Diskuze
Sporný zákon zdraží potraviny, tvrdí řetězce. Hloupost, reagují výrobci
Děkujeme za pochopení.
B57ě10l85a 26H23o53r52á78k72o37v36á
Nejlepší je úvaha, jak podpořím dražším nákupem menší obchodníky, kteří si to zboží nakoupí v řetězci, páč to tam má levnější než u svého dodavatele...
A49n84t24o51n32í95n 44P14o72v70o33l58n29ý
Kdyby se radši starali o to aby fungovaly soudy a dodržovaly se smlouvy, tak by nebylo třeba prikazovat, jak mají smlouvy vypadat...
S57t86a87n10i21s52l10a18v 10T70e23s82a13ř
vybodněte se na další zákony a místo toho posilte obchodní inspekci a trestání nekalých obchodních praktik řetězec-zákazník. Konkurenční prostředí se pak postará o zbytek.
M93a33r44t23i55n 24Z17e68l18e95n15y
Lidé nadávají na řetězce, ale spíš by měli nadávat na sebe a změnit sebe. Všichni chtěli levné zboží, tak jim ho v akcích či privátní značkou dodali, tak nechápu na co se lidi stěžují. Pokud chtějí změnu, tak holt musí změnit spotřební chování. Např. podpořit nějaké menší prodejce či výrobce, ale samozřejmě je chyba, když toho malýho výrobce podpoří koupí přes nadnárodní řetězec, protože ten ho dodavatelskýma podmínkami zruinuje nebo přitlačí ke zdi.
S40t47a34n51i66s68l35a64v 51S66t30u36p27k48a
ad diskuze) Proč u nich valná většina teda nakupuje, když jsou tací darebáci, tak drazí a s velkými maržemi a nekvalitními výrobky? Proč tedy nenakupují u maloobchodníků, určitě by tyto chudáky přivítali s náručí a náš tuzemský trh by konečně rozkvetl a střední i nižší třída zajásala... Možná jsou maloobchodníci ještě větší darebáci? Hm, všechny co nejvíce zregulovat, zvednout daně, pak zestátnit a nakonec zrušit podnikatele!:) ...
J24i10n67d29ř59i45c97h 49Š11k38o34p83e44k
no já nevím, ale maloobchodník vzhledem k rozsahu objednávek těžko bude vydírat dodavatele zalistovacími poplatky, slevami za neprodané zboží a dalšími nesmysly
S45t76a71n49i80s12l72a95v 26S73t40u23p48k48a
Resume: Největší zisky vykazuje Lidl. Z poslední výroční zprávy 2013/14 plyne, že při tržbách 29 miliard vydělal pouze 1,7 miliardy korun. Kaufland 44mld. tržby a zisk 1,6 mld. Globus 22 mld., zisk 0,2 mld. Máte tržby 29mld., 44mld a 23mld a zbude vám z toho pouze sotva 2 mld, 1,6mld a 0,2mld. Schválně si z toho spočítejte procenta zisku.
Procenta se pohybují od 1% do 6%. Tyto čísla ukazují na nízké marže. Výroční zprávu neobejdete. Pokud by byly náklady nízké a marže vysoké, byl by zisk dalece vyšší, pokud by byly marže velké a náklady vysoké, výsledné tržby i zisk by byly dalece vyšší. Odpovídá to i kvalitě. Čím nižší marže, tím si uzpůsobují kvalitu dolů, aby snížili náklady.
Všechny transakce a čísla jsou ve výročních zprávách zahrnuta. Samozřejmě existují maxima, minima i dumpingové ceny, ale toto je zahrnuto ve výsledném zisku a tržbách. Nedivím se, že žijí jen z co největšího obratu a z co nejnižší kvality zboží a střídají se majitelé řetězců. Nicméně i maloobchodníci v různých segmentech jedou často na vysoké obraty, nízké marže, pokud se přímo nespecializují na bohatou klientelu a kvalitu atd. či nedohánějí zisk outsourcingem (službami), kde náklady a marže jsou dalece jiné, velice výhodné a jak víte služby na vše frčí atd.
Pokud si myslíte, že někdo falšuje výroční zprávu o hospodaření společnosti a uvádí chybně výsledné tržby a zisky společnosti, kde jsou všechny transakce zahrnuty, je třeba informovat komisi pro cenné papíry či finanční úřad, obchodní komoru nebo další instituce ve věci pravomocně činné.
Babiš například uvedl v roce 2013 „My děláme 41 miliard tržby v potravinářství a naše marže je 0,6 %.“ Mluvil evidentně o zisku 0,25mld.
