- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ona by ta veřejná osobní doprava i vydělávala,jak železniční tak i autobusová,ale to by se nesměly rušit spoje,vlaky na sebe nenavazují a vlaky s autobusy už vůbec ne.V tomto měli i ti Komouši pořádek a přehled.Nyní by to mělo být lepší a ne dramaticky horší.Pořád nás nabádají,aby jsme jezdili veřejnou dopravou,ale nevytvoří podmínky.Člověk když se chce někam dopravit (i když je to jen pár kilometrů),at je to vlak či autobus,tak aby z baráku vyšel dvě tři hodiny před tím.Tak skočím do auta a jsem tam za půl,třičtvrtě hodiny místo za dvě,nebo dokonce tři.Bohužel.
Nemáte pravdu, vlaky dnes navazují lépe než před rokem 1989. A veřejná sorpava si na sebe obecně nevydělá - dokud je infrastruktura taková jaká je. Na Západě si na sebe provozně vydělají pouze kvalitní dálkové a vysokorychlostní tratě.
Tak na vlaky si nestěžuji je to v poho ted jsem měl jízdenku na léto a výlety supr s jiným dopravcem bych to neměl
Doplnění: S jiným státním v okolních zemích byste to myslím měl, ZSSK nebo OBB tuším mají na léto taky podobné nabídky (aspon jsem to slyšel).
Soukromá firma, která by měla obrat 16 miliard a zisk 100 mio by to zabalila.
mají 34 miliard dluhů a tudíž obrovské nákladové úroky, jinak, že by to "zabalila" proto není žádné ekonomické vysvětlení. Mají kladný NOPAP, úroky dokážou také splácet, provozní CF taktéž kladné...
No při tržbách 16 miliard vydělat 100 milionů žádná sláva, ale můžeme být rádi, že neprodělávají.
mají vysoké nákladové úroky při těchto dluzích se nedá ani nic dělat
Samozřejmě, když Kalousek a jeho banda tunelářů zvyšovala markantně DPH, tak ceny rostly markantně a dokonce v prosinci a pak marketingové tvrdili obchodníci, že nezdražili od ledna, ale při snížení DPH je pravda , že jediné co by nutilo obchodníky zlevnit je konkurence. Pokud jeden řetězec zlevní, tak zlevní ostatní, pokud nemají kartel, kde se domluví..takhle snížení DPH se promítne jenom ve zvýšení marží obchodníků...ono zvyšovat DPH umí každý ekonomický diletant, ale hledat rezervy a škrtat sociální dávky pro ty, co je zneužívají to je práce pro opravdového pana ekonoma
Opět se ukazuje stará ověřená pravda, že nejvíce se vydělá na laciném zboží. Zlevnění na drahách vedlo k vyšším ziskům, naopak pošta, která stále zdražuje se diví, že jí zisky klesají.
Jenze CD postupne (konecne!) zvysuji kvalitu sluzeb, kdezto CP ji docela drasticky snizuje. Neni to zdaleka jen o cene.
Zlevnění jízdenek pomohlo k vyšším výnosům, no to je ale překvápko!
Kdy toto pravidlo pochopí i některé další firmy, třeba ČSA?? A kdy politici?? Třeba, že snížením některých daní by se ve skutečnosti mohlo vybrat víc????
Kterých daní? Na jakou výši? O kolik to zvýší výnos?