Diskuze

Biopaliva zdraží, řidiči je přestanou kupovat, varuje šéf Čepro

Biopaliva by mohla zdražit i o několik korun. Řidiči je proto přestanou kupovat, předpovídá šéf státní firmy Čepro Jan Duspěva. Litr směsné nafty dnes stojí zhruba 26 korun, běžná nafta se dá sehnat i za 27,50 koruny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SR

Co ještě od Evropské komise a jejich přisluhovačů můžeme čekat?

0 0
možnosti
MP

Bacha na to, podpora Burese je v tomhle pripade ciste ceska vymyslenost. V Bruseli uz pochopili, jak jsou biopaliva prvni generace neekologicka. Casem jiste pochopi i to, jak je cela ta hysterie s CO2 iracionalni.

0 0
možnosti
MP

No kez by je prestali kupovat!

Nic pozitivniho nikomu neprinaseji, jen si na tom jeden stbak masti kapsu.

1 0
možnosti
MB

Tak nejdříve si poskokové okolo, slovenského stbáka soudruha Bureše si odsouhlasili podporu biopaliv.Pak si odsouhlasí zvýšení spotřební daně, aby se ta "sr..ka" z řepky mohla prodávat a nakonec nebyla dražší než normální nafta.Tak jak to chápu já, kvůli Burešovi co si prosadil pro svoji firmu Agrofer dodaci na biopaliva, ta teď musí BIO...zdražit, ale určitě nemůže být dražší než normální nafta, tak budeme muset zdražit i naftu...a nebo ne a BIO bude na úrovni ceny nafty ?? No uvidím, ale určitě na tom nevyděláme, ale možná budeme mít nejdražší naftu v evropě a proč ????

1 0
možnosti
JH

ANO a Bureš se bude mít líp;-O

0 0
možnosti
IZ

Nařídíme povinný odběr. Prostě to uděláme.

0 0
možnosti
DP

D78a46v24i14d 58P86e13c19a

8. 9. 2015 12:52

Já vám prostě říkám, že na těch biopalivech nevydělávám ani jednu korunu českou!

0 0
možnosti
MH

Biopaliva prvni generace uz Brusel davno nepodporuje, to je jenom ucelovy vyklad mistnich uredniku. Jenze holt Andrejovi ten byznys krasne jede,,, Co na tom, ze to nici motory, je to drazsi a min kvalitni :-/Rv

7 0
možnosti
PK

1) Demence EU nezná mezí, ale pokud nechceme dostat pokutu, musíme mít 10% BIO paliv ( ve spotřebě )

2) 1 generace a 2 generace ničí motory úplně stejně.

3) ČR nemá dostatečné kapacity na produkci biopaliv 2. generace.

Z toho plyne, že buď:

1) Dostaneme pokutu.

2) Budeme peníze daňových poplatníků dávat za hranice firmám produkující biopaliva 2. generace ( zahraniční firmy )

3) Vystoupíme z EU abychom 1, 2 nemuseli řešit.

Co z toho vybrat?

1 0
možnosti
MK

Sranda, spotrebni dan se musi zvysit, protoze se musi dorovnat podpora, kterou dostava spolecnost Agrofert, no krasne to je v tom clanku napsane, snad to nekterym i dockvakne. Agrofert dostal dotaci z nasich dani a aby ji bylo z ceho zaplacnout, tak se zvysi spotrebni dan.

5 3
možnosti
PK

Co to plácáte za nesmysly. Nemá to ani hlavu ani paty. Mixujete informace jak na běžícím páse.

Podpora o které mluvíte, je tento zákon.

Který vypočítává, že díky nižší spotřební dani oproti normální naftě dojde se nižšímu výběru o 9 miliard. Z toho Kalousek lživě "vycucal" 5 miliard pro Babiše. Fakticky se zvyšuje zdanění BIO nafty, ale i tak zůstane nižší než u nafty klasické. ( A jen tak mimochodem několikanásobně vyšší než CNG, LPG atd. )

Agrofert dostává v souvislosti s palivem pouze dotace na plochu obdělávané půdy od EU.

PS: Stejnou logkou by mohl Kalousek prohlásit, že pokud se sníží DPH třeba na potraviny je to X miliard pro Babiše.

1 0
možnosti

co to máme za vládu hlupáků? v německu od biopaliv ustupují a naši troubové je podporují. platí to, co napsal níže Václav Pavelek.

4 0
možnosti
VB

Však ať se to neprodává. já tyhle fritovací oleje v motoru nechci. Proč si mám ničit motor tímto sajrajtem a dívat se na žlutá pole řepky?

8 0
možnosti