S59t16a89n45i94s26l82a33v 93S91t58u24p86k32a
Výrobci mohou dodat na tento trh jen to zboží za tuto cenu, které si kupní sila (ekonomická a počtem obyvatel) může dovolit. Obchodník si objedná méně kvalitní šunku a výrobce mu rád vyhoví, protože za stejnou cenu by na trh jinou nedodal. To není podvod, to je prostě dané kupní silou. Můžete si koupit kvalitní šunku, ale zaplatíte mnohem víc. Díky kupní síle, kdy si může dodavatel od výrobce objednat větší množství a ten mu udělit množstevní slevu, tak může být kvalitní i méně kvalitní šunka v Německu levnější než u nás. Šizení to bude tehdy, když bude prodávat ochuzenou šunku za cenu šunky kvalitní jako mají jiní prodejci
Výrobci to obchází ještě tak, aby na daný slabý trh mohli dodat stejný produkt jako do Německa a za stejnou cenu, že do stejného výrobku dávají jiné suroviny a zaštiťují se chutí regionu a k produktu dají nějakou příponu třeba bonusová verze a někdy ani to ne. Faktem ale je, že se tak snaží odběratelé obejít množstevní slevu, kterou tu nezískají a vyjít tak vstříc kupní síle trhu (početní i ekonomické) a výrobci jim samozřejmě rádi vyhoví
Dělají to i kvůli tomu, že zde vznikla bludná mediální bublina, že prodávaný výrobek v Německu musí mít v přepočtu stejnou cenu jako v Česku, což je nesmysl. Měl by mít jen stejné suroviny a pokud nemá, měli by přizpůsobit název a označit výrobek verzí
V Německu mohou dodat na jejich trh dalece mnohem víc zboží. Jejich odběratelé vezmou dalece víc na sklad, je tam dalece silnější kupní síla (ekonomicky i počtem obyvatel) Proto výrobci dávají zboží odběratelům a dodavatelům za nižší ceny. Takhle to funguje odjakživa, množstevní slevy. Naši prodejci stěží mohou nabrat tolik zboží jako v Německu při naší kupní síle (ekonomické i počtem obyvatel). Stejné vztahy platí mezi prodejci a dodavateli a mezi dodavateli a výrobci. Vždy záleží na tom, kolik můžete vzít zboží a jaké na daný trh. Malý odběratel nemá stejné ceny jako velkoodběratel Velkoodběratel na českém trhu je maloodběratelem na Německém trhu a obráceně
K24a78r90e21l 37V83o82v73e57s
Tak proc u nas ty retezce jsou? Kdyz tu tak trpi pro nase blaho ? A buduji prodejny i v zapadlych viskach ? Proste nahrazuji charitu a proto je treba Nemecku dekovat !!
S67t97a65n38i66s70l10a59v 53S13t84u53p95k78a
To je výsledek pobídek CSSD a ODS, kdy ze začátku dostávali úlevy na daně atd., aby zvýšili zaměstnanost v regionech. Dnes už nedostávají úlevy a tak se často střídají majitelé. Zisk je ale stále zisk i když nevalný, ale stále nějaký existuje. Osobně bych raději viděl, kdyby pobídky v minulosti dostali tuzemští podnikatelé, firmy, měli jsme nižší daně a trh jsme si vybudovali sami a spotřebitelé byli i silnější kupní silou. Je otázkou, jak schopnou legislativu a podnikatele bychom měli a zda-li by se vše neztopilo. Nicméně proč tomu tak není, je vlivem řady kauzalit.
M86a92r23t62i52n 76Š57i32m87e85k
Ha na ha, marže obchodníků jsou minimální
Tak to já jsem dědeček automobil
S73t12a93n49i12s21l64a74v 84S57t31u47p39k87a
Nevěřím, že jste dědeček automobil, to není možné, ale odpovídalo by to číslům, které předložím. Největší zisky vykazuje Lidl. Z poslední výroční zprávy 2013/14 plyne, že při tržbách 29 miliard vydělal pouze 1,7 miliardy korun. Provozní zisk činil 1,9 miliardy korun. Máte tržby 29 miliard a zbude vám z toho pouze sotva 2 mld. No, to se fakt vyplatí. Kaufland má například obrat 44 miliard a zisk pouze šílených 1,6 mld. Schválně si z toho spočítejte procenta. Procenta se pohybují od 4% do 6%. Tyto čísla jasně ukazují na nízké marže. Nedivím se, že žijí jen z co největšího obratu a z co nejnižší kvality zboží a střídají se majitelé řetězců.
A92l41e14š 20L11i77s27o98v14s27k23ý
Nenechte vypoušte rybník, volají kapři...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!