Diskuze

Český dodavatel u nás nemá moc šanci, říká šéf výrobce dílů do letadel

Letecký průmysl je v kolotoči kontrol a auditů za miliony. Na školení jednoho pracovníka v letňanské výrobně dílů Latecoere Czech Republic padnou i stovky tisíc korun. Českým dodavatelům se honba za drahými razítky nevyplatí. „Bez kvalifikací nemají šanci, je to víceméně uzavřený trh,“ říká ředitel závodu Ivan Dubský.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IS

Nebreč na internetu a začni si své lidi vychovávat. :-P

1 0
možnosti
JP

J88a16n 12P54e25r80n67i28k

5. 9. 2015 7:47

cesky dodavatel nema sanci? Aha takze kartelova dohoda pres draha razitka! Stejny postup jako u zarovek, teplmeru, leciv ....

0 1
možnosti
OK

Takže když to vezmem po lopatě. V téhle firmě se vyrábí díly, kde na každém z nich visí život několika desítek až stovek lidí a ještě jim za to ani pořádně nezaplatí? No, ještě že jezdím vlakem....

1 1
možnosti
JK

Motto CzechInvestu  LPS.

Levná pracovní síla.

0 0
možnosti
FD

Jeden příklad, táhla ke klapkám na několik typů Airbusů se vyrábějí v ČR výhradně pro Holandského zákazníka a ten je prodává jako certifikovaná firma přímo Airbusu.

0 0
možnosti
RS

takže všichni jsou happy

3 0
možnosti
PV

A potom, že nás Němci vykořisťují a dělají si z nás levnou pracovní sílu ;-D

3 0
možnosti
SS

To jsou plky levicových intelektuálů ;-)

4 0
možnosti
AZ

Platy Škoda auto jsou extrém ;-D hodně štěstí při udržení zaměstnanců do kterých nasypete statisíce na školení :-)

11 0
možnosti
AS

Je mně jasné, že dělá pro frantíky, za málo peněz hodně práce v cizině. Doma to mají horší, tam by je odbory rozcupovaly

1 0
možnosti
IS

Další podnikatel s nataženou rukou :-P:-P:-P

1 3
možnosti
VS

Může mi někdo vysvětlit, co to dneska ve vedení podniků a na personálním sedí za pošahance, že místo toho, aby si zaměstnance vychovali, hledají lidi z praxí, kde mnohdy žádná nemůže být relevantní, protože ty lidi třeba poptává podnik v ČR zcela jedinečného typu nebo s nějakým rádoby vhodným vzděláním, přičemž platí, že i když takové vzdělání sdílí s danou pozicí např. název, je to zároveň jediná věc, kterou s ní sdílí?

A pak místo toho, aby se zkusili domluvit s kýmkoliv, kdo se jim hlásí, raději nechají zaměstnat různé personální agentury nebo, jako v tomto případě, média a stejně s mizerným výsledkem?

?Rv:-(

6 4
možnosti
LM

Článek o voze, vy o koze. V článku se píše o kvalifikaci celých firem, ne jednotlivců.

3 1
možnosti
JF

J95a27n 85F37r40o23l84í29k

4. 9. 2015 17:35

Z celého rozhovoru jsem nepochopil jestli je umnělá devalvace koruny poškozuje nebo zvýhodňuje..

1 0
možnosti
ED

určitě více vyváží než dováží, takže jim to musí vyhovovat

11 0
možnosti
KN

"Ale třeba vůči Škodě Auto nabízíme méně, tam jde o extrém" -- jo, taky bych rekl. Pak nemaji byt skodovky tak drahe, kdyz tam jsou zamestnanci tak preplaceni...

1 9
možnosti
JF

J89a22n 10F26r34o41l46í91k

4. 9. 2015 17:35

Oni ale nepracují v taktu na pásu. Trochu rozdíl.

2 0
možnosti