Diskuze
TŘI DNY VE VLAKU: Výsledek testu - České dráhy už nejsou pro smích
Děkujeme za pochopení.
M23a40r61t82i34n 74Š93m38e44j79k21a75l
"Lehce opožděny prijezd do Plzeň kvůli rozsáhle modernizaci celého nadrazi. Tak to vypadá interier cerstve modernizovaneho Bdmpee, který je zásadní přestavbou starých kozenkovych vozu. Miliardovou zakázku získala Pars nova."
Tak zrovna tenhle vůz je Bdpee, který je jeden z prvních z počtu 62 kusů které by měly jezdit na rychlících. Jinak palec nahoru s celou akcí. Je vidět, že se ČD snaží, seč to jde.
J89i67r31i 92K88o24l81i64n
"Komunikace při výlukách
...Přesto jsou na tyto kritické chvíle, za které ani nemohou, dráhy slušně připraveny"
Jen se chci ujistit že opravdu píšete o Českých drahách...Jezdím vlakem každý den do práce a není spoje, který by neměl alespoň 5 minut zpozdění. O výlukách ani nemluvě. Ty jsou v podobě ČD šílenost....
J17a53n 81S74ů77r43a
ČD nejsou správcem infrastruktury, ta patří SŽDC. Když se někde kope, není to chyba ČD.
F29r64a22n53t13i59š20e66k 23V24a17n92ě14k
Já bych to asi shrnul, tak. Stav není nejideálnější, ale to nebude nikdy a nikde. Prostě vše postupně obnovuje na základě ekonomických možností dopravce, ale ty jsou limitovány cenou jízdného a částkou, kterou hradí stát a kraje při objednání služeb. A cena nových vozidel je stejná jako u nás či na západě, ale příjem dopravce je v částkách východní Evropy. Když tady bude jízdné jako ve Švýcarsku, tak samozřejmě bude obnova rychlejší, ale takové jízdné by tady nikdo nezaplatil. A proti států východní Evropy, ale i západní Evropy je tady obrovské množství spojů, které jezdí skoro do každé Dolní, Horní. Takže za to množství peněz co do železniční dopravy plyne se tady hraje docela velké divadlo.
T61o61m32á48š 18H68r82a94b74e28c
moje pocity z ČD jsou po téměř každodenním užíváním stále smíšené. největší problém jsou samozřejmě zpoždění. chápu, že těch důvodů je hodně, ale čekat třeba 40 minut na zpoždění bez žádné kompenzace se mi zdá nehoráznost. dále je spoustu vlaků stále zastaralých. čistých možná, ale to zašlé se kolikrát nedá snést. mnohá nádraží jsou opravdu hrozná. s tím může souviset i systém oken, které jsou u starších vlaků často nefunkční, nebo prostě otravné. z otevřených to fouká strašně moc a hluk je ohlušující. vlakem jezdím rád, ale je toho ještě spoustu na zlepšení jízdy, aby cena jízdenky byla oprávněná
J25a27n 86V34a41l69a57l86í14k
za 40min. zpoždění vám nedá kompenzaci ani soukromý dopravce...
a za zpoždění nemohou ČD ale SŽCD
B90o55h38u26s90l75a61v 65K32r54á17l84í94k
Vlakem má smysl cestovat jen tam, kde ještě jezdí pohodlné staré vozy s luxusními koženkovými křesly, otvíracími okny, pokud možno i s kupé. Když vidím na fotkách třeba tu první třídu v regiošarku, kde klient nemá ani místo na nohy a sedí u jakéhosi záchodového okénka, tak si říkám, jestli to má být vtip. A ten snímek, co si Sůra nejvíc pochvaluje jako ideál? Vždyť tam jsou lidé na sebe napráskaní jak někde v letadle nebo v dobytčáku, a prostor na zavazadla minimální, okna zatmavená... Dříve vlaky poskytovaly větší pohodlí.
J20i30ř12í 83D14v73o15ř93á47č53e46k
Ano, ČD už nejsou k smíchu, ale přímo k pláči. Když přijedete z Vídně do Břeclavi a přesednete na vlak ČD, opravdu se vám chce plakat.
J40a38n 84V72a85l35a53l65í30k
no a to si vemte když přijedete z Břeclavi do Vídně a přestoupíte tam na jiný vlak tak se vám také chce plakat...
O88n23d15ř32e16j 57H41o16r27á71k
Koukám, že Jančurovi lidé dorazili :-)
P29e21t95r 29S17o65u31č56e64k
No nevím. Cestuji občas Pendolinem z Prahy do Chebu a zážitky nic moc. Nepořádek na místě, na kterém mám místenku za 35 Kč je pravidlem, fukčnost internetu a plaubního portálu je spíše náhodná, objednávka JLV někdy nedorazí. Zpoždění 59 minut beze slevy,
Aplikace Můj vlak už mi taky ukazovala, zpoždění 120 minut, i když bylo jen 10 minut.
Informační tabule třeba v Plzni pravidelně ukazují, že už odjel vlak, který ještě nepřijel. Hlášení "Ukončete nástup, vlak je připraven k odjezdu", a vlak přitom ještě ani nepřijel, není nic příjemného.
Používání pokovených oken a tím pádem špatný mobilní signál uvnitř vozu je taky hloupé.
U místenky do rychlíku nelze určit, jestli je místo po směru nebo proti směru, protože vůz může být přistaven oběma směry. Nebo přistaví úplně jiný vůz, teď mám místenku do údajně lepšího vozu s 6 sedadly v oddílu - ve skutečnosti je to ale starý vůz s 8 sedadly.
Shrnuto - chaos a nepořádek.
P88e79t96r 11S50v63o16b95o24d79a
Aplikace Můj vlak je někdy docela zajímavá - stojím na nádraží, ze kterého jsem měl odjet už před 10 minutami. Aplikace vehementně tvrdí, že daný vlak má 2 minuty zpoždění a jeho polohu ukazuje už jak se blíží k následující stanici.. Tedy je otázka, jestli si bere skutečně online data, nebo si tu polohu vlaku kreativně vymýšlí...
K77a56r41e98l 76Ř74e34h34á44č18e77k
Aplikace si to bere z dat SŽDC, kde jsou to časy skutečných příjezdů, odjezdů ve stanicích. V případě, že vlak do stanice dojel a např. čeká na připoj nebo má poruchu, aplikace stále tvrdí, že je včas. Po nějaké době začíná počítat čas zpoždění podle toho, že ten vlak ještě nedojel a už měl. V tomto případě vás na to upozorní textem předpokládané zpoždění. Horší je, že to ta aplikace počítá i v případě, že je pouze výpadek v komunikaci a do aplikace pouze nedochází data a vlak normálně jede. V případě, že je u zpoždění napsáno potvrzené zpoždění, tak to sedí.
P16e63t77r 87S81p49á78l69e14n39ý
CD jsou pro mne něco jako D1. Zcela výjimečně dorazím dle plánu, obvykle zpoždění.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!