsou dodrženy, že tady byl zmíněn rakouský asfinag- pokud se nepletu asfinag používa technologii stejnou jako v čr od stejné firmy, podle mě pan ministr jen potřebuje dat práci neschopným kamarádum kteří beztak sedí v 15ti dozorčích radách a nemaji za nic zodpovědnost, pokud by chtěli něco udělat pro stát tak at jdou dělat za tabulkový platy, pak to budou pro mě frajeři

6 0
možnosti
VM

tady jde o návrh a realizaci technického řešení, ne o počítání aut. Zadání pro případného zhotovitele musí být co nejlépe technicky specifikované a propočítané - nechceme snad zopakovat faux pas s Kapschem.

0 1
možnosti
JD

J66i83r31i 35D93v83o36r67a93k

23. 8. 2015 14:00

To vypadá na podvod v přímém přenosu. Jak vyvést peníze ze státního rozpočtu? Ministři si zakládají státní firmy.

1 0
možnosti
JH

J60o18s35e64f 98H51o69n73e14š

23. 8. 2015 13:16

Tok není bezradný jak je napsáno v článku,ale snaží o rakouský model,kde funguje Asfinag,který se stará o dálnice a nevím jestli provozuje mýto,ale v Česku by mohla fungovat obdoba včetně provozování mýta.Výhoda je v tom,že se nemusí pořád dělat výběrová řízení

1 0
možnosti
MM

K tomu slouží ale uvažovaná reforma ŘSD. Takže Cendis jaksi nadbytečný.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy

28. dubna 2024

Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...

Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli

3. května 2024  18:23

Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

Jak se peče uran. Reportáž z hlídané továrny, kde vzniká palivo do elektráren

5. května 2024

Korejská republika vyrobí téměř třicet procent elektrické energie prostřednictvím domácích...

Pár kilometrů, poloviční ceny. Byty na severu Čech jsou dražší než v Německu

5. května 2024

Premium Navzdory zpomalení ekonomiky a vysokým úrokovým sazbám cena nemovitostí na českém trhu za poslední...

Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích

4. května 2024

Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...

Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží

4. května 2024

Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!