Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Český dodavatel u nás nemá moc šanci, říká šéf výrobce dílů do letadel

Letecký průmysl je v kolotoči kontrol a auditů za miliony. Na školení jednoho pracovníka v letňanské výrobně dílů Latecoere Czech Republic padnou i stovky tisíc korun. Českým dodavatelům se honba za drahými razítky nevyplatí. „Bez kvalifikací nemají šanci, je to víceméně uzavřený trh,“ říká ředitel závodu Ivan Dubský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I33m63r19i96c39h 40S46u92c18h94a81r68s94k68ý 8756393645121

Nebreč na internetu a začni si své lidi vychovávat. :-P

+1/0
5.9.2015 9:17

J57a63n 21P74e59r21n15i44k 8880931708696

cesky dodavatel nema sanci? Aha takze kartelova dohoda pres draha razitka! Stejny postup jako u zarovek, teplmeru, leciv ....

0/−1
5.9.2015 7:47

O80n42d80r34e24j 16K58a91l53m41a29n 1790796334582

Takže když to vezmem po lopatě. V téhle firmě se vyrábí díly, kde na každém z nich visí život několika desítek až stovek lidí a ještě jim za to ani pořádně nezaplatí? No, ještě že jezdím vlakem....

+1/−1
4.9.2015 23:08

J69i26ř46í 25K14r80u46t24i66l 2180214870598

Motto CzechInvestu  LPS.

Levná pracovní síla.

0/0
5.9.2015 18:52

F84r34a95n56t97i46š34e10k 36D24r43b60o33h15l20a14v 6321904946

Jeden příklad, táhla ke klapkám na několik typů Airbusů se vyrábějí v ČR výhradně pro Holandského zákazníka a ten je prodává jako certifikovaná firma přímo Airbusu.

0/0
4.9.2015 20:04

R78a86d55i73m 72S57i54m65u10n94e65k 2660150936704

takže všichni jsou happy

+3/0
4.9.2015 20:11

P42e67t16r33a 32V81l85a33c68h88o32v81á 3525567408148

A potom, že nás Němci vykořisťují a dělají si z nás levnou pracovní sílu ;-D

+3/0
4.9.2015 19:21

S62v85a30t92o80p96l77u31k 83S50i91l67n10ý 4402576769558

To jsou plky levicových intelektuálů ;-)

+4/0
4.9.2015 19:35

A39l44e76š 45Z25e66l71i96n11k31a 1144822356

Platy Škoda auto jsou extrém ;-D hodně štěstí při udržení zaměstnanců do kterých nasypete statisíce na školení :-)

+11/0
4.9.2015 19:11

A72n23t53o63n61í13n 28S73v76o61b69o37d12a 3484413939652

Je mně jasné, že dělá pro frantíky, za málo peněz hodně práce v cizině. Doma to mají horší, tam by je odbory rozcupovaly

+1/0
4.9.2015 20:37
Foto

I68m57r73i15c95h 27S95u36c27h70a62r31s82k95ý 8556273115241

Další podnikatel s nataženou rukou :-P:-P:-P

+1/−3
4.9.2015 19:02

S28v54a56t75o94p72l37u64k 66S25i74l86n64ý 4322646169658

Cože?

+1/0
4.9.2015 19:35

V44l34a60s67t27i35m67i34l 85S57v21o54b77o73d80a 7843468265744

Může mi někdo vysvětlit, co to dneska ve vedení podniků a na personálním sedí za pošahance, že místo toho, aby si zaměstnance vychovali, hledají lidi z praxí, kde mnohdy žádná nemůže být relevantní, protože ty lidi třeba poptává podnik v ČR zcela jedinečného typu nebo s nějakým rádoby vhodným vzděláním, přičemž platí, že i když takové vzdělání sdílí s danou pozicí např. název, je to zároveň jediná věc, kterou s ní sdílí?

A pak místo toho, aby se zkusili domluvit s kýmkoliv, kdo se jim hlásí, raději nechají zaměstnat různé personální agentury nebo, jako v tomto případě, média a stejně s mizerným výsledkem?

?Rv:-(

+6/−4
4.9.2015 17:40

L21u22k81á78š 41M68a61l38v20i51n82s96k97y 2278884893818

Článek o voze, vy o koze. V článku se píše o kvalifikaci celých firem, ne jednotlivců.

+3/−1
4.9.2015 17:58

V76l63a59s37t30i18m69i85l 78S53v21o47b11o16d79a 7853488405544

Vůbec ne. Hádejte, proč to asi vyšlo na iDnesu. Nebo že by hledali zákazníky z řad výrobců letadel mezi čtenáři iDnesu? ;-)

0/0
5.9.2015 1:48
Foto

V31l52a81s35t57a 73C38o24u44f73a23l 7567599839905

Letectví je o něčem jiném, nežli píšete.

0/0
4.9.2015 20:44

J12a69n 61F24r82o91l72í18k 6556880175264

Z celého rozhovoru jsem nepochopil jestli je umnělá devalvace koruny poškozuje nebo zvýhodňuje..

+1/0
4.9.2015 17:35

E72r49i76k 26D22r78a57g44o59m33i81r34e78c55k79ý 2551503157399

určitě více vyváží než dováží, takže jim to musí vyhovovat

+11/0
4.9.2015 17:53

M64a87r27t24i76n 25N86e25č70a39s 8783723783689

Po devalvaci koruny volali hlavně exportéři. Koruna dlouhodobě posilovala - EURO, když začínalo, bylo za 35 Kč, pak kačky posilovaly a jednu dobu bylo euro i za 24.

Mně, jako českému zaměstnanci, to dělalo ohromnou radost, ale české hospodářství je závislé na vývozu a exportéři brečeli, že silná koruna jejich zboží zdražuje. ČNB v podstatě vyslyšela jejich nářky...

+5/0
4.9.2015 18:17

J66a21n 50H94a96v96r43d80a 3356554522456

I pod 23 korun/euro

0/0
4.9.2015 19:40

M78a89r14t46i92n 61Ž14e83l76i61n84s31k61ý 9488959909412

CNB ale devalvaci zduvodnovala uplne jinak, s exportem jsme ani problem nemeli co vim.

0/0
4.9.2015 21:16

B72e30n 54P18a54v20k88a 1677153557171

Mají vysokou přidanou hodnotu, takže jim to pomáhá.

+4/0
4.9.2015 19:06

K42a30r16e91l 67N34o78v17o35t66n91y 2851215749830

"Ale třeba vůči Škodě Auto nabízíme méně, tam jde o extrém" -- jo, taky bych rekl. Pak nemaji byt skodovky tak drahe, kdyz tam jsou zamestnanci tak preplaceni...

+1/−9
4.9.2015 17:09

J88a59n 65F72r44o57l47í88k 6926820325904

Oni ale nepracují v taktu na pásu. Trochu rozdíl.

+2/0
4.9.2015 17:35

J69a45r92o57s34l56a58v 75D43r40o77b39n93ý 6246268837167

takže cca 36000 je extrém. Hmm tak to vám to moc dlouho nevydrží, protože na certifikace lidí vidí výrobci a nebude problém je přeplatit

+4/−1
4.9.2015 17:38

P16e37t67r 96Č79e35r98m17á48k 9828725849820

Průměrná DĚLNICKÁ mzda se vč. bonusů blížila 40 tis! To je samozřejmě naprostý extrém na člověka u pásu.

0/−1
5.9.2015 0:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.