- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebreč na internetu a začni si své lidi vychovávat.
cesky dodavatel nema sanci? Aha takze kartelova dohoda pres draha razitka! Stejny postup jako u zarovek, teplmeru, leciv ....
Takže když to vezmem po lopatě. V téhle firmě se vyrábí díly, kde na každém z nich visí život několika desítek až stovek lidí a ještě jim za to ani pořádně nezaplatí? No, ještě že jezdím vlakem....
Motto CzechInvestu LPS.
Levná pracovní síla.
Jeden příklad, táhla ke klapkám na několik typů Airbusů se vyrábějí v ČR výhradně pro Holandského zákazníka a ten je prodává jako certifikovaná firma přímo Airbusu.
A potom, že nás Němci vykořisťují a dělají si z nás levnou pracovní sílu
To jsou plky levicových intelektuálů
Platy Škoda auto jsou extrém hodně štěstí při udržení zaměstnanců do kterých nasypete statisíce na školení
Je mně jasné, že dělá pro frantíky, za málo peněz hodně práce v cizině. Doma to mají horší, tam by je odbory rozcupovaly
Další podnikatel s nataženou rukou
Může mi někdo vysvětlit, co to dneska ve vedení podniků a na personálním sedí za pošahance, že místo toho, aby si zaměstnance vychovali, hledají lidi z praxí, kde mnohdy žádná nemůže být relevantní, protože ty lidi třeba poptává podnik v ČR zcela jedinečného typu nebo s nějakým rádoby vhodným vzděláním, přičemž platí, že i když takové vzdělání sdílí s danou pozicí např. název, je to zároveň jediná věc, kterou s ní sdílí?
A pak místo toho, aby se zkusili domluvit s kýmkoliv, kdo se jim hlásí, raději nechají zaměstnat různé personální agentury nebo, jako v tomto případě, média a stejně s mizerným výsledkem?
Článek o voze, vy o koze. V článku se píše o kvalifikaci celých firem, ne jednotlivců.
Z celého rozhovoru jsem nepochopil jestli je umnělá devalvace koruny poškozuje nebo zvýhodňuje..
určitě více vyváží než dováží, takže jim to musí vyhovovat
"Ale třeba vůči Škodě Auto nabízíme méně, tam jde o extrém" -- jo, taky bych rekl. Pak nemaji byt skodovky tak drahe, kdyz tam jsou zamestnanci tak preplaceni...
Oni ale nepracují v taktu na pásu. Trochu rozdíl.