Diskuze

Dráhy chtěly obejít s jízdenkami státní tiskárnu. Změnou rozměru lístků

Desítky let dodává Státní tiskárna cenin papír pro jízdenky Českých drah chráněný bezpečnostními prvky proti zneužití. Státní dopravce však vymyslel způsob, jak zakázku za desítky milionů korun zadat soukromé firmě, aniž se může jiný zájemce přihlásit. Po kritice nakonec České dráhy soutěž zrušily.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hlavně aby ČD nakonec nezjistily,že stávající tiskárny jízdenek nejsou schopny je řezat po 8,5 palcích a tedy bude nutné nakoupit pár tisíc nových;-D

1 0
možnosti

J34a24n 45C39e62p63e62k

24. 8. 2015 12:35

Hm tunýlek na peníze ČD od nějakého zaměstnance. Neměl by radši státní podnik dávat zakázky dalšímu státnímu podniku a nebo soutěžit spíše tak, aby byla zakázka kvalitní a co nejlevnější? Já vím milé ČD, on to daňový poplatník zatáhne. ;-€

3 0
možnosti

Jak může být výhodnější dělat větší rozměr? V čem spočívá ta výhoda? Větší úplatky?

3 0
možnosti
Foto

J57i59ř80í 41L88i86b41e70r

23. 8. 2015 19:02

Uplacená lumpárna. Nic víc se na toto téma napsat nedá. !!

3 0
možnosti

P36e16t30r 40V54o55ň48k15a

23. 8. 2015 17:27

Kdopak z členů pánů ředitelů českých drah má asi v té soukromé firmě známé nebo rodinné příslušníky?? To by měla být první otázka k zodpovězení pro orgány činné v trstním řízení.

Pak by následovala druhá a to zda tam nemá někdo přes nastrčené firmy a bílé koníky slušný podíl.;-O

4 0
možnosti

Tvrzení o rozměru lístku 8,5 palce je cílená lež. Našel jsem si pracovní materiál EU z roku 2000. Už tehdy se tam jasně psalo o rozměru lístku 20 cm jako o standardu.To je 7,87 palce. 

"As regards ticket size, there is general compliance with the 20 x 8 cm standard, although there are somerail authorities, mostly in eastern Europe, which have still not adopted the standardized size." 

Zdroj: RAIL TRANSPORT TICKETING SYSTEMS AND PRICING . Transport SeriesTRAN 110A EN . European ParliamentL - 2929 Luxembourg (2000) . Online: http://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/etudes/join/2000/168434/DG-4-TRAN_ET(2000)168434_EN.pdf

0 0
možnosti

J89a97n 11S77ů81r52a

23. 8. 2015 18:11

plná odpověď ČD je: Právně je podoba jízdenekzávazně zakotvena ve směrnicích Evropské unie (TAP-TSI), konkrétně pak v norměCIT (Mezinárodní železniční výbor). Sice umožňuje oba rozměry, ale my jsme serozhodli, že je pro nás výhodnější používat nový typ jízdenky s rozměrem 8,5palce, tedy 4x rozměr kreditní karty (pozn.: navíc kratší typ jízdenky bude dlepředpokladu CIT po přechodné době zrušen). Papír tak lze v tiskárně sekat naodpovídající velikosti dle naší potřeby – jízdenky mezinárodní, vnitrostátní,sčítací lístky, jízdenky IDS a podobně.

1 0
možnosti

Rád bych slyšel vysvětlení, proč je rozměr o půl palce větší pro ČD výhodnější.

6 0
možnosti

Je tam více prázdného místa ;-)

5 0
možnosti

Já už si jízdenku na pokladně nekoupil ani nepamatuju, a to vlakem jezdím relativně často :-) proč bych v dnešní době měl chodit k pokladně, když je aplikace v mobilu, eshop... a navíc u ČD i se zajímavým bonusovým programem R^

2 0
možnosti

No, aplikace v mobili ani e-shop mi nenahrají měsíční jízdenku na mojí In-kartu ;-D.

1 0
možnosti

I88v41o 38H53r35o89š

23. 8. 2015 11:43

Nevím o tom, že by za to někdo dostal aspoň sebemenší postih. Tak proč by to nezkoušeli?

4 0
možnosti

No a ten nový čtyřletý kontrakt by vyšel levněji, než u tý státní tiskárny cenin nebo ne?

2 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že konkurenci cíleně vyloučili, tak by to levnější nebylo.

6 1
možnosti