- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zas nějaký chlubící článek a autor už dostal všimné snad i od LE
Tak až budou chlapci jezdit mezi "Dolní Lhotou" a Vlašimí, případně mezi "řití pod smrkem" a Aší, tak potom bych chtěl je vidět
Ale oni právě do těch Lhot chtějí jezdit to je nejvíc lukrativní (díky dotacím). Už dlouho jezdí na lokálkách vedle ČD třeba GWTR Regio, Arriva Morava a další, akorát se o nich nepíše. I když máte pravdu, RegioJet nejspíš zájem nemá, když nebyl schopen se i přes velké řeči přihlásit do VŘ na Šumavské lokálky
Vzhledem k tomu že jezdí na nejlukrativnějších tratích a nemusí platit regionální linky je trochu s podivem, že tak dlouho vykazovali ztrátu. podle mého to bude spíše o tučném penězovodu do něčí kapsy. Že pane Jančura
nejlukrativnější jsou právě regionální tratě
Me trosku vadi, jak CD nasazuje top vlaky na spojeni do Chebu a do Brna. Co takhle ten Railjet protahnout do Kosic? Obzvlast ted, kdyz vypadlo Pendolino z teto trasy?? Nezaslouzi si cestujici na 8 hodinove ceste trosku komfortu?
Railjet je na smlouvu s rakouskými drahami, musí jezdit do Rakouska
„Na trase Praha – Ostravsko nabízíme ve špičkách nejdelší vlaky – desetivozové soupravy s kapacitou až 600 míst v jednom vlaku. Díky tomu máme také nejnižší náklady na jednusedačku– až o 28 % oproti dalším dopravcům,“ říká Radim Jančura, majitel společnosti RegioJet.
Ano, ve špičkách se to hodí, ale mimo špičku to jezdí poloprázdné a těch vozů by stačilo daleko méně. Což bylo u ČD kritizováno, že zbytečně vozí vzduch, ale jak vidno tak u soukromníka to nevadí. Jinak dle mých zkušeností jezdí nejplnější naopak Expressy ČD které jsou bez povinných rezervací. Soukromníci trochu pozapomněli že i na trati Praha-Ostrava převažuje úseková frekvence. A jelikož u nich jsou relace jako Pardubice-Zábřeh nebo Praha-Pardubice omezovány (chtějí prodat někomu sedadlo do Ostravy, kratší relace je nezajímají) tak jsou Express ČD zatím pro úsekoví frekvenci volbou číslo jedna.
Jezdit mimo špičku s kratšími soupravami než se soupravami pro špičku by se nemuselo vyplatit. Nekde bys ty zbytné vozy musel deponovat a hlídat, šíbovat vozy, rozpojovat a svěšovat soupravy, provádět technické zkoušky při každé změně...
Asi je vyjde levněji nechat soupravy vcelku za cenu mírně vyšší spotřeby elektřiny.
Jestli se něco v této diskuzi ukazuje, tak je to závist. Prostě jsou tu schopní podnikatele, kteří se snaží o novou kulturu cestování v železniční dopravě a ukazuje se, že to funguje. I ČD šli do sebe a snaží se to zlepšit. Pravda, stojí je to mnohonásobně víc peněz než soukromníky, ale změna k lepšímu tu je. Ještě bych snad dodal, že oni soukromníci to dělají za své, kdežto ČD za naše!
Musím přiznat, že jsem Novotnému nevěřil, že to zvládne. Ale nějaké podnikatelské geny po otci zdědil, takže mu i Jančurovi fandím!
ČD na trase kde jezdí RJ a LEO jezdí také bez dotací tudíž nejezdí za naše
No když jsem si koupil jízdenku na Leo Express a jeho zpoždění náhle vyskočilo na 50 minut a u okýnka mi řekli, že pod 60 minut mi peníze nevrátí (a už je po čase plánovaného odjezdu), tak jsem si připadal spíš jako rukojmí než jako cestující.
Preferuji Railjet a spokojenost.Všichni to jsou to dotační hyeny....do jednoho.
Jo do Ostravy je to výborná volba
Jojo, ještě že toho Radima máme.
Teď jsem jel jeho busem. Cestou tam nás stavěla Policie ČR a bylo to za pár bodů. Sice to zastavení trvalo tak 5 minut, ale zbytek cesty jsme byli přesvědčováni, že za zpoždění 20 minut může právě policejní kontrola. Cestou nazpět nejela klimatizace (prej "omlouváme se, že klima nejede na 100%). Takže buď byla otevřená střešní okna a na dálnici neuvěřitelnej průvan, nebo sauna. Spolu s tím byly i chlazené nápoje teplé. Bus byl docela špinavý.
místo kritizování tady jsi měl zažádat stevarda o kompenzaci. Rok nazpět taktéž nešla klimatizace a na kreditovou jízdenku jsem dostal, tak jako všichni 30 % z ceny jízdného
To by mě zajímalo, co tak dělá šéf leo expresu pro západní evropu.
Zase do životopisu to vypadá hodně dobře. Ředitel pro střední a východní Evropu. Že mají 10 souprav už je vedlejší