Diskuze
Studie na rychlovlaky popřela fyziku. Rychlejší trať = pomalejší cesta
Děkujeme za pochopení.
Z78b57y95n31ě92k 19P51r69o47c32h57a12z42k45a
ano fyzikálně teoreticky je to nesmysl ale prakticky je rychlost 350 km nesmyl kvůli vzdálenosti mezi zastávkami vlaku než se vlak na rychlost 350 dostane tak už musí začít brzdit 200 je ta ideální rychlost a to jen někde.
P76a79v48e94l 83Z81a50t53l54o86u13k30a97l
Dopadne to jako s nynějšími koridory, které stále ještě nejsou hotové. Rychlost 200 km/h bude nejdříve opěvovaná, aby se již v průběhu stavby a před dokončením zjistilo, že je rychlost vlastně nedostatečná a proto začnou vznikat plány na další stavbu na rychlost vyšší. A zase si na tom spousta firem a lidí namastí kapsu...
A67n31t89o51n89í41n 69D66o69u88b19e52k
68 miliard je podle mne super cenma vzhledem k cene nesmyslneho metra z veleslavina do motola a proseka do letnan! sel bych do toho hlavne at uz to je..
M86a33r39t22i61n 22Š29v78a23n98c20a17r
Dokud nebude celá hlavní železniční síť rychlejší než 100 km/h, nemá budování VRT smysl.... , pokud VRT bude, měla by mít zastávku na letišti..jinak nemá smysl..
S14t50a51n95i34s13l18a27v 72T21e82s47a57ř
To je jednoduché. Vyšší rychlost vyžaduje dodatečná bezpečnostní opatření, takže před rychlovlakem bude muset běžet frajer s červenou vlaječkou.
R80a66d69o72s77l17a90v 39M51o96l58á21k
Vzhledem velikosti příspěvku jsem jeden dotaz redaktora (doba výstavby) vypustil a odpovědi na další zkrátil. Na odpověď mi pan redaktor dal 12 hodin. Nevím, kde se bere názor, že chceme projektovat modernizaci. Trať VRT je 2x dražší, projekt tedy bude také 2x dražší.
From: Sůra Jan [mailto:Jan.Sura@mfdnes.cz]
Sent: Friday, August 28, 2015 12:15 AM
Jak jste dospěli k investičním nákladům na N1? S jakými VRTv Evropě jste je porovnávali?
Rozbor investičních nákladů jeuveden v příloze č. 7. Zde jsou pro jednotlivé varianty vyčísleny nákladydle jednotlivých profesí v detailech až po jednotlivé položky, kdejsou uvedeny jejich výměry (např. m3).
Pokud porovnáme např. zemní prácevarianty N1 (272 mil. Kč, tj. 10,4 mil. EUR), jsou srovnatelné s hodnotou zemních prací VRT ve Španělsku (tj. 9,5 – 14,3 mil. EUR). V této ceně je zahrnuta i optimalizacestávající trati. Pokud budu uvažovat pouze 2 koleje VRT, pak jednotková cenavychází 5,4 mil. EUR/km.
Jak může být jízdní doba linky Ex Brno - Osrava u variantyN1 delší, než u M2, když je na ni vyšší rychlost a je kratší?
Principem celé SP je zásada, ženelze v základním hodnocení uvažovat s přínosy a nákladysouvisejícími s tratěmi VRT Praha - Brno a Přerov –Ostrava, protože stavba takových VRT není schválená a nejsou navíc ani jasnéjejich parametry. V SP se ale zároveň dokládá, že jednotlivé varianty majípro výhledový provoz s vysokorychlostními tratěmi dostatečnou kapacitu aže varianty S5, N1, N2 umožňují výhledové zvýšení rychlosti až na 350 km/h.Proto zpracovatel studie po dohodě se SŽDC a MD uvažuje, že i nová trať v úseku Brno – Přerovbude provozována rychlostí do 200 km/h. Dále je třeba si uvědomit, ževarianta N1 je zaústěna (oproti všem ostatním variantám) do Přerova ze severu.To znamená, že souprava přijede do Přerova úvratí, strojvedoucí si bude musetpřepnout řízení na opačný konec vlak a přejít na konec vlaku, což bohuželoproti pouhému zastavení znamená delší pobyt v žst. Přerov. Tato skutečnost prodlužuje jízdní dobu.
P91e74t83r 51G83r67i21v81a47l49s89k72ý
Pane kolego, kde berete informaci o zaústění varianty N1 ze severu, když toto v SP vůbec není doloženo?
S41v65a80t90o79p74l49u90k 63S80i54l58n16ý
Kdo chce hledá způsob, kde nechce, hledá důvod.
M25i36c74h42a27e78l 98C45h50a19r47v71á31t
Na trati, kde rychlík nedokáže bez různých křižování a jiných neplánovaných zastávek projet celou trasu ani devadesátikilometrovou rychlostí, by byl obrovský přínos už jen dvoukolejný provoz.
Š19i29m76o21n 30D34a44l48e75c90k14ý
Je možnost tuto studii zveřejnit?
L84u95b96o87s 48K54a47p58l58a47n
zde je výtah ze studie proveditelnosti vč. odkazu na studii http://www.vysokorychlostni-zeleznice.cz/studie-proveditelnosti-trat-brno-prerov/
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Kryptopodvodník Bankman-Fried dostal 25 let. Zpronevěřil osm miliard dolarů
Americký soud poslal zakladatele zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX Sama Bankmana-Frieda na 25 let...