- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jane Sůro, jak dlouho si budete ještě hrát na objektivního novináře? Když v diskusi lidi píšou nesmysly o ČD, tak jako kdybyste neexistoval. V momentě, kdy se někdo otře o Jančuru, tak vyskakujete jako čert z krabičky.
Pan Sůra je jeden z mála novinářů, kteří v diskusích pod svými články reagují.
Jak to vypada s temi Sumavskymi vlaky? Bude tedy jezdit u nas Krigar a to jeho CSAD Jihotrans (rozumej GW regio train) i po kolejich?
Nesnasim Jihotrans a jejich desny sluzby... nejhorsi autobusovy dopravce v CR a to doslova....
Ach jo, ten design to sou zas takový devadesátý léta. Ale chápu že u ČD je pokrok i to že je to aspoň nový a čistý.
Nove beru. Ale ciste? Nerikam, ze neuklizet je dobre, ale CD copak nuti lidi aby se chovali jako cunata? CD si tam ten bordel nedela delaji ho tam lidi.
Už je to tady zase: Cokoliv udělají ČD je to vždy špatně!!! Ty co tady tak volají po RegioJetu a privatizaci ČD se mohou zeptat RegioJetu proč to s DB nevyšlo, že se musely DB obrátit na ČD. Mohl ty vlaky provozovat Jančura kdyby se dohodnul, možnost měl. Stejně jako měl možnost přihlásit se do VŘ na Šumavské lokálky, které dokonce vyhrál soukromník. Hlavně všude kritizovat ČD, ale nad 810 u GWTR se nikdo nepozastaví. Ale to je soukromník, tak je to naprosto v pořádku, stejně jako motoraček KŽC na lince do Čakovic Prostě ČD=vždy špatně zvláště pro takové jako pan Valach
Ty vagony bez kupecek jsou zlo. Aspon v prvni tride by je mohli nechat.
Třikrát sláva velkoprostoru!!!
Tak doufejme, že tak hezky čisté a funkční vydrží dlouho a že si na nich někdo nevybije vztek či umělecké krize.
1. třída vypadá suprově, jen je škoda, že tu člověk bez mnoha peněz příliš nevyužije. Fotky 2. třídy by potěšily víc, člověk by spíš tušil, na co se těšit.
A fajn je, že se uvolní další slušné vozy na běžné linky.
Mrzuté je, že se to děje až takto pozdě. Musel přijít soukromník, aby dal drahám kopanec a impuls něco dělat a lidi naučil rozlišovat kvalitu služeb.
"1. třída vypadá suprově, jen je škoda, že tu člověk bez mnoha peněz příliš nevyužije. "
Při cestě Praha-Děčín (kde budou jezdit tyto vozy), dělá rozdíl mezi první a druhou třídou 54 Kč (pokud máte inkartu, tak 40 Kč). Nepřipadá mi to jako nedosažitelná částka.
ČD už měly být dávno v soukromých rukou. Nikdo jiný než soukromník ten bordel neuklidí.
Jasně, však to vidíme, jak vypadá Regiojet v soukromých rukou Mají pár vagonů a ani u těch si neumí zajistit funkční klimu a čistotu a to se pořád jejich šéf naváží do státních drah. A zákazníci možná mají SA/RJ rádi, ale zaměstnanci ne..
Ha ha ha Praha - Hamburg. Kolik toho z celkové trasy ujedou na českém území?
cca 129 km a 567 na uzemi Nemecka. Neumite si to najit ?
Poopravil by jsem nadpis. Českým drahám zaplatí daňoví poplatníci vozy za mld Kč.
A na čem si Jančura postavil bussines?
Dobrá zpráva. Zase se uvolní lepší vozy co nyní tam jezdily na jiné trasy.
Konkurece s busy. Kdo má trochu rozum, tak se busem takhle dlouho mlátit nebude a za pohodlí vlaku zaplatí...
kdepak neuvolní se nic :-) co jezdilo do německa bude pořád jezdit do německa jen se to bude rekonstruovat