- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sranda, Jančura kupuje za své a je mírně v zisku. 30 let na jedné trase - jak to vyřeší, když trať časem elektrifikují.. Třeba Praha Kladno a doufejme další..
Kdyby se radši tratě pořádně opravovaly a rovnaly..
Každé přijaté dotace nám EU omlátí o hlavu s tím, že jim musíme být vděčni a musíme být poslušni. Tak vzniká mentalita poddaných.
Prdlajs. Omlacují nám o hlavu to, že je nejsme schopni vyčerpat.
"Dosáhnou na ně i soukromníci" Ako keby teraz na ne súkromníci nedosiahli...akurát to dopadlo katastrofou typu Hašiš bedňa.
Jen zaměňujete Regionální operační program a OPD 2. Je v tom poměrně dost zásadní rozdíl.
Dotace a veškeré jiné formy státní podpory jsou zlo. Ale než ty peníze zase nacpat do bezkoncepčního, zastaralého a morálně vadného masového automobilismu, tak jsem samozřejmě všema deseti pro nové vlaky.
Ustanovení, že vozidlo smí pouze na svoji linku je trestným činem porušování povinností při správě cizího majetku, protože provázáním oběhů na jednotlivých vozebních ramenech lze výrazně zvýšit využití vozidel (zvýšit kilometrické proběhy) a tím snížit fyzickou potřebu vozidel, resp. s menším počtem vozidel odjedu více vlaků ...
Nesmysl, aspoň z toho trestněprávního hlediska. Pokud to s touto podmínkou koupím, o žádný trestný čin nepůjde.
Nový plán vítají i soukromí dopravci. „Materiál ohledně financování nových kolejových vozidel a jeho posun do dalšího projednávání vítáme,“ říká mluvčí RegioJetu Aleš Ondrůj.
kde jsou citace těch soukromých dopravců co to vítají? Vidím jenom jednu, tak proč je použito množné číslo? Mluvčí Leo Expressu nebere telefony?
Super :) Nedovedu si představit, že toto by mohlo někomu vadit :)
No tak už soukromý dopravci nebudou očerňovat ČD, už také nebudou jezdit za své ale i za státní.
Pár poznámek:
1. Na ČD nám vadily staré vlaky. Co nám vadí teď? Přece nové vlaky (s pozdravem Váš iDnes)
2. Když po vysoutěžení trati novým dopravcem bude muset původní dopravce vlaky předat, kde je to zvýhodňování ČD?
3. Protože linkové a městské autobusy se dotují již od 90. let (proto teak rychle zmizely rezavé Karosy), tak na tom, že se s patnáctiletým zpožděním začaly dotovat i vlaky nic špatného nevidím. (Snad jen že autobus se mohl používat v povoleném procentu i mimo linkovou dopravu a nikomu se při ukončení smlouvy předávat nemusel)
4. Protože smlouvy s kraji i tyto dotace si prolobovala Škoda + nejmenovaná partaj (hádejte), je dodavatel jasný
5. Buďme za ty vlaky rádi.
Ad 2: V tom, že je ČD budou moct ze začátku bez soutěže provozovat?
No při prvním čtení titulku jsem četl ...a dosáhnou na ně i uprchlíci. Už jsem z té propagandy úplně mimo ...